Osela In Life

Monday, February 18, 2008

Look Who' S Back !


(Back Again)
Ενός Κακού
...
Αναστήθηκα λοιπόν, μετά από τόσες μέρες, σχεδόν 10!!! Μέχρι και στον γιατρό αναγκάστηκα να πάω, τέτοιο βήχα είχα. Βέβαια αν ήταν στο χέρι μου δεν θα πήγαινα, πάντα φοβάμαι ότι θ' ακούσω το χειρότερο.
Πας για μια γριπούλα, ένα κρυωματάκι και σε στέλνει για βιοψία -μακρυά από εμάς. Γυρισα στο γραφείο και παραδόξως δεν τα είχαν θαλασσώσει χωρίς εμένα. Το αντίθετο θα έλεγα. Τα βρήκα όλα μια χαρά. Τους απείλησα βέβαια ότι αν με συγχίσουν θα βήξω πάνω τους, κι αυτό τους έδωσε κπ κίνητρο θα 'λεγα.


...Μύρια Έπονται
"Ο Internet Explorer δεν μπορεί να εμφανίσει την σελίδα". Εδώ και μέρες. Τα νεύρα μου. Γιατί????
Τώρα γράφω απ' το εφεδρικό laptop, ένα άσχημο HP, το οποίο όμως μια χαρά με εξυπηρετεί στην ανάγκη. Άρα έχει πρόβλημα το laptop μου, αφού η σύνδεση λειτουργεί στο εφεδρικό (σαίνι είμαι ε?).

Just Shoot Me
Έχω να καπνίσω 3 βδομάδες κι ο Φυγάς μου λέει να πάμε στην Τυνησία. Πώς να το αντιμετωπίσω τώρα αυτό? Πόση ψυχραιμία να δείξω?


I missed you all,

Φιλάκια!
posted by osela at 16:44

26 Comments:

Καλησπέρα Oselaki....α,στο καλό σου πάλι μ έκανες και γέλασα!!αχχαχχαχχχα!..μπράβο...καλή μου τα στραβά και τα ανάποδα δε σε ρωτάνε δυστυχώς γιανά έρθουν στη ζωή σου έρχονται τ αναθεματισμένα έτσι απροιδοποίητα....και πρέπει εσύ να επιστρατέυσεις όλη σου την υπομονή όλο σου το κουράγιο,όλη σου τη μαεστρία...γιανά ανταπεξέλθεις σε αυτά....τώρα το αν έχεις ή ΔΕΝ έχεις καθόλου υπομονή είναι άλλο καπέλο!!...χαίρομαι όμως που είσαι καλά...που πέρασε αυτή η ενοχλητική γρίπη....Αθανασία.

February 18, 2008 at 8:47 PM  

Internet Explorer; Μα τότε είναι θαύμα το ότι έχεις υπολογιστή ακόμη! Συνήθως οι χρήστες του ΙΕ μπαίνουν πολύ συχνά στον πειρασμό να σπάσουν ολόκληρο τον υπολογιστή! :):):)

Τυνησία, ε; Να πας! Μετά από ένα καλό κρύωμα οι καλές διακοπές είναι ό,τι πρέπει. :)

February 18, 2008 at 9:58 PM  

Oselaki γρηγορα ετοιμασε τις βαλιτσες σου.Δεν χρειαζεται να καπνισεις για να το συνειδητοποιησεις.Μασα τσιχλες ,τρωγε σοκολατες οτι τελος παντων σου αρεσει.
Ειδες ο φυγας;Aντε καλο ταξιδι και να περασετε πολυ ομορφα.

February 19, 2008 at 12:42 AM  

περαστικά!!
Σαρδηνία να πάτε που είναι super glamorous! θα σου δώσω και tips!

February 19, 2008 at 12:57 AM  

Ακομα εδώ είσαι ???????
Εγώ θα είχα φύγει ήδη!!!

Welcome back :))

February 19, 2008 at 1:48 AM  

Μαρόκο καλύτερα. Μαρακές, Φεζ, Ραμπάτ και λίγο Καζαμπλανκα. Πιο ρομαντικά νομίζω, πιο αραβικό feeling, πιο νύχτες ερωτικές & ξελογιάστρες.

Αλλα και Τυνησια sounds nice...

Missed U 2

February 19, 2008 at 10:34 AM  

1. Περαστικά
2. Δοκίμασε τον Μοτζίλα
3. Μην το ξαναβάλεις στο στόμα σου
4. Διαβατήριο έχεις?

February 19, 2008 at 10:36 AM  

κοψε το καπνισμα τελειως και πηγαινε τυνισια... τι σε μπερδευει σε ολο αυτο;


υγ. μετα πηγαινε και σαρδηνια που σου λεει ο γνωστος-αγνωστος... αυτη η αριστερα με τη γκλαμουρια της (χεχεχε)...

February 19, 2008 at 12:52 PM  

Άντε επιτέλους, επιστροφή!!!!
Μα ιντερνετ εκσπλόρερ; Μα γιατί; Κρίμα είσαι!
Μοτζίλα, Οπερα τόσους μπράουσερς έχει εκεί έξω :)

February 19, 2008 at 7:43 PM  

Αντιπαραθέτω... έτσι για να έχει και αντίπαλο...
Προσφέρω Ορλάντο-Φλόριδα σε ξενοδοχείο 5 αστέρων, νοικιασμένη Mustang cabrio, επισκέψεις σε όλα τα attractions (Universal studios κλπ)και bussines class στο αεροπλάνο...

:)

February 20, 2008 at 10:38 AM  

γίνε καπνός, άκαπνος...

ααα,χαίρεται!)

February 20, 2008 at 1:37 PM  

αθανασία
ασε, ένα παράθυρο ανοίγουν στο γραφείο και φοβάμαι ότι θα ξαναρρωστήσω. άμα καείς απ' το χυλό, φυσάς και το γιαούρτι!


hades
θα βάλω mozilla, κι έτσι και πάθει τπτ θα σε σκοτώσω!


λικεράκι
άλλο μάσα τσίχλες κι άλλο τρώγε σοκολάτες. Πάντως μόνο αυτήν την βδομάδα έχω φάει δύο...καλά τα πάω πάντως! Είδα τρομάρα μου.

ga
Η τυνησία προέκυψε απ' το πουθενά, αυτός θα πάει έτσι κι αλλιώς, απλά θέλει κι εμένα μαζί. Εγώ γενικά δεν θέλω να φύγω αυτήν την περίοδο. Έτσι και πάω Σαρδηνία όμως, θα μου γράψεις ταξιδιωτικό οδηγό!!!

February 20, 2008 at 6:42 PM  

black diamond
"είχα πει θα φύγω.../ κι όμως είμαι ακόμη εδώ/ κι αυτό το καλοκαίρι" που λένε και τα Ξύλινα Σπαθιά.
nice to be back :-)


george
το πρόβλημά μου δεν είναι το μέρος, αλλά το ότι δεν έχω διάθεση... ευχαριστώ για την πρόταση πάντως!

February 20, 2008 at 6:45 PM  

στάθη
1. ευχαριστώ!
2. Θα το κάνω
3. Δεν παίρνω κι όρκο
4. Ναι

February 20, 2008 at 6:47 PM  

man
με μπερδεύει ότι στο βάααααθος του μυαλού μου έχω σταθερά κπν άλλον.

(και πού θέλεις να πάει ο άνθρωπος, έπεσε και το τοίχος)


mmexer
mozilla θα βάλω, με φάγατε, αλλά έτσι κι έχω προβλήματα τρέξ'τε να κρυφτείτε όλοι!


ghost
ευχαριστώ καλέ μου, με αεροπλάνο θα πάμε? πολλές ώρες, φοβάμαι!

panoptis
χαχα, έξυπνο αυτό!

February 20, 2008 at 6:53 PM  

τοτε, αν θες την γνωμη μου, κυνηγα αυτον που εχεις στο βαθος του μυαλου σου...



(υπαρχει και η βορειος κορεα αν θελει να παει... υπαρχει και η βιρμανια).

February 21, 2008 at 12:25 AM  

Α με απογοητεύεις...
Πρώτον, όταν έχεις το φάντασμα δίπλα σου δε φοβάσαι τίποτα.
Απλώς απολαμβάνεις την πριγκηπική ιδιότητα... :)

Δεύτερον, αν δε ζήσεις περιπέτειες τώρα, πότε θα τις ζήσεις?

Τρίτον, δεν είναι τίποτα. Το έχω κάνει 10 φορές...

Φιλούκια

February 21, 2008 at 11:30 AM  

Ελπίζω να έχεις φύγει ήδη για Τυνησία
και να δεις το σχόλιό μου όταν με το καλό επιστρέψεις.

Αν οχι...καλό ταξίδιιιιιιι

Το τσιγάρο πρέπει να το κόψουμε...
αλλά...

ΥΓ.Δοκίμασε να γράψεις με λευκά(η άλλο χρώμα) γράμματα...τα μαύρα ειναι λίγο κουραστικά.

February 21, 2008 at 5:18 PM  

Εγώ mozilla έχω, αγαπητή, και μέχρι σήμερα δεν μου'χει γίνει Γκοντζίλα! Οπότε μάλλον δείχνω να τη γλυτώνω! :):)

February 21, 2008 at 5:41 PM  

man
δεν κυνηγάω κανέναν...αν ήθελε θα ήταν εδώ.

ghost
έχω πήξει στην περιπέτεια! 10 φορές το 'χεις κάνει?! με διαφορετική παρέα? δηλαδή έρχομαι 11η??? ούτε καν 2η!!!!

February 21, 2008 at 8:41 PM  

karaflokotsifa
η Τυνησία μπορεί να περιμένει λίγο, άσε που δεν είναι η κατάλληλη περίοδος για μένα. δεν μου βγαίνει αυτό το ταξίδι, τί να κάνω!


hades
μηδένα προ του τέλους μακάριζε!

February 21, 2008 at 8:46 PM  

poli omorfo to blog sou!!!!kai iperoxa auta pou grafeis!!gelasa kai ego se polla simeia!!!!kali sinexeia!!!! :)

aman autes oi grippes fetos.....

February 21, 2008 at 9:47 PM  

Ωχ... με κατάλαβες...
Πήγαινα να φτιάξω ποδοσφαιρική ομάδα και έψαχνα για τερματοφύλακα...

:)))

February 22, 2008 at 11:48 AM  

δεν κυνηγας κανενα; καταλαβα... εγωισμος και αηδιες...

αν θες την γνωμη μου, οτι σ' αρεσει σε αυτη τη ζωη, το διεκδικεις...

February 22, 2008 at 2:33 PM  

levi
ευχαριστώ καλέ μου

ghost
και καλά όλα αυτά...μα τερματοφύλακας? για 'κει μ' έχεις?!


man
δεν είναι θέμα εγωισμού, είναι θέμα αξιοπρέπειας.
απλά πιστεύω ότι αν αν 2 ανθρ θέλουν εξίσου, δεν υπάρχει λόγος να κυνηγιούνται. για να κυνηγάς, μάλλον αυτός δεν θέλει και πολύ.

February 22, 2008 at 6:32 PM  

ετσι οπως το θετεις, συμφωνω.

February 23, 2008 at 2:05 PM  

Post a Comment

<< Home