Osela In Life

Thursday, January 31, 2008

Happy Birthday




Το blog έχει γενέθλια.




Κλέινει 1 χρόνο. Αύριο.





Δηλαδή τί ζώδιο είναι, Αιγόκερως???



(Ας βγάλω λόγο)


Δεν αισθάνομαι ότι κάνω κτ ξεχωριστό γράφοντας εδώ ή στον Οίκο. Κάνω τον χαβαλέ μου, περνάει η ώρα μου, λέω αυτά που σκέφτομαι -για την ζωή μου κυρίως- και τέλος. Ούτε γίνομαι καλύτερος άνθρωπος, ούτε επανιδρύω το blogger (μακρυά από μένα αυτά), ούτε τίποτα.


Μ' αρέσει όμως η επικοινωνία και η ανταλλαγή απόψεων. Έχω γνωρίσει ανθρώπους, που με τα σχόλιά τους, με βοηθούν να βλέπω και την άλλη πλευρά του νομίσματος, γιατί κάθε νόμισμα έχει δύο πλευρές. Και που μ' έκαναν να γελάσω όταν ήμουν λυπημένη. Που μπήκαν στον κόπο να με συμβουλέψουν. Που με νευρίασαν. Που μου έλειψαν όταν δεν έγραφαν συχνά. Που άνοιγα το laptop και αγωνιούσα να δω τι έγραψαν στο δικά τους blog. Που θα με στεναχωρούσε η σκέψη να κλείσουν τα blog τους, γιατί τότε θα τους έχανα. Και δεν θέλω.






(Κι επειδή έπρεπε να παρουσιάσω κάποια πρόοδο, είπα να προσπαθήσω να βάλω μια εικόνα.




Έτσι για το καλό. Άντε και τραγούδι.)





Φιλάκια!





posted by osela at 01:58

25 Comments:

Εύχομαι λοιπον από εδω και πέρα να βάζεις σε όλα σου τα post φωτο, γιατι τα ομορφαίνει και να αρχισεις να μας βάζεις και τραγουδάκια.
Εγώ δεν ξέρω ακόμα αλλά που θα πάει θα το μάθω :P

Φιλάκια πολλά

January 31, 2008 at 11:43 AM  

Γειάσου καλή μου...γενέθλια λοιπόν ε;;;...έυχομαι και γώ με τη σειρά μου τα καλύτερα για σένα και το πολύ όμορφο μπλόγκ σου...να σαι πάντα καλά...και να μείνεις για πολύ καιρό στη μπλογκογειτονιά ακόμη...και να την ομορφαίνεις ακόμη για πολύ με την παρουσία σου και να μας χαρίσεις ακόμη πολλά όμορφα ποστάκια....Αθανασία.

January 31, 2008 at 5:02 PM  

Καλη συνεχεια!
Εγω σε περναω 2 μηνες!

January 31, 2008 at 5:08 PM  

πολύχρονη!!! είσαι από τις καλύτερες διαδικτυακές μου φίλες..και γω το ίδιο νιώθω με bloggers σαν και σένα..αγωνία να δω τι posts θα ανεβάσεις!

January 31, 2008 at 9:49 PM  

χαρούμενα γενέθλια Osela, ευχές για περισσότερους και καλύτερους αναγνώστες. Το ίδιο νιώθω κι εγώ για τα blogs, έχεις δίκιο! Και πάλι χρόνια πολλά !!!

February 1, 2008 at 11:49 AM  

Α, χάπυ του βέρθδεη λοιπόν.
Μάλλον για υδροχόο το κόβω όμως...
Η ευχή του Πάνα του γλύτωσε στο τσακ φαίνεται! :)

February 1, 2008 at 6:31 PM  

Χρόνια πολλά ,λοιπόν!!!

Πρωτη φορα μπήκα στο blog σου και κοίτα που έπεσα στα γενέθλια!!

καλά γραψίματα λοιπόν και... εις το επανιδείν

Να είσαι καλά!

February 1, 2008 at 9:40 PM  

Οselaki
-----------
Παντα χαρουμενο να εισαι.Να μας γεμιζεις με ομορφες σκεψεις ,χιουμορ και διαθεση για ζωη.
Να εχεις ενα καλο μηνα.

February 2, 2008 at 2:40 AM  

Χρόνια σου πολλά!!!
Εύστοχα, δημιουργικά,χαρούμενα και ελπιδοφόρα!!!

Πρώτη φορά που περνάω από την γειτονιά
και τι καλά, πέφτω σε γενέθλια!!!
Σαν καλό να μου φαίνεται αυτό....
Χμμμ...λοιπόν θα κεραστώ και θα φυγά γιατί είναι και περασμένη η ώρα!!!
Καληνύχτα...τσίου!!!

February 4, 2008 at 2:36 AM  

na po kai ego me ti seira mou ta xronia polla!!!ego exo molis ena mina pou asxoloumai me blog kai pragmatika einai iperoxo na adallaseis kai na moirazesai apopseis!!!kali sinexeia!!! :)

February 4, 2008 at 11:16 AM  

Νά'σαι καλά να μας παιδεύεις!!!
;-)

February 4, 2008 at 3:54 PM  

Αχ βρε Οσέλα..
και εγω κάπου εδώ έκλεισα χρόνο..
ήταν ενδιαφέρον μέχρι εδώ και νομίζω θα συνεχίσει να είναι...

Αυτό που εκτίμησα σε σένα είναι η παράθεση ειλικρινών σκέψεων χωρίς πολλά στολίδια..άσχετο αν κάποιες φορές υπήρξαν διαφορετικές απόψεις και προσεγγίσεις.

February 4, 2008 at 6:53 PM  

χρόνια πολλά osela μου!
Ενας ομοιοπαθής!!!!!

February 5, 2008 at 7:00 PM  

diamond
ασε που να μπλέκω τώρα. οι φωτο είναι απλές, τα τραγούδια πρέπει να είναι πακέτο



αθανασία
ευχαριστώ, είσαι πολύ γλυκιά


anisixe
χμ...δηλαδή 'εχω μεγάλο αδερφό?

February 5, 2008 at 11:34 PM  

ga
οι αδυναμίες δεν κρύβονται, έστω και στο ιντερνετ


diakomisti
΄σ' ευχαριστώ καλέ μου, πόσο καλύτερους δηλαδή???


hades
πώς και δεν άπλωσες κανα σεντόνι και εδώ? (ευχαριστώ πάντως)

February 5, 2008 at 11:37 PM  

ceralex
ελπίζω να μην μπαίνεις μόνο στα γενέθλια!

λικεράκι
όπως πάντα ευγενική και γλυκιά!


karaflokosta
όπως και η ceralex μου κάνετε ποδαρικό στα γενέθλια, ελπίζω να είναι καλό,ε?

February 5, 2008 at 11:40 PM  

leviathan
με τέτοιο nick name δεν μπορώ να πω τπτ, έκανες δυναμική είσοδο!


τσιρκούλη
μη χάσεις, να την πετάξεις την μπηχτή. Αλλά έτσι είναι, η πέτρα από κοντά έρχεται...Πότε βρε σε παίδεψα εγώ???
(θα συνεχίσω πάραυτα)


st
ομοιοπαθή φίλε μου ευχαριστώ πολύ!


τακη
(last but non least) οι διαφωνίες μαζί σου είναι ευχάριστες, το ξέρω είσαι ειλικρινής σ' αυτά που λες, γι' αυτό και κολακεύομαι.

February 5, 2008 at 11:45 PM  

ειλικρινά ευχαριστώ τον καθένα ξεχωριστά που μπήκε στον κόπο να στείλει τις ευχές του είτε με σχόλιο είτε με μέηλ!
παρόλο που είμαι άρρωστη δεν έχω σταματήσει να χαμογελάω!

φιλάκια!

February 5, 2008 at 11:46 PM  

Εστω και καθυστερημένα χρόνια πολλά. Τραγούδια να βάζεις και μουσική και πολλές εσωτερικές σου σκεψεις. Πάντα χρειάζονται και σε όλους μας να ξέρουμε σε ίδια πράγματα τις σκέψεις των άλλων

February 6, 2008 at 3:35 PM  

Χμ, τώρα που το λες, μου διέφυγε τελείως και είναι όντως ν'απορώ... :):):)

February 6, 2008 at 4:33 PM  

βασίλη σ' ευχαριστώ πολύ!


hades είναι θέμα χρόνου φαντάζομαι...

February 6, 2008 at 9:57 PM  

Χρόνια πολλά και καλά! Εύχομαι να βαδίσεις για πολλά χρόνια ακόμα στα μονοπάτια του διαδικτύου που ξεχωριστά κι εσύ έχεις ανοίξει! Από σήμερα θα είσαι "προτεινόμενη" και στην "ΟΔΟ ΘΕΩΡΙΑΣ"!

February 6, 2008 at 10:35 PM  

Καλά γραψίματα ..παλιοσειρά.!
Από τον...πιο νέο..-))

February 6, 2008 at 10:48 PM  

θεωρητικέ
μόνο προτεινόμενη? βραβείο δεν θα πάρω?!


σπίθα
ευχαριστώ...μπέμπη!

February 7, 2008 at 1:22 PM  

...Και βραβείο λοιπόν...!!!Άξια...Άξια...

February 18, 2008 at 8:38 AM  

Post a Comment

<< Home