Osela In Life

Thursday, March 6, 2008

Personality Test

Έκανα λοιπόν ένα τεστ προσωπικότητας και ιδού τ' αποτελέσματα:


Others see you as someone they should "handle with care." You're seen as vain, self-centered and one who is extremely domineering. Others may admire you, wishing they could be more like you, but don't always trust you, hesitating to become too deeply involved with you.


(στο περίπου= Οι άλλοι σας βλέπουν σαν κπν που πρέπει να του συμπεριφερθούν γλυκά. Φαίνεστε ματαιόδοξη, εγωκεντρική και ιδιαίτερα κυριαρχική. Μπορεί να σας θαυμάζουν και να εύχονται να σας έμοιαζαν λίγο περισσότερο, ωστόσο δεν σας εμπιστεύονται πάντα και διστάζουν να σας πλησιάσουν πολύ)


Εγώ όλα αυτά???? Εγώ που είμαι τόσο γλυκό κι ευαίσθητο πλασματάκι?!!
posted by osela at 13:11

25 Comments:

Oselaki Η γνωμη μου ισως δεν μετραει,
διοτι ηλικιακα ειμαι μεγαλυτερη σου.
Δεχομαι τον μαγικο κοσμο των νεων και νιωθω μια απεραντη τρυφεροτητα για τον αυθορμητισμο,την ελευθερια εκφρασης και κινησεων σας.Αν εισαι ειλικρινης στις επιλογες σου φιλικες η αισθηματικες να ξερεις οτι ολοι θα θελουν να ειναι διπλα σου.Τα τεστ ειναι για εκεινους που δεν εχουν αυτοπεποιθηση ,αυτοεκτιμηση και γενικα η προσωπικοτητα τους θελει υποστηριξη.Κανε γνωστη την παρουσια σου και μην φοβασαι.

March 6, 2008 at 1:45 PM  

Κάτι παραπάνω θα ξέρει το τέστ! Στο αφιερώνω!
;-)

March 6, 2008 at 2:23 PM  

Μπα, Στάθη μάλλον κάτι εικονογραφημένο σε στυλ Magicka deSpell θα ταίριαζε περισσότερο... :):):)

March 6, 2008 at 3:52 PM  

Φρικτή μου ακούγεσαι.

Το μπλογκ σου όμως είναι συμπαθέστατο.

Σχιζοφρένεια;

March 6, 2008 at 4:05 PM  

Γειάσου Οσελάκι...ούφ τί βλακείες γιανά μη πώ τίποτε άλλο και δε κάνει (μη παραξηγηθώ κιόλας)..είν αυτές κορίτσι μου;;;;...ποτέ μην εμπιστέυεσαι τέτοιου είδους τέστ.. και γώ έχω κάνει και πάντα μου έβγαζαν τα χειρότερα αποτελέσματα...είναι κάτι σαν το ωροσκόπιο...αλλά στο πολύυυυυυ,πολύ,πολύ χειρότερο όμως...(όχι ότι το ωροσκόπιο είναι καλό προς Θεού...όχι..)...αν είναι δυνατόν τώρα να 'βρεί'τις κρυφές πλευρές του εαυτού σου ένα ηλίθιο τέστ όπως αυτό..αυτά πιό πολύ για χαβαλέ με τη παρέα είναι....μόνο...Αθανασία.

March 6, 2008 at 5:14 PM  

λικεράκι
μην λες χαζά, ξέρεις πόσο μετράει η γνώμη σου!

st
τέλειο το τραγούδι ,ευχαριστώ!

hades
γελάσαμε πάλι!!!

March 6, 2008 at 8:18 PM  

fv
φρικτή, ε? χμ...το τεστ έκανε λάθος, το blog να πιστεύεις.
;-)


αθανασία
τα χεις περάσει κι εσύ βλέπω! βέβαια, αν έλεγε καλά πράγματα θα το πίστευα!

March 6, 2008 at 8:21 PM  

Επιτέλους ένα σοβαρό άτομο!! :D
Τα συγχαρητήριά μου μις!

March 6, 2008 at 8:52 PM  

estarian
ευχαριστώ, η αλήθεια είναι ότι η σοβαρότητα τρέχει απ' τα μπατζάκια μου, κι αυτό μόνο ένας εξίσου σοβαρός άνθρωπος σαν εσένα θα μπορούσε να το διακρίνει. ευγε!

March 6, 2008 at 8:57 PM  

χμ..χμ λέω.. τώρα με παινέεις ή με κοροϊδεύεις; :P Μια χαρά ρε βγήκε το τεστ, μη μασάς. Που γεμίσαμε ιδανικούς,τεστ-ικώς μιλώντας, ανθρώπους. Για αυτό είναι το σύμπαν κώλος.. :P

March 6, 2008 at 9:03 PM  

estarian
μια χαρά είμαι με τον εαυτό μου, κτ τέτοια τεστάκια τα 'χω για πρωινό και μέχρι το μεσημέρι έχω ξαναπεινάσει!
σε κοροιδεύω με παινευτική διάθεση :-P

March 6, 2008 at 9:05 PM  

άμα με κοροϊδεύεις παινετικά πες και άλλα :P
.. που να δείς εμένα τι μου βγάζουν κάτι τέτοια..χοχοχοχοχο.. :p

March 6, 2008 at 9:06 PM  

όπως λέει και ο shades "οι ιδανικοί έχουν ημερομηνία λήξης"
(κτ τέτοιο τέλος πάντων)

March 6, 2008 at 9:24 PM  

σωστός ο σκιάς..

March 6, 2008 at 9:51 PM  

Μην μου πεις ότι έκανες
το τεστ προσωπικότητας
της Σαηεντολογίας.
Οχι μα θες πες το μου.
Ξέρεις συνήθως σε τσακώνουν στην Πατησίων άλλα μπορεί να γίνει και αλλού.

ΥΣ.Το δωράκι δεν το είδες
ξέρω γιατί.
Δεν πρόσεξες την επισήμανση
Γκρρρρρρρρρ!!!
ΥΓ.2 Εγώ σε βρίσκω μια χαρά
άστους να λένε!!!

March 6, 2008 at 9:55 PM  

μην εμπιστεύεσαι την κρίση σου,
μόνο τα τεστ ισχύουν.
τεστ παπ, γενικές εξετάσεις αίματος, διαγωνίσματα στη χημεία και την φυσική, πυρηνικές δοκιμές και λοιπά.

αύριο γιορτάζεται;!
καλό 3ήμερο.

March 7, 2008 at 9:54 AM  

Ήμουν βέβαιος ότι θα σου άρεσε, osela. Κι εμένα μου άρεσε! :):):)

March 7, 2008 at 2:27 PM  

Μμμ! Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω.. Φιλιά άστα αυτά και χαμογέλα. Καλά κούλουμα, γλυκό μου πλασματάκι

March 9, 2008 at 10:01 AM  

karaflokotsifa
δεν ήταν της σαιεντολογίας, αλλά τώρα που πήρα φόρα θα τα κάνω όλα!


panopti
και λίγα λες! όχι, δεν γιόρτασα. βασικά το ξέχασα.

March 10, 2008 at 10:20 PM  

hades
αυτό το χιούμορ σου...θα σου τηλ το καλοκαίρι με τις ζέστες να μου λες αστεία!


βασίλη
καλά κάνεις και δεν με στεναχωρείς, είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητη...

March 10, 2008 at 10:21 PM  

Α, πολύ ευχαρίστως! Απλά να μου το πεις κατά τον Μάιο για να κανονίσω το καρνέ μου! :):):)

March 11, 2008 at 10:04 PM  

hades
στο λέω από τώρα γιατί δεν μπορώ να χάσω τέτοια ευκαιρία!!!

March 12, 2008 at 8:30 PM  

Και καλά κάνεις! Που αλλού θα έβρισκες τέτοια προσφορά;Μια χαρά λοιπόν, κλείσαμε. Οι πρώτες ψύξεις είναι δωρεάν,να ξέρεις. Για τις επόμενες όταν μπορείς μου λες επιθυμητή θερμοκρασία... :):):)

March 13, 2008 at 2:04 PM  

hades
τί εννοείς χρυσέ μου οι πρώτες ψύξεις είναι δωρεάν??? δηλαδή οι υπόλοιπες τι θα είναι?

March 15, 2008 at 2:10 PM  

Keep up the good work.

November 11, 2008 at 2:36 PM  

Post a Comment

<< Home