Osela In Life

Sunday, March 16, 2008

Δυνάμωσέ Το !

catwoman
Το ΣΚ ήταν ωραίο μ’ έναν διαφορετικό τρόπο. Μετά από αρκετό καιρό βγήκα με την Ε και τη Ν μόνες μας. Το «έγκλημα» ήταν προμελετημένο βέβαια γι’ αυτό και καμιά δεν πήρε αυτοκίνητο. Ήπιαμε τα πρώτα ποτά με δυνατή dance μουσική, γνωρίσαμε κτ τύπους (σε μένα πάλι το μπάζο έπεσε, ευτυχώς η βότκα μου ήταν δυνατή) με τους οποίους ήπιαμε το δεύτερο ποτό και αμέσως μετά πήγαμε σε κλαμπ για χορό.

Χικ!
Στο κλαμπ πήρα την εκδίκησή μου, καθώς λίγο πριν μεθύσω ανεπανόρθωτα, κι ενώ χορεύαμε όλες μαζί ή με κπν δίπλα μας, ήρθε και μ’ έπιασε να χορέψουμε ένας τύπος που παραδόξως μ’ άρεσε, όσο τον θυμάμαι βέβαια. Μισο-τύφλα εγώ, τύφλα αυτός, δεν συνεννοηθήκαμε και πολύ. Παρόλα αυτά περάσαμε τέλεια.
Μέσα σ’ όλα, εντόπισα την Ε να μιλάει μ’ έναν άλλον και δε μου φάνηκε να καίγεται και τόσο για το αμόρε. Άφησα το τυπάκι μου, πήρα 2 σφηνάκια και πήγα την έπιασα και της τα ‘πα όλα. Όλα όμως. Δεν έδειξε να θυμώνει. Με άκουσε με προσοχή –όσο μπορούσε μετά από 8 ποτά και 15 σφηνάκια- και τελικά συμφωνήσαμε στο ότι είναι βλάκας, αλλά τι να κάνουμε, shit happens. Πάει κι αυτό!

Almost there
Απ’ το κλαμπ φύγαμε σαν ηρωίδες πολέμου, με το κεφάλι ψηλά κι ενωμένες. Καταλήξαμε στο στέκι μας για αργά, όπου ήταν ο Τ. με τον Γ, χμ…, όχι και πολύ νηφάλιοι. Εγώ αγκάλιασα τον Γ με μεγάλη ευκολία, αυτός ξαφνιάστηκε ευχάριστα –οι υπόλοιποι δυσάρεστα- και ήπιαμε το τελευταίο ποτό έτσι.
Με ρώτησε πως περνάω κι εγώ του απάντησα «pas mal, σου ‘λειψα λιγάκι?» περίμενα να ξαφνιαστεί και να τα χάσει, αλλά προφανώς τον είχα υποτιμήσει τον γιατρό. Μ’ έσφιξε πάνω του και μου είπε «πολύ». Νομίζω αυτή ήταν μια καλή στιγμή για να λιποθυμήσω. Ή να φιληθούμε. Ή ν’ ανοίξει η γη να με καταπιεί. Δυστυχώς δεν συνέβη τπτ απ όλα αυτά και στον γυρισμό η Ε με μάλωσε πάρα, πάρα πολύ.


posted by osela at 22:27

22 Comments:

Καλησπέρα κοπέλα μου

Μια χαρά βλέπω περνάτε ε ??

Έτσι έτσι !!!

March 17, 2008 at 2:56 AM  

Γειάσου καλό Oselaki...ούφ πάλι μπλεξίματα ρε κορίτσι μου...αλλά για μένα καλά έκανες και έπιασες την Ε και της τα πες ένα χεράκι.. όμως...αυτό που με απασχολεί εμένα είναι...τί θα κάνει όταν συνέλθει από το...μεθύσι και συνηδειτοποιήσει για τα καλά αυτά που τις είπες!!! εκεί με 'τρώει' εμένα και με 'κόφτει'που λένε... κατά τ άλλα....αυτό με τον αντιπαθή 'γιατρουδάκο'πολύ με ξάφνιασε όμως!!!αλλά πολύ...τι ήταν αυτό ρε σύ...εντελώς απρόσμενο μιλάμε...τα παιξα μόλις το διάβασα!!!....αλλά μόνο μιά Osela μπορεί να τα κάνει αυτά τα.. περίεργα!!! χαχχααααααχχααχχαχα! Αθανασία.

March 17, 2008 at 11:29 AM  

Η άνοιξη σας έχει πάρει τα μυαλά...
Όλα καλά!

Την καλημέρα μου!

March 17, 2008 at 12:22 PM  

ένας τύπος που παραδόξως μ’ άρεσε

:):):):):):)
Αυτό το παραδόξως εμένα μου άρεσε περισσότερο! :):):)

March 17, 2008 at 3:09 PM  

diamond
καιρό είχαμε να βγούμε μόνο κορίτσια...


αθανασία
όταν ξεμέθυσε -επιτέλους- στεναχωρέθηκε λίγο, αλλά δεν τα βαψε και μαύρα. καλύτερα έτσι. μην ξαφνιάζεσαι, το φλερτ με τον γιατρό φίλο μου κρατάει χρόνια, έχει γίνει πια καθεστώς.


φώτη
εντελώς όμως...πού να πιάσουν κι οι ζέστες!
καλό απόγευμα!

March 17, 2008 at 3:11 PM  

hades
πότε άφησες σχόλιο εσύ και δεν σε είδα?!
κι εμένα μ' άρεσε, το διαβάζω τώρα και γελάω μόνη μου. είδες τι κάνουν 2 βότκες??
πλάκα κάνω, το τυπάκι δεν ξέρω από που ξεφύτρωσε, αλλά ήταν όλα τα λεφτά.

March 17, 2008 at 3:14 PM  

Το μυστικό είναι ότι κινούμαι σαν σκιά, αγαπητή. Αν με είχες πάρει χαμπάρι θ'ανησυχούσα! :):):)
Πάντως όπως και να ξεφύτρωσε, σημασία έχει ότι περάσατε καλά. Σημαντικό, σε μια εποχή που οι περισσότεροι βγαίνουν για να μεμψιμοιρούν... :)

March 17, 2008 at 3:23 PM  

...εγώ ....ξέρεις τώρα...δυο κουβέντες θα σου πω που στις έχω ξαναπεί....!!!

..χάϊντε...χάϊντε!!!

:-))))))

υγ...δεν έχω κέφι να γράψω τίποτα βρε osela μου...zero έμπνευση

March 17, 2008 at 5:49 PM  

Ευτυχώς κάποιος πέρασε καλά το Σάββατο...
Γάμησέ τα Oselaki, με έχει καταραστεί το σύμπαν μου φαίνεται!! :P

March 17, 2008 at 8:47 PM  

επισης μια χαρα λειτουργει το τσατοκουτι !! :P

March 17, 2008 at 8:54 PM  

hades
ο αόρατος!

μα αν είναι να βγεις για να γκρινιάζεις κάτσε σπίτι σου, έτσι δεν είναι?



τσιρκούλη
almost...


estarian
αρρώστησες? εχεις τα ψυχολογικά σου? απ' την άλλη μετά το καρναβάλι υπάρχει μια πτώση, φυσικό μου φαίνεται.
(το κατάλαβα, τελικά)

March 17, 2008 at 9:08 PM  

Βασικά με έπιασε πάλι η κωλοδισκοπάθειά μου, επειδή το Σάββατο βγήκα έξω 10 λεπτά μετά το λούσιμο... Τα ψυχολογικά μου δε με έχουν πιάσει ακομα, αλλά επειδή προβλέπεται να τρώω μια σχετική πόρτα σύντομα, αναμένονται και αυτά :P

March 17, 2008 at 10:36 PM  

Αόρατος αλλά με μεγάλη σκιά μανδάμ! :):)
Συμφωνώ σε αυτό που λες, κι εγώ μαζί σου είμαι. Πάμπολλοι άλλοι όμως... Άστα-βράστα, πότε η κλάψα έγινε διασκέδαση δεν κατάφερα να το προσέξω... Ας πρόσεχαν... :):)

March 17, 2008 at 11:24 PM  

Οselaki για το μονο που δεν συμφωνω ειναι γιατι τοσο ποτο;Δεν νομιζω να το χρειαζεσαι.Προσεχε!

March 17, 2008 at 11:37 PM  

Στο είχα πει dear Μου να τις μιλησεις. That's what friends are for.

March 18, 2008 at 7:57 AM  

Τέζα ο καμπούρης ε? χαχαχαχα

Για να δούμε τώρα πως θα το
παίξει!!!

Καλά έκανες και τα είπες
με την Ε

Ετσι θα είσαι "καθαρή" με την
φίλη σου!!!

Θετικότατο αυτό

καλή σου μέρα!!!

τσίου!!!

March 18, 2008 at 2:12 PM  

hades ο αόρατος με την μεγάλη σκιά
η κλάψα έγινε τρόπος ζωής, όχι απλά διασκέδαση.


george
είχες δίκιο, φυσικά


λικεράκι
οι αριθμοί είναι συμβολικοί. εγώ πίνω 2-3 βότκες και μεθάω, ή 3-4 ποτήρια λευκό κρασί ή 7-8 σφηνάκια. ποτέ όλα μαζί. οι φίλοι μου πίνουν αρκετά περισσότερο, είναι αλήθεια.


karaflokotsifa
του τα πα του ανθρώπου ατάκα κι επί τόπου, που λεει και το τραγούδι.
ανακουφίστηκα, τώρα αισθάνομαι πολύ καλύτερα.

March 18, 2008 at 4:52 PM  

Τι έγινε οσελάκι; Το τσούξαμε; Μια χαρά σε βρίσκω.... Με τις εξόδους σου... όλα καλα:)
Χακούνα Ματάτα χαχα

March 19, 2008 at 4:43 AM  

το τσούξαμε φίλε, βέβαια μπορουσαμε και καλύτερα, αλλά δεν πειραζει. την άλλη φορά.
κι εγώ μια χαρά με βρίσκω!

March 19, 2008 at 2:13 PM  

xairomai pou vlepo oti perasate kala!!!einai poli oraio merikes fores na vgainoun mono oi filoi metaxi tous...

March 20, 2008 at 8:33 PM  

...με την προυπόθεση να μην γίνεται και πολύ συχνά, γιατί μετά έχουμε δράματα!

March 21, 2008 at 2:34 PM  

Καλο Σαββατοκύριακο
Oselaki μου
Περιμένουμε την συνέχεια
με αγονία

τσίου!!!

March 22, 2008 at 4:28 PM  

Post a Comment

<< Home