Osela In Life

Thursday, February 28, 2008

Rebuilt

Η Αναδάσωση (=Κρύβε λόγια)
Τελικά βγήκαμε με το αμόρε της Ε. Είχα βάλει τα δυνατά μου να είμαι στην τρίχα, το κάνω αυτό όταν βγαίνω με ανθρώπους που δεν ξέρω ή που δεν χωνεύω. Λες και αν τους θαμπώσω με την εξωτερική μου εμφάνιση θα τους εντυπωσιάσω και ως άνθρωπος. Περίεργο, ε?
Τον περιεργαζόμουν την ώρα που μίλαγε. Δεν είχε τπτ άσχημο πάνω του, παρόλα αυτά δεν θα τον έλεγα ωραίο. Πρόσεξα τα χέρια και τα παπούτσια του, μου φάνηκαν οκ. Η Ε. τον κοίταγε κι έλιωνε κι ο Τ. μάλλον τον συμπάθησε (κι εσύ τέκνον Βρούτε?), πράγμα που μ’ εκνεύρισε ιδιαίτερα. Φυσικά εξακολουθούσε να μου μιλάει με προκλητικό ύφος (ήθελα να ‘ξερα αυτή η Ε. μόνο τα δικά μου βλέπει και ακούει?) «Εσύ Osela, δεν είσαι με κπν»? «όχι» (=αν είχα κπν εδώ θα ήμουν τώρα πανίβλακα?) «Ίσως σου φέρω γούρι και γνωρίσεις κπν σήμερα» «Λες?» (=πρώτον, αν είναι σαν εσένα να μου λείπει και δεύτερον, μοιάζω να ‘χω ανάγκη?!) «Πάντως τον φίλο μου προχθές τον έκανες 1000-0, τον ισοπέδωσες τον άνθρωπο» «Ε, όχι, τι λες τώρα?» (=το ξέρω ανόητε, και να φανταστείς ότι δεν προσπάθησα καν)

Στο Ίδιο Έργο Θεατές
Στο 2ο ποτό η Ε έπιασε κουβέντα με τον Τ. κι εγώ ξέμεινα με το αμόρε. Της ζήτησα ένα camel (λύγισα) κι αποφάσισα να μην μιλήσω αν δεν μου μιλήσει αυτός πρώτος. Το τσιγάρο για μένα χρησίμευε πάντα σαν μετρητής, και μάλιστα πολύ έγκυρος, αλλά θα το αναλύσω άλλη φορά αυτό. Περίπου στο μισό, το αμόρε έσπασε την σιωπή. Μιλήσαμε για ταξίδια και μίλαγε λες κι αυτός ήταν ο Κολόμβος ή ο Μάρκο Πόλο κι εγώ κανας μούτσος. Το κατάπια κι αυτό, ωστόσο, μαζί με 3 συνεχόμενες γουλιές βότκας. Ίσως να είχα χαλαρώσει, αν δεν είχε αυτό το ειρωνικό βλέμμα τις στιγμές που μεσολαβούσανε χωρίς να μιλάμε. Βλέμμα υπεροψίας, κυριαρχίας. Επιπλέον, είχα αυτή την περίεργη αίσθηση, δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς, σα να διαδραματιζόταν μια δεύτερη, παράλληλη, σιωπηλή κουβέντα.

Ζήσαν Αυτοί Καλά…
Την Κυριακή ήρθε η Ε για καφέ και ήταν μες την τρελή χαρά. Και τι καλό που είναι το αμόρε, και τι έξυπνος, και τι το ένα και τι το άλλο…….. Χάρηκα πολύ που την είδα ευτυχισμένη και δεν της είπα ότι ο τύπος εξακολουθεί να μου φαίνεται bad news. Ας είναι. Προς το παρόν θα είμαι ο νάνος της Χιονάτης, παρά η κακιά βασίλισσα.
Το ΣΚ τους κάλεσα στο εξοχικό. Θ’ αγιάσω.
posted by osela at 18:47

43 Comments:

Θα αγιάσεις λες?
Τι θα κάνεις στο Παράδεισο ...μόνη σου ?
Για ξανασκέψου το...

Καλά, και εγω τα ίδια θα έκανα...αλλά δεν είμαι άγιος γμτ..και δεν προβλέπεται..

Πάντως γέλασα διαβάζοντας το...ειδικά εκεί με τα ταξίδια!
καλά που το διευκρίνησες γιατί μέχρι τώρα για μούτσο σε πέρναγα!
(μήπως είσαι καμαρώτα?!..)

Ν'ασαι καλά εσύ και το φτυάρι σου..

February 28, 2008 at 8:42 PM  

Χμ, osela ξέρεις κάτι; Μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να του δημιουργείς εσύ νευρικότητα του ανθρώπου! Αν κρίνω δηλαδή από τις περιγραφές, μπορεί να τον κλείνεις στον εαυτό του. Την έχετε αυτήν την ικανότητα αι γυναίκες συχνά-πυκνά... Κατά τα λοιπά όμως, καλή διασκέδαση το Σ-Κ! Και καλή καρδιά... :)

February 28, 2008 at 9:57 PM  

ego xairomai pou kaneis prospa8eia gia xari tis filis sou!!! :)

February 28, 2008 at 10:08 PM  

Τα σέβη μου !!!
Φέρθηκες σαν Κυρία !
Βravo καλό μου :)

Μάκιααααααα

February 29, 2008 at 1:02 AM  

Οσελιτσα.....live and let live βρεεεεεεεε!!!
;-)))))

February 29, 2008 at 9:36 AM  

Καλημέρα καλή...ούφ ρε κορίτσι μου απορώ πως...ΠΩΣ όμως κάθεσαι και τρώς όοοοοοολο αυτό το πακέτο..και για μένα κάνεις πολύ μεγάλο...λάθος αφού είδες τη στάση του μία φορά (τη πρώτη)...για μένα έκανες μεγάλο λάθος που ξαναέμπλεξες....και συγνώμη κοπέλα μου που θα στο πώ εγώ πρώτον ΔΕΝ..δεν θα επέτρεπα σε κανένα μα κανένα όμως επαρμένο,βλαμμένο,και ξιπασμένο παιδάκι αυτού του τύπου να με προσβάλει έτσι..και κατά δέυτερον δεν θα δεχόμουν για καμία φίλη,και για κανέναν,κανέναν όμως.. να φάω όοοοοοοοοολο αυτό το ρεζιλίκι όλη αυτή τη προσβολή κατ εξακολούθηση...και να με μειώνει κάποιος έτσι κατ αυτό τον τρόπο.. αλλά λυπάμαι που στο λέω δεν ξέρω το γιατί αλλά διαπιστώνω ότι αυτός ο κύριος προφανώς θα έχει διώξει πάαααααρα πολλές γυναίκες από δίπλα του....με αυτή την υπέρμετρη έπαρση και μεγαλομανία που έχει.. και πιστέυω ότι σου αξίζει κάτι πολύ καλύτερο από αυτόν...γνώμη μου....συγνώμη για το ύφος μου αλλά μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι με αυτά.....Αθανασία.

February 29, 2008 at 12:08 PM  

Είσαι άδικη. Το λέω έτσι στεγνα και άμα θέλεις παρεξηγησέ με...

Από την περιγραφή σίγουρα έχει ενα τουπεδάκι το στυλ "και καλά ο ΑΝΤΡΑΣ της παρέας".

Μπορει τελικά να έχεις δίκιο για όσα πιστεύεις για τον τύπο, μπορει να βγουν αληθινά όσα πιστεύεις για αυτόν αλλά ειναι αδικη η προσέγγιση σου ντιαρ.

Π.χ:Που να ξέρει αυτός οτι εισαι χιλιοταξιδεμενη ή αν εισαι ελευθερη ή όχι? Αν δεν του έχει πει τπτ η Ε , να μυρισει τα νυχια του? Και μπορει να κομπαζει για τον εαυτο του σχετικά με τα ταξιδια και άλλα πραγματα αλλα μηπως και έσυ δεν κανεις το ίδιο??!!?? Ή μήπως σου είναι περίεργο που η Ε λιώνει μαζί του? Δηλαδή σε καινουργια σχεση ρε oselaki , τί περίμενες? να ασχολειται με έσενα και τον Τ?

όσο για το ΣΚ , αν θέλεις την γνώμη μου, δεν έκανες καλά...όπως δεν κανεις καλά που δεν λες στην φίλη σου τι πιστεύεις...

February 29, 2008 at 12:30 PM  

και στο κάτω κάτω οι φίλοι δεν ειναι για να χαϊδευουν τα αυτιά των φίλων. είναι για να τους λένε κατάμουτρα αυτά που πρεπει να τους πει καποιος , ειδικα στις σχεσεις. Τα είχα με μια κοπελιά 3 χρόνια. Ο κολλητος μου, μου ειπε απο day 1 "φιλε , η γκομενα δεν κανει για σενα. Ειναι έτσι, είναι γιουβέτσι κ.λ.π" Μου το είπε , δεν μου άρεσε αλλά ειχε δίκιο τελικά. Αλλά όλα αυτα τα χρονια ήξερα την γνωμη του και μπροστά της ήταν παντα κύριος. Οχι γιατι αλλαξε γνωμη αλλά ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ.

Είσαι άδικη λοιπον πρωτα απέναντι στη φίλη σου γιατι δεν της λές αυτο που πιστεύεις και γιατί δειχνεις να κάνεις αγγαρεία οτιαν βγαινετε και μετα άδικη προς αυτόν για τους λογους που σου είπα παραπανω.

sorry αν κουρασα.

February 29, 2008 at 12:41 PM  

Καλησπέρα, έχω βρεθεί κι εγώ σε παρόμοιες φάσεις. Πάντα,όταν γυρίζω και τα σκέφτομαι, αναρωτιέμαι: ήταν τόσο χάλια στα αλήθεια ή εγώ δεν μπορώ να χαλαρώσω με τίποτα;

Από τα μεγάλα ερωτήματα που στερούνται απάντησης...

February 29, 2008 at 10:36 PM  

Oselaki ετσι ειναι.Γνωριμιες που την μια θα ειναι οτι καλυτερο, την αλλη σκετη βαρεμαρα ,ποτε θα περναμε καλα ποτε μετρια.Καποιες φορες ζηταμε το ακριβο και οχι το ευγενες,το μοντερνο και οχι το ωραιο.Ολα δικαιολογουνται στα νιατα.
Καλο μηνα Oselaki και σου εχω απαντησει στην προσκληση.

February 29, 2008 at 11:55 PM  

έχεις πρόσκληση.

March 2, 2008 at 4:14 PM  

τακη
φτυάρι εγώ???? ε , όχι, τάκη μου, έχω ανέβει level. εκσκαφέας.

hades
το ήξερα ότι θα τα ριχνες πάνω μου, γιατί οι άντρες ως συνηθως δεν μπορούν ν' αναλάβουν τις ευθυνες τους. πάντα φταίει μια γυναίκα!

levi
η φιλία είναι απ' τις ελάχιστες αξίες στην ζωή μου

March 2, 2008 at 6:14 PM  

diamond
το ήξερα ότι εσύ θα καταλάβαινες!

τσιρκούλη
προσπαθώ!

αθανασία
θέλω να είμαι εντάξει στην φίλη μου, εξάλλου τον επέλεξε για σύντροφο δικό της, όχι δικό μου.
το ύφος σου είναι οκ, μην ανησυχείς!

March 2, 2008 at 6:19 PM  

george
δεν σε παρεξηγώ καλέ μου, καλά τα λες.και εννοείται δεν με κουράζεις...προσπάθησα να μιλήσω την πρώτη φορά στην Ε., αλλά δεν ήθελε ν' ακούσει. είναι πεπεισμένη ότι εγώ είμαι στραβόξυλο, πράγμα που δεν είναι και ψέμα, ε?
πέρα απ' την άδικη συμπεριφορά μου -εν μέρει έχεις δίκιο, ΄οχι όμως εντελώς γιατί κι αυτός μου μιλάει κάπως- είναι το ένστικτό μου που με προειδοποιεί γι' αυτόν.
δεν θέλω να πληγωθεί και η Ε. αλλά τι να της πω? έχω bad feeling?! Λέγονται αυτά?

March 2, 2008 at 6:27 PM  

fvasileiou
εγώ συνήθως απαντώ -ήταν τόσο χάλια, κι έτσι, τόσο εύκολα κι απλά, διώχνω από πάνω μου κάθε ίχνος πιθανής ενοχής.
(πλάκα κάνω, καταλαβαίνω τι εννοείς)

λικεράκι
δεν έχεις κι άδικο, αλλά μην καταστρέψω το νευρικό μου σύστημα πριν καν φτάσω τα 30!!!


panopti
ευχαριστώ

March 2, 2008 at 6:30 PM  

Πολύ μου αρέσει ο τρόπος που γραφεις, ειδικά εκεί που λες για Μάρκο Πόλο και μούτσους, είσαι απίστευτη. Αίσθηση χιούμορ καλή, λένε ότι έχουν τα καλά μυαλά. Να σαι καλά... υγιείς οι αντιδράσεις σου με το αμόρε της Ε. Καλή εβδομάδα.

March 2, 2008 at 9:17 PM  

Εγώ πάλι θα πω... λευτεριά στους μη καπνιστές.... Εγώ που δεν καπνίζω δεν θα μου μίλαγες ποτέ; :p

γουστάρω πολύ αυτές τις ιστορίες:) Εχουν πολύ πλάκα που σκέφτεσαι τα χίλια μύρια κι ο/η άλλος/η μπορεί και να μην του/της περνάει κάτι απ το μυαλό:)
Μου έχει τύχει...:)

March 3, 2008 at 4:05 AM  

βασίλη
ευχαριστώ που με καταλαβαίνεις, εξάλλου για μούτσος είμαι έξυπνη, ε?



mmexer
φυσικά και θα σου μιλούσα, αν μου μιλούσες εσύ πρώτος -για να μην ξεχνιόμαστε. το τσιγάρο είναι μετρητής δικός μου, μετράει χρόνο συνήθως, χρόνο που μεσολαβεί μέχρι να γίνει κάτι.

March 3, 2008 at 9:54 PM  

mmexer ξέχασα
να σου πω, είναι τόσο αστείο να σκέφτεσαι άλλα και να λες σχεδόν τ' αντίθετα, που μερικές φορές μου ρχεται να γελάσω μόνη μου.

March 3, 2008 at 9:57 PM  

!
Λες, ε; Δεν θα το'θετα ακριβώς έτσι, αλλά τέλος πάντων. Μη ρίξω λάδι στην φωτιά! :):):):)

March 3, 2008 at 10:28 PM  

hades
όπως και να το έθετες αυτή είναι η ουσία!
(ρίχνω εγώ)

March 3, 2008 at 10:37 PM  

Καλααααααααααα.... :):):):)

March 3, 2008 at 10:47 PM  

(σ' αφήνω να πεις την τελευταία λέξη γιατί θα σκάσεις)

March 3, 2008 at 11:10 PM  

Μπαμ :)

March 3, 2008 at 11:41 PM  

Πωπω λες και είδα κάτι δικές μου εξόδους καρμπόν...Με τις ημιχαζές ερωτήσεις του τύπου "εσύ γιατί δεν έχεις κάτι;" (γιατί είμαι μαλάκας μωρή, τι θες...), με τις ψευτοαβρότητες κλπ.. Ειδικά άμα είναι και bad news τα άτομα όπως λές, γάμα τα. Εγώ το λέω πάντως. Και βγαίνω και σωστός συνήθως. Στις δικές μου πέφτω έξω :P Μαζί σου!!

March 4, 2008 at 6:03 PM  

Εγώ τώρα γιατί είμαι σίγουρος ότι ο τύπος σε γουστάρει με τρέλα???
Μήπως να το δεις λίγο αλλιώς?
Μήπως ειναι μπάζο και πρέπει να απαλλαγεί και η φίλη σου???
Μήπως???
Και με ποιον τρόπο?
Εσύ θα δεις!!!

March 4, 2008 at 6:47 PM  

ασε τα μπαμ μπουμ hades, γιατί άλλος θα πει την τελευταία κουβεντα, τελικά....

March 5, 2008 at 11:08 PM  

estarian
αυτό το ταλέντο, της προφητείας -για τους άλλους- το έχω κι εγώ. πολύ όμως. το έχω λίγο και στα δικά μου όμως.
μα είναι δυνάτόν να με ρωτά γιατί δεν έχω γκόμενο?
εγώ τον ρώτησα γιατί είναι καραγκιόζης?!

March 5, 2008 at 11:13 PM  

ελπίζω να μην με γουστάρει, γιατί θα χουμε δράματα, μιας και είμαι επιρεπής στην αμαρτία.
μήπως να τον σκοτώναμε και να το κάναμε να φανεί σαν ατύχημα???

March 5, 2008 at 11:15 PM  

Ρε πές τα σου λέω.. με όλους τους καραγκιόζηδες και τις χαζοβιόλες που θένε να μάθουνε γιατί είμαστε ελεύθεροι.. σιχτίρι..
:P

March 5, 2008 at 11:31 PM  

ε, πόσο να κρατηθώ?! θα το πω καμιά ώρα και θα χουμε άλλα μετά.

March 5, 2008 at 11:59 PM  

θυμάμαι ένα σκηνικό πέρισυ.. παπαπα.. αν δεν σεβόμουν το Zaphod που ήθελε να ροπαλιάσει, θα την είχα ξεφτιλίσει τη γκόμενα :P
(τις κοροιδεύαμε όλες βέβαια, αλλά δεν το καταλάβαιναν γμτ..)

March 6, 2008 at 12:14 AM  

τι σημαίνει ήθελε να ροπαλιάσει?!

March 6, 2008 at 12:33 AM  

πρέπει να σου κάνουμε μαθήματα εσένα :P
Ροπάλιασμα :
Διαδικασία κατά την οποία ρίχνουμε γκομενάκι. Προέρχεται εκ του πατροπαράδοτου τρόπου φλερτ, ρόπαλο στο ξεράδι-σύρσιμο στη σπηλιά. Γνωστό και ως σβέρκωμα. :P

March 6, 2008 at 12:36 AM  

χαχαχα...πώς μιλάτε έτσι για μας, mon dieu!

March 6, 2008 at 12:55 AM  

μην ανησυχείς, ενίοτε τα λέμε και μπροστά σας.. :P
επίσης, θα μας τρελλάνεις ρε; ούτε ευαισθησία, ούτε αντρίλα θες.. :P
:P

March 6, 2008 at 12:56 AM  

estarian
εγώ θα σας τρελάνω? ένας συνδυασμός δεν γίνεται?!

March 6, 2008 at 1:09 AM  

Συνδυασμός προφανώς παίζει.Για 15χρονα μας έχεις; :P
Ταυτόχρονα και τα δύο, δεν παίζει με τίποτα. Είπαμε να μαστε multitasking,οχι σχιζοφρενείς :P

March 6, 2008 at 1:11 AM  

δηλαδή ο συνδυασμός παίζει, επειδή 2 15χρονα= 1 30χρονος??? ;-)

March 6, 2008 at 1:16 AM  

ουαου, αυτό ήτο εντυπωσιακή επαγωγή!! :P Δε το χα σκεφτεί ποτέ έτσι! :P
Μάλλον όμως παίζει γιατί ένας 30χρονος έχει φάει περισσότερα χαστούκια από ένα 15χρονο :P Και όσο να ναι έχει πήξει λίγο το εσωτερικό του κρανίου του. Λίγο όμως ε, μην υπερβάλλουμε κιολας :P

March 6, 2008 at 1:18 AM  

παρόλα αυτά, και μιας και κάνω αυθόρμητους, μη λογικούς συνειρμούς (αμέρικαν μπαρ το κάναμε το blog), δεν είναι παράδοξο που για άντρες είπαμε 2 15χρονα= 1 30χρονος, ενώ για γυναίκες λέμε το γνωστό με τις 2 20ρες?

μ'έχω εντυπωσιάσει σήμερα.

March 6, 2008 at 1:26 AM  

εδώ έχεις εντυπωσιάσει μέχρι και μένα!!! :P
Αυτό με τις 20αρες είναι κατάλοιπο απο τη χρυσή εποχή σκυλάδικων με πιάτα, γαρδένιες, Ρίτα Σακελλαρίου και Τσοβόλα :P
(έβαλα τσατοκούτι διπλα γιατί το ξεφτιλίσαμε :P)

March 6, 2008 at 1:28 AM  

ok, let's get serious now.
καληνύχτα!

March 6, 2008 at 1:32 AM  

Post a Comment

<< Home