Osela In Life

Monday, March 24, 2008

Catwalk

Επιστροφή…
Την Παρασκευή ξαναπήγα στο εξοχικό με την ψυχή στο στόμα βέβαια, καθώς η φίλη μου είχε τροχαίο και ψαχνόμασταν. Ευτυχώς τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα, αλλά για μια ακόμη φορά σκέφτηκα πόσο καλά κάνω που έχω κόψει την οδήγηση.
Τέλος πάντων, βγήκα το βράδυ με την Μίνα, κάναμε μια βόλτα σ’ όλα τα μπαράκια, είχαν έρθει και μερικοί τουρίστες κι είχε χαβαλέ. Να κι ένα ήσυχο ΣΚ, σκέφτηκα. Νόμιζα.

…Στον Τόπο…
Στο after είχε αρκετό κόσμο, τον είδα όμως αμέσως. Καθόταν στο μπαρ με 1 άλλον. Περάσαμε να τον χαιρετίσουμε και με κάλεσε στην παρέα του. Είπα όχι, αλλά φρόντισα να μην είμαι και πολύ πειστική. Κάθισα με τη Μίνα και την ηλίθια φίλη της λίγο πιο πέρα. Η φίλη της (μου τα χε σπάσει από πριν, είχε το στυλάκι « εγώ είμαι ψαγμένη γκοθ κι εσύ άλλη μια ξανθιά χαζογκόμενα», grow up κορίτσι μου and get a life.) τον κοίταγε συ-νε-χει-α. Μιλάμε δεν τον άφηνε. Πήρε το ποτό της και πήγε και στρώθηκε στην παρέα του. Όσο του χόρευε και του τριβόταν αυτή, τόσο ανέβαζα πίεση εγώ. Από μέσα μου, εννοείται. Γιατί απ’ έξω μου, κυρία. Έχω κι ένα class. Πήρα το ποτό μου, μιλούσα με την Μίνα κι έριχνα καμιά ματιά που και που.

…Του εγκλήματος
Μόλις διασταυρώθηκαν τα βλέμματά μας, σήκωσε το ποτήρι του και μου ‘κανε «γεια μας», αλλά εγώ ανταπέδωσα κάπως ψυχρά. Σε λίγο γύρισε (με το ίδιο εισιτήριο προφανώς) η ηλίθια φίλη και σχεδόν ταυτόχρονα η μπαργούμαν άφησε ένα ποτό μπροστά μου και μου είπε ότι είναι απ’ αυτόν. Τον κοίταξα να τον ευχαριστήσω, αλλά μου ‘κανε νόημα να πάω κοντά του. Τι να κανα, πήρα τα νεύρα μου λοιπόν και πήγα. «Τι πρέπει να κάνω δηλαδή για να έρθεις στην παρέα μου, για πες μου» μου είπε γελαστός. Είπαμε 1-2 κουβέντες γενικές και με ρώτησε «μου επιτρέπεις να σε πάω για καφέ αύριο?» Τον κοίταξα σαστισμένη και γέλασε. «Υπόσχομαι να μην σε πειράξω. Έναν καφέ θα πιούμε» Δεν μου πέρασε απ’ το μυαλό ν’ αρνηθώ. Πάνω που κανονίζαμε που θα βρισκόμασταν (δεν ζήτησε τηλ), να σου πάλι η ηλίθια (ρε κοπελιά τι δεν καταλαβαίνεις?) Την σταμάτησε αυτός. Με μια κίνηση, χωρίς να μιλήσει.


Αποπλάνηση…

Το επόμενο απόγευμα ετοιμαζόμουν για το ραντεβού και δεν ήξερα τι να φορέσω. Μαύρο με άσπρο? Σα να πηγαίνω στην δουλειά. Φουστίτσα και πουκάμισο? Σα να κάνω παρέλαση. Με Φουστίτσα και μπλουζάκι? Too slutty. Με το βρακί ανάποδα? Too early (πλάκα, ε?!).Τελικά διάλεξα ένα φόρεμα. Και γιατί τόσο άγχος, εφόσον ήξερα ότι δεν θα κάνω τπτ? Μα πού πάω? Μήπως να μην πάω? Α, ρε Μίνα, να μην μπορώ να στα πω!

…Από έναν εισοδηματία
Πήγαμε στο πριβέ του ξενοδοχείου του. Φοβερή θέα. Ήπιαμε έναν καφέ κι ένα ποτό. Μιλάγαμε για τις δουλειές μας, με ρωτούσε για την ζωή μου, πόσο συχνά πηγαίνω στο εξοχικό, πότε παίρνω άδεια ,με φλέρταρε, και μετά φύγαμε. Δεν μου την έπεσε. Δεν έκανε καμία προσπάθεια. (ρε μπας και δεν γουστάρει και τα φαντάζομαι?) Με ρώτησε πότε θα ξαναπάω, είπα σε 2-3 βδομάδες «θα μου δώσεις το τηλ σου?» «Μόνο αν υποσχεθείς να μην κάνεις κατάχρηση» του απάντησα. «Εντάξει, πες μου τι ώρες μπορείς να μιλήσεις».


(So far so good. Μ’ αρέσει η παρέα του ρε γμτ, και με γοητεύει, αλλά δεν είμαι για τέτοια. Καλύτερα να βρω κτ άλλο)



posted by osela at 03:12

36 Comments:

Καλό Σαββατοκύριακο
πέρασες!
:)

Ωραία τα περιγράφεις. Το φαντάζομαι από την μεριά εκείνου: Σαν νουάρ μυθιστόρημα (εσύ θα είσαι η μοιραία ξανθιά και η γκοθ τσουλίτσα θα είναι η γκοθ τσουλίτσα :) )

March 24, 2008 at 10:57 AM  

Γειάσου Oselaki...άρε Oselaki με τα ωραία σου!...αν κατάλαβα καλά αυτός ο εν λόγο κύριος...ο περί ού ο λόγος που λένε-είναι ο κύριος-'είμαι παντρεμένος αλλά μ αρέσουν και οι περιπετιούλες',οι αρπαχτές, και οι ξεπέτες;;...'τί να σου πω στα χω πεί κοπέλα μου..πολύυυυυυυ ντζίιιιιζ η κατάσταση...σάνα σε χτυπά ηλεκτρικό ρέυμα με υψηλή τάση είναι!!..εγώ στο είπα να μη μπλέξεις μαζί του...τόσοι ελέθεροι υπάρχουν σ αυτή τη ζωή...τώρα θα πάς να μπλέξεις με έναν που ανήκει σε κάποια άλλη;;...νομίζω όμως ότι έχουν δίκιο όσοι λένε ότι-όσο και αν προσπαθείς να αποφύγεις κάτι ή κάποιον που δεν θέλεις,και να τον βγάλεις για πάντα από τη ζωή σου τόσο η μοίρα;;;,ο Θεός;;,η ζωή;; παίζουν μαντολίνο με τα νέυρα σου και στο φέρνουν μπροστά σου συνεχώς όσο εσύ προσπαθείς να αποφύγεις κάτι και δε το θές...τόσο αυτό έρχεται μπροστά σου και το βρίσκεις στο δρόμο σου...πολύ σπαστικό...και σένα φαίνεται έτυχε να σε κυνηγά η παρουσία του εν λόγω κυρίου..και δε μπορεί να είναι απλώς 'διαβολική σύμπτωση'που λένε που κάθε τρίς και λίγο τον βλέπεις μπροστά σου!!...εγώ έχω να πρόσεχε και ο Θεός (αν υπάρχει)να βάλει το χεράκι του!!!.....Αθανασία.

March 24, 2008 at 11:21 AM  

φωτη μου πέρασα καλά, ναι. αλλά δεν είμαι μοιραία, το αντιθετο θα έλεγα.


αθανασία
δεν χρειάζεται να βάλει κανείς το χέρι τοτ, κι ο θεός έχει πιο σοβαρά πράγματα ν' ασχοληθεί. δεν πρόκειται να γίνει κτ, νομίζω το ξέρει κι αυτός.

καλή βδομάδα!

March 24, 2008 at 1:41 PM  

Τώρα θα σου λεγα μερικές συμβουλές :P αλλά δε θα γίνω σπαστικός ούτε θα υποτιμήσω τη νοημοσύνη σου..
την καλησπέρα μου :D
Τουλάχιστον άμα τα φας τα μούτρα σου να φταις εσύ :P

March 24, 2008 at 2:44 PM  

estarian
μπορείς να πεις ο,τι θέλεις, δεν γίνεσαι σπαστικός.
come on, shoot me!

March 24, 2008 at 6:55 PM  

mia xara perases vlepo!!!alla skepsou kala an axizei ton kopo....
filia

March 24, 2008 at 9:40 PM  

Κανε αυτο που νομιζεις Oselaki μεχρι εκει που δεν θα πληγωθεις.
Πιστευουμε οτι μπορουμε παντα να ελεγχομε τις καταστασεις ,αλλα η ζωη αλλα μας διδασκει.
Προσεχε!

March 25, 2008 at 1:51 AM  

Καλά δεν ξέρεις το τραγούδι... Θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό;

-----------------------------
Οσελάκι μια απορία συ που σαι γυναίκα και προβληματίζεσαι από τις συναντήσεις με άντρες :)
Αν δεν σου λεγε κάποιος κάτι θα έκανες εσύ το πρώτο βήμα να του πεις;

March 25, 2008 at 2:55 AM  

Μια χαρά περάσαμε βλέπω...

Προχώρααααααααα !!!!

March 25, 2008 at 5:32 AM  

...μα αν δεν του κάτσεις....αν δεν γίνει "τίποτα"...αν δεν πνιγείς στις τύψεις(λέμε τώρα)και μετά να μπεις εδώ να γράφεις για να"ξεπλύνεις τις αμαρτίες σου"....εγώ πως θα στην λέω?...εεεε?????πως??????

Μην μου γίνεις και εσύ λογική και προβλέψιμη.....
;-)))))))))))))))

March 25, 2008 at 11:52 AM  

levi
μέχρι ένα σημείο αξίζει τον όποιο κόπο, μετά σίγουρα όχι


λικεράκι
πάλι έχεις δίκιο!


mmexer
ΟΧΙ βέβαια, τί είναι αυτά που λες?

March 25, 2008 at 1:36 PM  

diamond
μια χαρά , ναι, το θέμα είναι μην μου 'ρθουν κι οι δυο τρομάρες.


τσιρκουλη
έλα τώρα, we both know οτι πάντα θα βρίσκεις κτ να μου την λες.

March 25, 2008 at 1:38 PM  

Βασικά όσο κι αν ήθελες να φανείς ή να μην φανείς πειστική, το θέμα είναι πως σκέφτηκε αυτός, διότι σε τέτοιες περιπτώσεις είθιστε η επεξεργασία δεδομένων να πηγαίνει βερύκοκο... :):):)
Το θέμα είναι ότι (συγγνώμη που θα το θέσω έτσι, αλλά) το κλασικό ναι μεν αλλά που γράφεις στην κατακλείδα δεν θα σε βοηθήσει. Απλά πράγματα: ή έτσι, ή γιουβέτσι, δεν θα κερδίσεις κάτι με το να λες ότι σε γοητεύει αλλά καλύτερα κάτι άλλο. Εκτός αν θες να του ψήσεις απλά το ψάρι στα χείλη του ανθρώπου (πράγμα που δεν θα με εξέπληττε και ιδιαίτερα για να είμαι απόλυτα ειλικρινής! :):):):) )

March 25, 2008 at 1:43 PM  

άργησες, αλλά κατάλαβες!

March 25, 2008 at 2:12 PM  

?
Είσαι τόσο σίγουρη ότι άργησα; Από προσωπικά μου βιώματα μιλάω! :):):)

March 25, 2008 at 2:23 PM  

....πω-πωωωωω...ώστε τόσο προβλέψιμος έχω γίνει ε????

... :-(((((((((((

March 25, 2008 at 8:55 PM  

Oselaki μου νομίζω οτι σου αρέσει το παιχνίδι και οχι ο "παίχτης"
Δεν ειναι κακό αυτό!!!
Πέρασες καλά εσύ...και εμείς καλύτερα
που μας διασκέδασες με τον τρόπο σου
Να είσαι καλά

Κοτσυφοφιλάκια

τσιίουουουουυ!!!

March 25, 2008 at 9:15 PM  

Θα επανέλθω δημήτριος καθότι έχω έρθει στας Αθήνας και μπεκρουλιάζω γενικοτερα...
θες να τα ακούσεις ε;καλά μετά δε φταίω εγώ.. :P

March 25, 2008 at 10:02 PM  

hades
από προσωπικη (κακη) εμπειρια, μάλλον


τσιρκουλη
οχι βρε, εγω ειμαι διορατικη!

March 28, 2008 at 3:57 PM  

karaflokotsifa
ετσι ακριβως ειναι, το παιχνιδι συνεχιζεται, οι παιχτες αλλαζουν!


estarian
πιες κτ και για μας!

March 28, 2008 at 3:58 PM  

Οσελα... ήταν, άθελά του, σχετικό το ποστ της έρευνας.
Δεν οδηγείς πια, είχατε και το ατύχημα.
:-)
Καλό Σ/Κ να έχεις.

March 29, 2008 at 10:15 AM  

αχ αχ καταλαβαίνω τι εννοείς.. :)
για το πως νιωθεις..
Αντε φιλακια.. :)

March 29, 2008 at 12:47 PM  

λες να αυτά τα "μαύρα μεσάνυχτα" να έχουν επηρεάσει κόσμο ή απλά να έπιασαν το mood της εποχής;

[θα ξανα-έρθω]

March 29, 2008 at 4:50 PM  

Κοίτα, δε νομίζω ότι υπάρχουν καλές ή κακές εμπειρίες -τουλάχιστον σε'μένα. Το πως θα τις δει κανείς και τι θα βγάλει απ'αυτές είναι το θέμα, και επειδή λάθη είμαστε, ανθρώπους κάνουμε, μπορεί όντως να κάνουμε και καμιά πατατιά καμιά φορά... :)

March 29, 2008 at 6:45 PM  

vassia
καλο ΣΚ κουκλα μου! και μη χειροτερα..


roadartist
με καταλαβαινεις, ε? αυτο τα λέει όλα

March 29, 2008 at 8:38 PM  

geo
come again? δεν κατάλαβα τι εννοείς, για ξαναπεστο

hades
τσ, τσ, τσ... ουτε μια πλακα δεν μπορουμε να κανουμε πια!
φιλακια!

March 29, 2008 at 8:39 PM  

Κάνω τις απορίες μου μήπως και μου απαντήσει κάποια ναι που δεν είναι εγωίστρια :) -αστείο-

March 30, 2008 at 4:21 PM  

Πίνω πίνω και δεν τελειώνουν τα τσιπουρα!!
Τρέμετε! Μετακομίζω Αθήνα!

March 31, 2008 at 12:45 AM  

έχω πιεί και για σάς και για τους απέναντι και για τους παραδίπλα..
τί να σου λέω τώρα.
Δυστυχώς για σένα, λόγω αυξημένης ευφορίας και λίμπιντο δεν μπορώ να στα χώσω όπως υποσχέθηκα, γιατι με πιάσαν μεγάλες καλωσύνες τώρα..
τη γλύτωσες :p

March 31, 2008 at 1:46 AM  

Χιλιάδες πλάκες να κάνετε, αγαπητή! Μας αρέσουν οι πλάκες, άσε που είθισται να έχουμε και αίσθηση του χιούμορ! (προφανώς για να την βρήκαμε εμείς, κάποιος πρέπει να την έχασε βέβαια...!) :):):):)

March 31, 2008 at 3:30 PM  

mmexer
γιατί, βλέπεις καμιά εδώ μέσα που να είναι εγωίστρια??


estarian
τσιπουρο? μετακομιζεις αθηνα? εχεις γινει καλός? μόνο μια εξηγηση υπάρχει για τα τρια κακά που ανέφερες: γυναικα!


hades
το θέμα ειναι να κρατησουμε το χιουμορ τωρα που το βρηκαμε

March 31, 2008 at 7:27 PM  

Κοίτα, όχι γυναίκα. Αλλά όχι ακόμα. Θα ρθει και αυτό. Γιατί άρχισα να ξαναπαίρνω φόρα :D
Τα τσίπουρα και οι μετακομίσεις ισχύουν. :D Έχω να πιω τσίπουρο, που θα πάει σύννεφο μέχρι να σταματήσω τις εορταστικές εκδηλώσεις :D
Κάποια στιγμή θα στα χώσω βέβαια αλλά κατόπιν εορτής, γιατί τώρα είπαμε, αγαπάω όλο τον κόσμο :D

March 31, 2008 at 7:32 PM  

βζντουπ
Ταβανόπροκα... :):):)

March 31, 2008 at 11:05 PM  

αυτο ειναι το κακο της ευτυχιας, συμφωνα με το Νιτσε: αγαπάς όλο τον κόσμο....


(έγραψα πάλι!)


hades
χτυπησες?

April 1, 2008 at 10:06 PM  

Μάλλον όχι, πρόλαβα να σκύψω και με πήρε λίγο ξώφαλτσα ευτυχώς... :):)

April 3, 2008 at 10:05 AM  

είσαι μεγάλος αίλουρος...

April 7, 2008 at 5:50 PM  

Post a Comment

<< Home