Osela In Life

Wednesday, March 12, 2008

Lost...

(...Again)
Σε απροσδιόριστο χρόνο, κάπου μέσα στο ΣΚ, κι ενώ ήμασταν σε πάρτυ (απ’ αυτά που ξεκινούν με ροκ, παίζουν λίγο ποπ και ντίσκο και τελικά όλοι χορεύουν τσιφτετέλι) λίγο- πολύ μεθυσμένοι, το αμόρε πήγε να με πιάσει να χορέψουμε κι εγώ τραβήχτηκα επιδεικτικά και έπιασα τον Τ. (και ήξερα πολύ καλά τι έκανα). Αυτός γέλασε ειρωνικά, με ξανάπιασε -σχεδόν με τράβηξε, και μου ‘πε «μην το παίζεις σε μένα, έχω γνωρίσει πολλές σαν εσένα» (Τι είπες ρε?!) «Αλήθεια? Κι ακόμα δεν πήρες το μάθημά σου?» (φύσηξα, ε?). Εκείνη την στιγμή του κόπηκε το γέλιο κι εντελώς ήρεμος μου είπε «Το πήρα. Γι’ αυτό τώρα βγαίνω με κπ σαν την Ε, κι όχι με κπ σαν εσένα».

Παρόλο που δεν μπόρεσα να το αποκωδικοποιήσω εκείνη την στιγμή και ξαναγύρισα στον χορό, κάτι με πείραξε πολύ. Ένιωσα τρία πράγματα. Άσχημα για μένα, άσχημα για την Ε. και το τρίτο δεν είμαι σε φάση να το ομολογήσω, προς το παρόν τουλάχιστον.
posted by osela at 21:22

22 Comments:

Eγώ πάλι θα τον έγραφα κανονικότατα.
Ποιος είναι αυτός για να με κρίνει??

Και δεν κατάλαβα?? τι εννοουσε κπ σαν και εσένα ????

Άντε μην τα πάρω τώρα....

March 12, 2008 at 11:06 PM  

Μας πειράζει πάντα όταν έχουν οι άλλοι τον τελευταίο λόγο:) Αυτό είναι... Τίποτα περισσότερο νομίζω!

March 13, 2008 at 12:26 AM  

τι παπαριά ήταν αυτή;;; τι ν τουτος ρε;;; τι λε ρε φιλαράκι, και μας δεν μας κάτσαν ενάμισι εκατομμύριο γκομενάκια αλλά δεν κάναμε έτσι.. Και προσβαλλε και τη δικιά του.. Εσύ του πεσες δύσκολη οποτε την έπεσε στο θύμα ε? καλός κλάμπανος..
μετά φταίτε εσείς που μας βγάζετε την παναγία ενίοτε..

March 13, 2008 at 12:59 AM  

Γειάσου Oselaki...καλά πάλι μπλεξίματα με τον κύριο 'εχω καβαλήσει το καλάμι';;;καλά έκανες και δε του έδωσες σημασία...έτσι θέλουν αυτοί παιδί μου...φτύσιμο.. και σου χω πεί να μη δίνεις σημασία σε τέτοιου είδους άσχετους μάλλον αυτός από ότι έχω καταλάβει εγώ..προφανώς δεν είναι και τόοοοσο πιστός στη φίλη σου..ίσως να κοιτάει και αλλού;; πιθανόν αυτή την εντύπωση μου δίνει εμένα...η φίλη σου τα ξέρει αυτά που κάνει;;...κι αυτά που λέει;; πάντως εγώ θα σου λεγα να απομακρυνθείς από αυτό το άτομο..όχι τίποτε άλλο...μη βρείς και το μπελά σου εσύ στο τέλος..γι αυτό μόνο...Αθανασία.

March 13, 2008 at 11:53 AM  

kai ego leo grapston teleios....den axizei oute na xaliese oute tipote...

March 13, 2008 at 12:17 PM  

Χμ, διακρίνω μπηχτές εκατέροθεν, οπότε λογικές οι όποιες γεύσεις του μετέπειτα.

March 13, 2008 at 2:09 PM  

diamond
χαίρομαι που με καταλαβαίνεις. λες να εννοούσε κπ τόσο όμορφη και έξυπνη ταυτόχρονα???!!!


mmexer
ναι, ε? σε πληροφορώ οτι αυτό με πείραξε στιγμιαία όμως.


estarian
είδες? δεν φταίμε εμείς, να το θυμάσαι αυτό!!!
πάντως δεν σου φάνηκε κομπλεξικός, σε αντίθεση με 'μενα, που το αντιμετώπισα με ψυχραιμία και -την γνωστή μου πλέον- καλοσύνη?

March 13, 2008 at 6:46 PM  

αθανασία
απαράδεκτος...απλά αναρωτιέμαι πόσο σοβαρά να τα πάρω όλα αυτά ώστε να τα πω στην Ε. μην την ταράξω άδικα.


levi
δίκιο έχεις, ευχαριστώ. πάντως για την Ε χαλιέμαι, δικός της γκόμενος είναι.


hades
εγώ δεν έριξα καμία μπηχτή, απλά απάντησα στις δικές του. και σιγά μην νιώθει αυτός τπτ...

March 13, 2008 at 6:48 PM  

καλά και συ μην το παρατραβάς τώρα :P

March 13, 2008 at 6:55 PM  

Σου το εχω ξαναπεί ότι το
άτομο σε γουστάρει!!!
Το ωραίο ειναι ότι κι εσύ
του δίνεις δικαιώματα να σου
την λέει γιατί???

α)θέλεις να τον κάνεις
να ανοιχτεί και ετσι
να τον βάλεις στην θέση του
και να σώσεις την Ε?

β)κολακεύεσαι και σου βγαίνει
μόνο του?

γ)με τα καμώματά του σε έχει
ξελογιάσει και παίζεις το
παιχνίδι του χωρίς να το θέλεις?

Οτι και να ειναι από ότι τον κόβω
το άτομο ειναι χλεχλές
Εγω στην θέση σου δεν θα του έδινα σημασία
Τότε ίσως και να έβγαζα λαβράκι!!!

March 13, 2008 at 7:13 PM  

sou apantisa...

March 13, 2008 at 8:59 PM  

Τον γουσταρεις. Problem....

March 14, 2008 at 10:30 AM  

εντάξει estarian
δεν θα το παρατραβήξω, άλλο (αλλά να ξέρεις ότι δεν φταίμε εμείς)


karaflokotsifa
αν έχω καταλάβει καλά αυτός θέλει όλες αν τον θέλουν, αλλά δε νομίζω ότι ουσιαστικά συμβαίνει κτ.
σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να σώσω την Ε., δεν είμαι σωτήρας. ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του.

March 15, 2008 at 1:41 PM  

ghost
ωραία, χαίρομαι


george
i so do not fancy him!

March 15, 2008 at 1:43 PM  

αλλά να ξέρεις ότι δεν φταίμε εμείς

Μα ποιος είπε το αντίθετο; Κι όποτε το είπαμε, ήταν αιτία για νέο καβγά οπότε πάλι εμείς φταίγαμε! Τα πάντα εν σοφιά εποίησεν ο κύριος! :):):)

March 15, 2008 at 2:41 PM  

κι ύστερα σου λέει ότι ο θεός είναι άντρας!

March 15, 2008 at 2:52 PM  

Ό,τι κι αν είναι ο θεός (διότι είναι προφανές ότι δεν εννοούσες εμένα :):) ) το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχει: η γυναίκα είναι όντως η πιο τρανή απόδειξη! :):):)
Τελικά είμαι βέβαιος ότι σας έπλασε σε στιγμές που ένοιωθε πειραχτήρι: ας κανω και κάτι για να μην βγάζει ποτέ των ποτών μαζί του άκρη ο Αδάμ... :):):)

March 15, 2008 at 3:01 PM  

Συμφωνώ!!!

Παντός αν θέλεις την
γνώμη μου αγνόησέ τον
(όχι επιδειχτικά)

Μίλησέ του άλλα λίγο...τα τυπικά.

Να δούμε πως θα αντιδράσει!!!!

Καλο Σαββατοκύριακο!!!

τσίου!!!

March 15, 2008 at 7:32 PM  

hades
"είναι προφανές ότι δεν ενοούσες εμένα" χαχαχαχχαχαχα.......


karaflokotsifa
για να δούμε λοιπόν!

March 16, 2008 at 2:04 PM  

Έχω την αίσθηση ότι αυτό που σε πείραξε είναι το τρίτο. Με το οποίο δεν έχεις καταφέρει να παραδεχτείς και να αποδεχτείς/συμφιλιωθείς.

Πάντως η όλη φάση έχει κάτι από την γλύκα ρομαντικής κομεντί.

March 16, 2008 at 3:37 PM  

....α παπαπαπαπα...εγώ δεν λέω την γνώμη μου....απαπαπαπαπα...!!!

Θα ανάψω τσιγάρο όμως....

March 16, 2008 at 8:09 PM  

φώτη
ρομαντική κομεντί? αχ δεν τα μπορώ αυτά τα γλυκανάλατα τύπου τζένιφερ ανιστον κλπ...
καλύτερα σκέτη κομεντί


τσίρκο
εσύ καλά κάνεις και δεν μιλάς...κέρνα μας κανα τσιγάρο κι εμάς!

March 16, 2008 at 8:16 PM  

Post a Comment

<< Home