Osela In Life

Wednesday, February 6, 2008

Sick And Tired

Κυριολεκτικά όμως.
Ή Αλλιώς "Όλα Τα 'Χε Η Μαριορί Ο Φερετζές Της Έλειπε"

Η Μαριορί
Στην αρχή ένιωθα κούραση, μετά εξουθενώθηκα και παράλληλα αρρώστησα. Χθες έφυγα από την δουλειά στις 11:30, ήρθα σπίτι και κοιμήθηκα μέχρι τις 17:30. Ξύπνησα καλύτερα και χωρίς πυρετό, αλλά το βράδυ πάλι τα ίδια. 37,9.
Ο χρόνος κυλάει απίστευτα αργά...Κοιμάμαι πολλές ώρες κι όταν είμαι ξύπνια δεν μπορώ να συγκεντρωθώ σε κάτι. Έλεγα να διαβάσω λίγο, αλλά αδύνατον.

Ο Φερετζές
Εκτός από την φυσική καταπόνηση, έχω και την mama ό-λ-η μέρα να μουρμουρίζει "ε βέβαια, αφού κυκλοφορείς γυμνή! Η μέση σου είναι συνέχεια έξω! Είδες η Λένα που φοράει φανελάκι (μπλιάχ) δεν αρρωσταίνει!"
Όταν σταματάει αυτή η "κασέτα", βάζει την άλλη, για την διατροφή:
"Πώς να μην αρρωστήσεις, φρούτα και λαχανικά δεν τρως! (τρώω, απλά όχι όλα) Ο οργανισμός χρειάζεται άμυνα, πού είναι η άμυνά σου? Μονίμως είσαι χλωμή! (ναι σιγά) ...Σου είπα τι μου είπε η μαμά της Ε. γιατί η Οσέλα αδυνάτισε τόσο πολύ, μόνο κόκαλα έμειναν (ναι, μου το πες 1000 φορές, ειλικρινά δεν είμαι και τόσο αδύνατη, το βάρος μου είναι σταθερό)
Εντάξει δεν θυμώνω, συνήθως γελάω. Σκέφτομαι ότι όλοι οι γονείς πρέπει να λένε τα ίδια, μάλλον τους δίνουν 1-2 κασέτες στο μαιευτήριο, μαζί με το μωρό.

Κατά Τ' Άλλα..
...Γκρινιάζω συνέχεια και κανείς δεν λέει το παραμικρό, τρώω σούπες και πίνω τσάι -όποιος έιχε μετοχές στην Lipton πλούτισε. Την Παρασκευή έλεγα να πάω σ' ένα μεγάλο πάρτυ, για να δούμε, θα είμαι καλά??? Please God!
Πάω να δω nip/tuck

Φιλάκια!



Ιατρικό Ανακοινωθέν (Update)
Σήμερα Παρασκευή ξύπνησα σχετικά καλά. Μέχρι το απόγευμα δεν έκανα πυρετό. Τώρα έχω περίπου 37,5.
Εννοείται ότι δεν θα πάω στο πάρτυ... Το πάρτυ που περίμενα από τον Σεπτέμβριο. Είμαι μέσ' τα νεύρα. Και δεν έχει και nip/tuck σήμερα! Γμτ!!!
posted by osela at 22:23

25 Comments:

Κατ αρχήν χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα....

Ούυυυυυυυυ κυκλοφορείς και γμυνή; Μα που;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; χαχαχαχα

Βλέπεις και nip/tuck? Η ιδέα μου είναι ή ο σεναριογράφος κτυπά 5 ενέσεις lsd πριν γράψει το κάθε επεισόδιο αυτής της σειράς;;;

Περαστικά!!!!

February 7, 2008 at 1:40 AM  

Χαχαχα λες και ακούω την μητέρα μου!!!
Περαστικά σου κοπέλα μου και ευχομαι να γίνεις γρήγορα καλά και να περάσεις τέλεια στο Παρτυ :))

February 7, 2008 at 3:39 AM  

Χαχαχα λες και ακούω την μητέρα μου!!!
Περαστικά σου κοπέλα μου και ευχομαι να γίνεις γρήγορα καλά και να περάσεις τέλεια στο Παρτυ :))

February 7, 2008 at 3:39 AM  

Αυτές οι κασσέτες που λές δεν είναι τίποτα....Περίμενε να αρχισει η προβολή της ταινιας "κανε ενα παιδι τώρα που ειμαι νεα να σε βοηθήσω"

February 7, 2008 at 11:06 AM  

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!!

...(γιατί εμένα πάντα μου έλεγαν "σταμάτα να τρως").....

!!!!!!!!
:-))))))))

February 7, 2008 at 12:50 PM  

Ελπίζω σήμερα να είσαι περδίκι!!!

Ακου την μανούλα και κανε αυτό που κανείς.
Τι θέλω να πω? δώσε αναγνώριση σε αυτό που λέει,αλλά μετά έθεσε τις απόψεις σου για τα σοβαρά τουλάχιστον θέματα...γιατί παίζει και η ριμαδο-κασέτα!!!
Πάντα όμως με χιούμορ!!!
τσίου!!!

February 7, 2008 at 6:49 PM  

mmexer
ευχαριστώ, έστω και καθυστερημένα! ναι, σύμφωνσ με την mama κυκλοφορώ γυμνή.
το nip/tuck είναι τέλειο, λίγο διεστραμένο ίσως, οκ, αλλά ειδικά αυτές τις μέρες είναι η μόνη μου παρηγοριά!!!


diamond
ευχαριστώ γλυκιά μου, αλλά δεν θα πάω στο πάρτυ μάλλον. Ακόμα έχω πυρετό, καταροή κι άλλα ευχάριστα συμπτώματα... σνιφ σνιφ

February 7, 2008 at 9:05 PM  

george
σοβαρά μιλάς?!!! εγώ νόμιζα ότι οι κασέτες είναι 2, 'αντε 3, για το σχολείο και το διάβασμα! Ε όχι!


τσιρκούλη μου
μην κάνεις έτσι, η ζωή είναι όντως άδικη -δεν είναι δικαστήριο- αλλά ειλικρινά σου μιλάω, δ-ε-ν είμαι και τόσο αδύνατη. ένα κανονικό κορίτσι. η mama υπερβάλει. πάντως μου φαίνεσαι γλύκας όταν γκρινιάζεις.

February 7, 2008 at 9:10 PM  

karaflokotsifa
σήμερα είμαι επίσης χάλια. όλη μέρα φυσάω την μυτούλα μου (very sexy, ε?) και σέρνομαι από καναπέ σε κρεβάτι και πάλι πίσω.
η mama είπε να μην πάει για καφέ σήμερα και να μείνει μαζί μου, αλλά εγώ της είπα να σοβαρευτεί και την έστειλα έξω. Δεν είμαι πολύ ώριμο παιδί? (γλύτωσα και την πρωινή κασέτα έτσι)

February 7, 2008 at 9:15 PM  

...μύξα από την μύτη μου...
...που τρέχεις σαν ρυάκι...
...σταμάτα πια...με μπούχτησες...
...το έρμο κοριτσάκι...

...τα νεύρα μου τα έσπασες...
...τι θέλεις πια'πό μένα...
...το βράδυ θα βγω για γκόμενους...
...και θα ντυθώ "στην πέννα"...

...κι αν μεσ'το πείσμα σου εσύ...
...πάλι κατρακυλίσεις...
...θα έχω χαρτομάντιλα...
...και δεν θα "ευτυχίσεις"...

February 8, 2008 at 9:10 AM  

2-3 κασέτες??!!! Όλοκληρο βίντεο κλάμπ έχουν οι μανάδες στο DNA τους!!! Το έχεις και εσυ αλλά ενεργοποιείται με την γέννα....

Δώσε μεγάλη προσοχή και στις ταινιες :
"εσυ γύρνα οτι ώρα θέλεις, εγω θα ειμαι ξύπνια"
"όταν γινεις γονιος θα καταλάβεις"
και το all time classic :

"που ξέρετε εσείς απο στερήσεις,δεν σας έλλειψε ποτε τίποτε"

February 8, 2008 at 10:24 AM  

τσιρκούλη
με κάνεις και γελάω, ευχαριστώ χρυσέ μου


george
τί εννοείς το έχω κι εγώ? αν υιοθετήσω ενεργοποιείται πάλι? ναι, το κλασικό "εσύ δεν στερήθηκες τπτ" το παίζουμε συχνά.

February 8, 2008 at 8:35 PM  

Γειάσου Oselaki....ούφ και εσύ άρρωστη;;...τί κακό είν αυτό βρε παιδάκι μου με τις ιώσεις...και γώ το πέρασα κοίτα να έχεις ζέστα στο σπίτι,τρώγε ζεστά,πορτοκαλάδες...αυτά...και γώ το πέρασα αλλά όχι με πυρετό ευτυχώς....και άσε τη μαμά σου...όταν 'γκαρίζουν' (έτσι λέω εγώ 'γκαρίζουν')οι γονείς κλείνουμε τα αυτιά μας!!!αυτό λέω εγώ...ή ανοίγουμε τη πόρτα και φέυγουμε (που λέει και ένας φίλος-και το κάνει κιόλας!!!)και αυτός αφήνει τη μάνα του μόνη της να 'γκαρίζει'!!!ενώ έχει πιά φύγει από το σπίτι....!!χαχχαχχαχχα!χαχχαχχχχα!....Αθανασία.

February 9, 2008 at 12:37 PM  

αθανασία
μου δεν φαντάζεσαι πόσο χάλια είμαι. βήχω και νομίζω μ' ακούνε μέχρι το φεγγάρι!

February 9, 2008 at 9:24 PM  

Oselaki Μαλλον σε ματιασαν.Τι ειναι αυτα που επαθες.Θα περασουν μην ανησυχεις.Μεινε μεσα, πιες τα ζεστα σου ,ταξινομησε στο μυαλο σου ολα αυτα που τις αλλες μερες δεν σου μενει χρονο και προσεχε βρε παιδιμου μην κυκλοφορεις με τα μισα ρουχα.

February 10, 2008 at 12:46 AM  

Περαστικά κατ' αρχήν.
Και ν' ακούς μουσική: διώχνει και φερετζέδες και κρυολογήματα... :)

February 10, 2008 at 1:51 PM  

Αντε, περνάς τη χειμωνιάτικη ιωσούλα σου..κουράγιο γιατί σε κάποιους κρατάει πολύ.

Για τις γονεϊκές κασσέτες..
όσο μένεις με τους δικούς σου θα παίζουν δυνατά , οταν φύγεις θα παίζουν πιο αδύναμα...

α, και κάτι άλλο, πρόσεξε γιατί αυτές οι κασσέτες είναι κληρονομικές......

February 10, 2008 at 9:06 PM  

Περαστικά σου και ελπίζω να πήγες τελικά στο πάρτυ! Μην τις ακούς τις μανάδες όλες τα ίδια λένε… και μη διανοηθείς να βάλεις φανελάκι…!

February 10, 2008 at 10:22 PM  

αχ λικεράκι μου
δεν μπορώ να ντύνομαι σαν κρεμύδι, πνίγομαι. αλλά και πάλι θεωρώ ότι ντύνομαι ζεστά, τι να πω? ήρθε η ώρα να μετακομίσω στην κρήτη μου φαίνεται

hades
έχω τόοοοοοσα νεύρα που αρρώστησα και έχασα το πάρτυ, ειλικρινά την μουσική δεν την σκέφτηκα σαν θεραπεία.

February 11, 2008 at 8:17 PM  

takis
εμένα μου κράτησε μια βδομάδα, κι ακόμα δεν έγινα καλά, απλά σταμάτησε ο πυρετός.
εγώ αποκλείεται να παίζω κασέτες στο παιδί μου. αυτές τις δουλειές θα τις αφήσω για την mama μου.



diakomistis
ΔΕΝ πήγα στο πάρτυ λέμε! Το έχασα!
(με καταλαβαίνεις για το φανελάκι βλέπω, ευχαριστώ dear)

February 11, 2008 at 8:21 PM  

Μα εκεί είναι το θέμα: αν την είχες ξεκινήσει όταν ακόμη έστω παιζόταν αν θα πας, δεν θα'χες προλάβει καν να νευριάσεις! :)
Καλή καρδιά πάντως, πάρτυ θα βρεις κι άλλα.

February 12, 2008 at 1:00 AM  

hades
έχεις δίκιο, δεν θα είχα νευριάσει. για το άλλο έχεις άδικο, θα περιμένω πολύ καιρό για ένα τέτοιο πάρτυ.
τέλος πάντων, καληνύχτα!

February 12, 2008 at 11:08 PM  

Τι απέγινες εσύ; Ανάρρωσες ή ακόμη το παλεύεις;;;

February 14, 2008 at 1:51 AM  

εεεεεεειιιιι που χάθηκες εσύ????
Μια γλυκιά κατάλευκη Κυριακάτικη καλημέρα από το Νότο.

February 17, 2008 at 11:59 AM  

mmexer
eventually i survived



shades
μπα, αναστήθηκες???

February 18, 2008 at 4:43 PM  

Post a Comment

<< Home