Osela In Life

Thursday, January 17, 2008

Rehab

Σήμερα πήγα στο γυμναστήριο μετά από τόσες μέρες και η αλήθεια είναι ότι ανακουφίστηκα. Η γυμναστική είναι τόσο αναζωογονητική, που όταν πήγα σερνόμουν κι όταν έφυγα πετούσα. Μετά έκανα μπάνιο, πήγα στον Τ. για καφέ και είδαμε prison break. Καλούτσικο και "κολλητικό", αλλά δεν το λες και lost.

Με παρέσυρε και η δουλειά αυτές τις μέρες και ξεχάστηκα. Μέχρι το τέλος της βδομάδας θα βάλω τελεία και παύλα σε μια υπόθεση που με απασχόλησε τους τελευταίους 2-3 μήνες και ομολογώ ότι υπήρχαν στιγμές που δεν καταλάβαινα γιατί ασχοληθήκαμε εξ' αρχής -εγώ βασικά- ούτε και πίστευα ότι θα δω φως στο τούνελ. Τώρα όμως που το παζλ συμπληρώνεται, τώρα είμαι ιδιαίτερα περήφανη.

Επίσης σκέφτομαι ότι η δουλειά, την οπoία κατηγορούμε για την έλλειψη χρόνου μας, για το στρες και πολλά άλλα δεινά, ίσως όχι άδικα, μας προσφέρει και κάτι. Και δεν αναφέρομαι στα λεφτά. Μας κάνει να αισθανόμαστε δημιουργικοί, σπουδαίοι, ότι προσφέρουμε κτ στην κοινωνία.
Ότι είμαστε ικανοί.


Ας μην το ξεχνάμε αυτό.

Τελευταία είχα τις μαύρες μου, δεν το έκρυψα. Δουλεύοντας όμως, αισθάνθηκα καλύτερα. Όχι τόσο γιατί ξέχασα τα υπόλοιπα, δεν είμαι στρουθοκάμηλος, όσο επειδή πήρα θάρρος από την καλή μου απόδοση.

Ε, ναι λοιπόν, με λένε Osela και είμαι καλά. :-)



ΥΣ. Ξέρει κανείς πού είναι η Γουαδελούπη???
posted by osela at 00:04

17 Comments:

This comment has been removed by the author.

January 17, 2008 at 9:05 AM  

Καλημέρα....

http://en.wikipedia.org/wiki/Guadeloupe

http://www.lonelyplanet.com/worldguide/guadeloupe/

January 17, 2008 at 9:06 AM  

Η εργασιοθεραπεία έχει τα όρια της ξέρεις...

Φιλιά

January 17, 2008 at 9:55 AM  

πάνω από την Καρδίτσα!!

January 17, 2008 at 2:38 PM  

Κάτσε να δούμε τα κομμάτια του παζλ τώρα...
Γυμναστήριο, καφές, prisonbreak, lost, δουλειά, μαύρες, στρουθοκάμηλος και τελικά... Γουαδελούπη...

Μμμμ... λοιπόν...
ο δολοφόνος είναι... ο Τ.!

January 17, 2008 at 10:15 PM  

Mια χαρα σε βλεπω.Προχωρα οπως αρεσει σε σενα.Εχεις την δυνατοτητα να αλλαξεις τα πραγματα που δεν θελεις σε πραγματα που πραγματικα εσυ θελεις.Εχεις την δυναμη των νιατων.

January 17, 2008 at 11:53 PM  

Αγαπητή osela βλέπω πως εχεις λίγο τις μαύρες σου...
Έχω το φάρμακο:
2 ½ μεζούρες Vodka
1 μεζούρα Cointreau
1 μεζούρα Lime
2 μεζούρες χυμός cranberry

Χτύπισε όλα τα συστατικά στο shaker με πάγο, και σέρβιρε straight up σε ποτήρι του cocktail, με μια φέτα λεμόνι…

Περιμένω εντυπώσεις...!

January 18, 2008 at 12:29 PM  

Ναι, η αλήθεια είναι ότι η ικανοποίηση που παίρνει κανείς από τη δουλειά τον ανεβάζει πολύ. Τώρα που πήρες τα πάνω σου, μη σταματάς να "ανεβαίνεις"! Καλή σου μέρα!

January 18, 2008 at 4:50 PM  

Θα ψάξω κι εγώ ελεύθερο χρόνο να αφεθώ σε ένα γυμναστήριο... Δεν μπορεί κάπως πρέπει να ξεκουραστώ κι εγώ...

Γουαδελούπη ονομάζονται δύο (αν δεν κάνω λάθος) νησιά των Μικρών Αντιλών (αυτό το τεράστιο σύμπλεγμα νησιών στον Ατλαντικό). τα οποία ελέγχονται από τη Γαλλία.

January 19, 2008 at 2:28 PM  

τσιρκούλη με διευκολύνεις πάντα!


_st_

η εργασιοθεραπεία φεύγει, η absolut έρχεται!


ga

πάνω από ποια??? ;-)

January 19, 2008 at 9:52 PM  

ghost

σωστός κυνηγός! μπράβο!


λικεράκι

μέχρι κι εγώ με βλέπω μια χαρά



diakomistis

τρελαίνομαι για κοκτέηλ και μάλιστα αυτό που μου προτείνεις είναι τέλειο!!

January 19, 2008 at 9:54 PM  

thogias

είναι να μην πάρω φόρα (που στο τέλος καταλήγει κατηφόρα)



mmexer

μάλλον είμαι η μόνη που δεν το ήξερε. με ρώτησαν σ' ένα παιχνίδι γνώσεων κι έγινα ρεζίλι, ότι να 'ναι απάντησα και ΄μ' έκραζαν οι φίλοι μου.

January 19, 2008 at 9:57 PM  

Καλησπέρα καλή μου....έτσι μπράβο έτσι πρέπει να βάζουμε τελεία..και οριστική σε ότι μας είναι περιττό,ενοχλητικό,σε ότι μας ενοχλεί και δεν έχει λόγο να υπάρχει στη ζωή μας....και μας βασανίζει ενίοτε ακόμη και με την ύπαρξή του....μου θύμισες τώρα κάτι...μιά σκέψη που έκανα για το νέο χρόνο...είπα λοιπόν ότι με τον ερχομό του νέου χρόνου θα βάλω τέλος σε όλα όσα με πίκραναν,μου έφεραν δυσκολίες,γέμισαν με πόνο και δάκρυα τη ζωή μου....και κυρίως σε ανώφελες,πολυκαιρισμένες και αδιέξοδες σχέσεις που δε βγάζουν πουθενά και που μόνο δυστυχία μου έχουν φέρει....έως τώρα...και αυτό θα κάνω....κάποιες φορές δεν ωφελεί ότι και να κάνουμε γιανά 'σώσουμε'κάποιες καταστάσεις....κι έτσι λοιπόν καλύτερα αυτές να παίρνουν τέλος και οριστικό....Με αγάπη,Αθανασία.

January 20, 2008 at 7:41 PM  

μπράβο-μπράβο!

άλλη μια fan της εργασιοθεραπείας!

welcome to the club!!!

byeee;-)

January 20, 2008 at 11:03 PM  

αθανασία

καλά τα λέμε, άντε να κάνουμε!


fresco

δεν είναι εργασιοθεραπεία, παρόλο που όλοι έτσι το αντιλαμβάνονται

January 21, 2008 at 3:00 PM  

Osela... Στη Νότια Αμερική Υπάρχουν πάνω από 20 πόλεις που λέγονται Γουαδελούπη! Εγώ πάντως έχω πάει στην Αγία Μαρία της Γουαδελούπης στο Μεξικό!
Επίσης, θυμάμαι τη γουαδελούπη που πήγαινε ο Μίκυ Μάους για να εξιχνιάσει εγκληματα!!

January 22, 2008 at 12:26 AM  

θεωρητικέ nice to know, θα το πω στους φίλους μου να μην με κοροιδεύουν.
περιπλέκονται τα πράγματα.

January 22, 2008 at 9:46 PM  

Post a Comment

<< Home