Osela In Life

Wednesday, April 2, 2008

Regrets

Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο Άλκης κι εγώ διακόψαμε τις διπλωματικές σχέσεις. Από τότε που σταματήσαμε να δουλεύουμε μαζί. Σιωπηρά και με τον τρόπο του με θεώρησε υπεύθυνη για δικά του λάθη, όταν βέβαια ήρθε η ώρα ν' αντιμετωπίσει τις συνέπειες των δικών του. Όπως και να 'χει, η διακοπή της συνεργασίας μας λειτούργησε περισσότερο υπέρ μου, παρά υπέρ του (φυσικά, αφού έχασε την δούλα, γραμματέα, τηλεφωνήτρια,καφετζού, αναπληρώτρια κλπ) .

Ο άνθρωπος...
Πριν από λίγες βδομάδες τον άκουσα που μίλαγε στους άλλους για ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει η γυναίκα του. Δεν ήθελα να ρωτήσω πώς και τί, μιας και μου φαίνεται τουλάχιστον άνανδρο να πάω στην δύσκολη στιγμή του να τον πικάρω κι εγώ. Σκέφτομαι οτι αν ήμουν στην θέση του κι ερχόταν αυτός να με ρωτήσει, θα του 'λεγα "ασε μας ρε Άλκη, που σ' έπιασε κι ο πόνος για τα προβλήματά μου".

...που άφησα..
Αυτό που θέλω να πω είναι οτι τελευταία , μ' όλα αυτά που περνάει, έχει μαλακώσει. Ακόμα και μαζί μου. Εκεί που δεν μου 'λεγε ουτε καλημέρα -κυριολεκτικά΄μιλάω- τώρα με χαιρετάει απ' τις σκάλες, ακόμα κι αν είμαι μακριά. Και 1-2 φορές που χρειάστηκε κτ, μου το ζήτησε πολύ ευγενικά, και το εννοούσε. Το ύφος και το βλέμμα του είναι πιο σεμνά, καμία σχέση με την υπεροψία που τον διέκρινε τόσο καιρό.

...πίσω μου
Δεν είναι οτι νιώθω τύψεις. Εξάλλου δεν μαλώσαμε ποτέ ανοιχτά, να πεις οτι ειπα κπ βαριά κουβέντα. Ο καθένας έκανε τις επιλογές του, παίξαμε το παιχνίδι μας και τα πράγματα εξελίχτηκαν όπως εξελίχτηκαν. Επειδή είχα το δίκαιο με το μέρος μου. Ούτε κατά τύχη, ούτε επειδή μου χαρίστηκαν. Αλλά να, λυπάμαι ρε γμτ. Τον βλέπω τώρα σκεφτικό, με τα φτερά κομμένα και θέλω να τον αγκαλιάσω. Τραγικό, ε?
posted by osela at 14:25

17 Comments:

Το τραγικό είναι γι' αυτόν.. γιατί στις συμπεριφορές μας πρέπει να είμαστε πάντα ευγενικοί και να έχουμε μέτρο... ειδικά στον επαγγελματικό μας χώρο.
Πάντως νομίζω ότι σε ζητήματα υγείας όλοι μαλακώνουμε..

April 2, 2008 at 6:57 PM  

Οselaki εχεις σκεφτει οτι αυτος ο ανθρωπος μπορει να μην εχει καποιον για να μιλησει.Θελει να κρατηθει,
θελει μια ζεστη κουβεντα.Δεν κοστιζει τιποτα σε σενα να του μιλησεις.Ασε το παρελθον .Ισως καποια στιγμη συζητησετε την συμπεριφορα του ,αλλα τωρα δειξε κατανοηση.

April 2, 2008 at 10:32 PM  

Τραγικό;;;
Ανθρώπινο θα έλεγα...
Osela, η ζωή είναι μικρή για να τη χρωματίζουμε με μίση, αντιπάθειες και λοιπές απάθειες. Και από τη στιγμή που και ο ίδιος έχει κάνει κινήσεις για να σπάσει ο πάγος γιατί να μην κάνεις κι εσύ το αντίστοιχο; Εξάλλου είναι κάτι που σου βγαίνει να κάνεις.

April 3, 2008 at 10:04 AM  

θα συμφωνήσω μαζί σου! για το τραγικό
αλλά δεν είναι ούτε για regrets ούτε για να χαλιέσαι...

συνήθως τις επιλογές μας τις στηρίζουμε!!

April 3, 2008 at 3:34 PM  

pano ap ola prepei na iparxei sevasmos se opoioudipote eidous sxesi...polles fores xreiazetai kati strava na paei sti zoi mas gia na prosgeio8oume...pados tragiko de 8a to elega...simfono me to an8ropino pou diavasa pio pano...

April 3, 2008 at 3:38 PM  

Ε δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τον αγκαλιάζεις τότε...

April 3, 2008 at 7:50 PM  

Ο άνθρωπος οταν έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με τον θάνατο...μαλακώνει
βούτυρο γίνεται
Ξέρεις κάτι δεν χρειάζεται κάποιον
να τον αγαπάς για να τον συχωρέσεις
Ούτε και είσαι υποχρεωμένη αν το κάνεις να τον αγαπάς
Ωστόσο δείξε ανωτερότητα
Δεν γ@μ4#αι...

καλό Σ.Κ

ΤΣΙΟΥ!!!

April 5, 2008 at 3:57 AM  

shades
έτσι είναι, μαλακώνουμε εμείς που τα περνάμε. οι άλλοι γύρω μας?

λικεράκι
δεν ειναι υποκριτικό να το παίξω φιλη τώρα, ενω τοσο καιρο είχαμε κόντρα??

hades
μου βγαίνει, όντως, αλλά φοβάμαι μήπως προσβληθεί

April 7, 2008 at 5:30 PM  

geo
λες να είναι τόσο απλό?


levi
ναι, αλλά γιατί πρέπει να μας συμβεί κτ άσχημο για να αναθεωρήσουμε?


estarian
γιατί φοβάμαι μήπως το πάρει στραβά, οτι και καλά τώρα τον θυμήθηκα?


karaflokotsifa
να μην του μιλήσω? να είμαι ουδέτερη? να κάνω οτι δεν ξέρω?

April 7, 2008 at 5:33 PM  

Μην καταπιέζεις ό,τι σου βγαίνει.Άστο ελεύθερο...
Κλαύτερα να μετανοιωνεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες.
Στην χειρότερη περίπτωση θα επαληθευτεί αυτό που φοβάσαι. Στην καλύτερη όμως, δεν θα νοιώσει καλύτερα;

April 7, 2008 at 8:23 PM  

Tραγικό ναι, για σένα!

Εγω θα έλεγα να τον πατήσεις κάτω...ειδικά τώρα που τον βρίσκεις σε αδύνατη στιγμή..

Τώρα είναι η ώρα..
να μη σηκώσει ξανά κεφάλι..
Μη λυπάσαι...
χτύπα αλύπητα!..

April 8, 2008 at 10:52 PM  

Kalhmera Oselaki...exw ki egw antimetwpisei paromoia katastash alla me mia diafora...ayto to atomo to opoio eixe provlhma-ta eixe men nai polla provlhmata,alla omws par ayta ta xrhsimopoiouse analoga giana prokalei th lyphsh twn allwn...kai giana mporei na tous xrhsimopoiei opws thelei mesa apo ayto..kai ayto ekane kai me mena...vevaia kamia sxesh me ton diko sou...etsi ayth h periptwsh (h dikh mou)afora ena entelws diestrammeno atomo genikotera...egw tha se symvouleya na mh kaneis tipote...mporei na ta kaneis xeirotera...ean thelei na se plhsiasei o idios kala...alla an oxi..(sygnwnh gia ta grammata alla exw ena provlhma me ton ypologisth teleytaia.).Athanasia.

April 9, 2008 at 10:51 AM  

Άμα είναι τόσο σκατιάρης που θα το πάρει στραβά, να πα να απαυτωθεί με καλλικάντζαρους...
κανε αυτό που γουστάρεις εσύ και γαία πυρρί μιχθείτω!

April 10, 2008 at 9:34 PM  

απ τη μια λες τώρα είναι η ευκαρία σου κι απ' την άλλη τον λυπάσαι....

Ο καθένας όπως νιώθει....

Σου υπενθυμίζω πως είσαι ανθρώπινο ον χαχαχαχα

April 10, 2008 at 10:39 PM  

hades
δεν έχεις άδικο



takis
ολο μου την λες, ε?

April 13, 2008 at 10:00 PM  

αθανασία
τελικά εσύ μπλέκεις πιο πολύ από εμένα



estarian
ναι, αλλά αν το πάρει στραβά εγώ θα στεναχωρηθώ

April 13, 2008 at 10:01 PM  

mmexer
ειναι να μην τον λυπάμαι?





φιλιά σε όλους!!!

April 13, 2008 at 10:02 PM  

Post a Comment

<< Home