Osela In Life

Friday, January 25, 2008

Socializing

Το Γεγονός
Πήγα με την Ε. σ' ένα φοιτητικό πάρτυ -εγώ δεν ήθελα, αλλά τι να έκανα, αναγκάστηκα- και συνειδητοποίησα ότι έχω τελειώσει την σχολή, δεν είμαι πια φοιτήτρια και ακόμα χειρότερα, δεν μοιάζω πια με φοιτήτρια. Oh, mon Dieu!

Ο Κόσμος
22χρονα αγόρια και κορίτσια που χοροπηδούσαν σαν κατσίκια με το britpop στυλάκι τους -μ' αρέσει πολύ. Οι Δεν Τρέχει Τίποτα. Οι εκπρόσωποι των παρατάξεων να χαιρετάνε όλον τον κόσμο. Το 'χω μάθει το ποιηματάκι, είναι άλλωστε τόσο τυποποιημένο. Ελαφρώς κυριλέ ντύσιμο με trendy στοιχεία -μην μας πουν και συντηρητικούς-, πλατύ χαμόγελο, 1-2 κοπλιμέντα, ένα αστειάκι και έξω απ' την πόρτα. Next! Tα μπακούρια με το αποκρουστικό σχεδόν χιούμορ και το τύπου greek lover καμάκι. Αυτοί που ήρθαν να ψαρέψουν γκόμενο/ γκόμενα. Αυτοί που ήρθαν για να δουν, κι αυτοί που ήρθαν για να τους δουν. Και φυσικά οι άσχετοι, οι φίλοι φίλων κλπ.

Τα Υπερ
Ευτυχώς οι περισσότεροι πίνανε μπύρα, τεκίλα και σφηνάκια, οπότε εγώ είχα σχεδόν όλη τη βότκα για μένα. Επίσης (με χαρά) διαπίστωσα πως πολλά κορίτσια στα 21 ή τα 22 δείχνουν μεγαλύτερες απ' ότι εγώ και η Ε. Το ίδιο ισχύει και για τ' αγόρια (χιχι).

Τα Κατά
Οι φοιτητές καπνίζουν στριφτά. Και δεν έχουν λεφτά. Όλα τα στραβά τελειώνουν σε -φτα.


Τα Ευτράπελα
"Εμεις? Φοιτήτριες είμαστε, απ΄το Παιδαγωγικό!"

Στον Δρόμο Για Το Σπίτι
-Μια φορά φοιτήτρια, πάντα φοιτήτρια
-You wish...
(Δεν λέω ποια είπε τι)
posted by osela at 15:32

10 Comments:

Γειάσου Oselaki....δεν είχα την τύχη να πάω ποτέ σε τέτοιου είδους συγκέντρωση (6-7 χρόνια φοιτήτρια στην Πάντειο τώρα)...αλλά πάντα είχα την εντύπωση ότι αυτές οι συναντήσεις είναι άκρως κακόγουστες.....και...και καλά (κι αυτό μου τη σπάει πολύ)γίνονται γιανά καλοσορίσουν τους...πρωτοετείς;;;αηδίες...είχαν πάρει σβάρνα όλα τα 'σίκ'μπαράκια της περιοχής (το ENVY)π.χ και εντελώς κακόγουστα...κάτι σε ΄βλαχογκλαμουριά'και δε συμμαζέυεται....άσε που δε γνώριζα και κανέναν...ή πολύ λίγους με τους οποίους λέγαμε απλώς ένα 'γειά'που και που...αλλά πάντα με ξένιζε η ιδέα αυτή.....Αθανασία.

January 25, 2008 at 6:00 PM  

we all wish but δεν γίνεται τίποτε!
Μια φορά είσαι φοιτητης!! Πήγα να το ξανακάνω στην Αγγλία όταν ήμουν για μεταπτυχιακό αλλά δεν ήταν 100% ίδιο!!!


Πάντως κάθε εποχή έχει τα καλά της!
Φιλια και καλό σουκου

January 25, 2008 at 11:28 PM  

αναλόγως την συνάντηση. σε καλωσόρισμα ούτε εγώ πήγα ποτέ, σε πάρτυ όμως άπειρα. οι παρέες μου ήταν από άλλες σχολές, οπότε πήγαινα κυρίως σε πάρτυ άλλων σχολών. Βέβαια τα καλύτερα ήταν σε σπίτια, όπως στις ταινίες, παρά σε μπαρ.

January 25, 2008 at 11:29 PM  

st

έτσι είναι φίλε, αλλά όταν βρίσκεται πάλι εκεί, κάτι νιώθεις πάλι, έτσι δεν είναι? και δεν μιλάω για νοσταλγία. μιλάω για πάθος, σα να αναζοπυρώνεται η φωτιά της φοιτητικής ανεμελιάς.

καλό σκ και σε σένα

January 25, 2008 at 11:31 PM  

σε λάθος party πήγες :-Ρ

είναι δυνατόν να ήταν "σοβαρό" το party και να μην πίναν vodka;;;

απαπαπαπαπα...χάλασε η νεολαία :-D

byeee;-)

January 26, 2008 at 9:12 AM  

Oselaki
Ενα παρτυ εχει απο ολα.Απο θαμωνες,απο μουσικη και ποτα.
Ολοι θελουν να δηλωσουν την παρουσια τους και δεν εχουν αδικο.Ο καθενας με τον τροπο του.
Θα σου λεω παντα σαν μεγαλυτερη σου μην χανεις ευκαιριες.Να πηγαινεις παντου.Προσεχε μονο μην πινεις μπομπες.
Καλο Σαββατοκυριακο.

January 26, 2008 at 8:29 PM  

Αχ ζηλεψα τωρά :(
Πόσο πολύ θα ήθελα να ξαναζήσω αυτά τα πάρτυ...
Με πηγες πολύ πισω τώρα.
Να σαι καλα :)

January 27, 2008 at 2:25 AM  

Ε ρε αυτά τα πάρτυ...
Άνετα θα ξαναπήγαινα σε φοιτητικό πάρτυ. Αλλά να μην με ξέρει κανείς να μου λέει "δεν εισαι φοιτητής" "δεν είσαι φοιτητής!".

Εσύ είπες την πρώτη φραση:)

P.S.
Και τα καυτά σε φτα τελειώνουν (στην προφορά)

January 29, 2008 at 2:52 AM  

fresco

κοίταξε κι εμείς νέοι είμαστε, ειδικά εσύ που είσαι και frescos. πάντως συμφωνώ με την παρατήρησή σου. Πάρτυ χωρίς μπύρα γίνεται. πάρτυ χωρίς βότκα δεν γίνεται.


λικεράκι

άσε, γιατί τις μπόμπες τις έχω πιει σε μαγαζιά που το ποτό το πλήρωσα όσο σε άλλα το μπουκάλι...
(που λέει ο λόγος)

January 29, 2008 at 9:03 PM  

diamond

κι εγώ ζήλεψα...τους άλλους, που ήταν στ' αλήθεια φοιτητές




mmexer

εννοείται να μην σε ξέρει κανείς, όπως εγώ και η Ε, που δηλώσαμε φοιτήτριες!
πολύ καλό αυτό με τα -φτα!

January 29, 2008 at 9:06 PM  

Post a Comment

<< Home