Osela In Life

Friday, October 3, 2008

Friends & ΣΙΑ

Με τον Ζ περνάω πολύ καλά. Κι αυτός βέβαια, μια χαρά περνάει μαζί μου -αυτό του έλειπε. Σκέφτομαι γιατί να χαλάσω αυτή την ισορροπία να το πω, χαλαρότητα να το πω, ξεγνοιασιά ίσως, με το να του γνωρίσω την παρέα μου. Δε λέω, καλά παιδιά όλοι. Ο καθένας μόνος του είναι μια χαρά άνθρωπος. Όταν βρίσκονται όλοι μαζί, δεν ξέρω, κάτι παθαίνουν. Αφηνιάζουν. Σεληνιάζονται. Τί να κάνω όμως, κάποια στιγμή πρέπει να γίνει κι αυτό. Πάμε:

Πρώτο Χτύπημα
Μεσημεράκι για καφέ
"Που 'σαι ρε φίλε", έτσι τον χαιρέτησε ο Τ. Έσκασε χαμογελαστός, όπως πάντα, άνετος -λες και τον ξέρει 100 χρόνια, με trendy Τ-Shirt και τα γυαλιά ηλίου στο μέτωπο. Αυτό ήταν. Ερωτεύτηκαν. Ο δικός μου του έδωσε το χέρι, απάντησε κτ παρόμοιο, και τις επόμενες 2 ώρες δεν σταμάτησαν να μιλάνε και να αστειέυονται. Μίλησαν για μαγαζιά, ποτά και αυτοκίνητα.
Μελανό σημείο: Λες ο Ζ. 10 χρόνια πριν να ήταν ο Τ???? Oh, dear Lord!

Δεύτερο Χτύπημα
Βράδυ για φαγητό και ποτό σε bar- restaurant
Με τη Ν και το αμόρε της. Παραγγέλνουμε κι ο Ζ είναι λίγο μαζεμένος. Ευτυχώς με το πρώτο ποτήρι κρασί σπάει ο πάγος και τα βρίσκουμε. Αρχίζουν τ' αστεία και οι κοινές συζητήσεις. Αργότερα εγώ και η Ν. μιλάμε για τσάντες και οι άντρες γι' αυτοκίνητα, μπάλα και για μας.
Μελανό σημείο: Μίλησαν για μας.

Τρίτο Χτύπημα (κάτω απ' τη μέση)
Η Λ. δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα φίλη μου. Βέβαια την ξέρω από πάντα και με θεωρεί πολύ δικό της άνθρωπο, αλλά δεν είναι αμοιβαίο. Είναι και λίγο κακιά -κι εγώ έχω πρόβλημα με την κακία: Μπορώ να ανεχτώ μόνο την δικιά μου. Παρολαυτά:
Βράδυ στο ροκ μπαρ, με την Ε και την Λ.
Η Λ. με το που μας βλέπει τον παίρνει μονότερμα κι αρχίζει την ανάκριση. Τι ρόμπα Θέε μου. Τρόμαξα να την μαζέψω. Αλλά το χειρότερο ήρθε αργότερα, στο άσχετο. Κάτι έλεγε ο Ζ. και πετάγεται η Λ "Πάντως πολύ χάρηκα που τα φτιάξατε. Μας είχε φάει τ' αυτιά όλο το καλοκαίρι η Οσέλα".
Μελανό σημείο: Που δεν της έφερα το τασάκι στο κεφάλι.
posted by osela at 14:37

16 Comments:

Γεια... αρχισα να διαβαζω το μπλογκ σου εδω και λιγες μερες. Έχεις ένα ιδιαίτερο στιλ γραφής (αληθηνό, μπλεγκμενό με λίγο αυτοσαρκασμό και ευαίσθητο ταυτοχρόνως) και μου αρέσει πολύ.

Το καλύτερο σημείο του σημερινού ποστ είναι το: Μελανό σημείο.

Πάντος προσπάθησες να του γνωρίσεις του Ζ τα άτομα της παρέας σου ένα, ένα. Τα υπόλοιπα δεν μπορούσες να τα προβλέψεις και ο Ζ φαίνεται να καταλάβει τέτοια πράγματα και να μην τα αφήνουν να τον επιρρεάσουν. Δεν έχω διαβάσει την ιστορία σου με τον Ζ από την αρχή, απλώς είναι μια αίσθηση που έχω.

Καληνύχτα.

October 4, 2008 at 2:46 AM  

raphaela
γεια σου και σενα, ευχαριστω για τα καλα σου λογια! ναι, ο Ζ ειναι αρκετα ψυχραιμος και συνειδητοποιημένος.
αυτα ειναι τα καλα οταν βγαινεις με κπν αρκετα μεγαλυτερο.

October 6, 2008 at 9:27 PM  

Aπο την απάντηση σου στη Ραφαέλα

"..ο Ζ ειναι αρκετα ψυχραιμος και συνειδητοποιημένος.
αυτα ειναι τα καλα οταν βγαινεις με κπν αρκετα μεγαλυτερο..."

Με κάνει και γελάω!!..
μην τυχόν με συναντήσεις κάποτε γιατί μπορεί και να μην είναι ετσι τα πράγματα!..

Αστα, προτιμώ να λέω οτι δεν υπάρχουν κανόνες...

October 8, 2008 at 6:51 PM  

Οselaki καλως σε βρηκα.Γεματη ζωη.
Ετσι να εισαι παντα και ας περνανε απο μπροστα σου ολα τα γραμματα της αλφαβητου.Καποιο θα σε κερδισει πιο πολυ και τοτε θα δημιουργησεις αυτο που ονειρευεσαι.

October 8, 2008 at 8:11 PM  

taki
τότε μπορεί να λέω άλλα!
(γιατί έχεις σταματήσει να μου τη λες? ανησυχώ!)



λικεράκι
όλα τα γράμματα της αλφαβήτου, ε? καλά το έθεσες!

October 8, 2008 at 9:21 PM  

apapa ti petakse sto telos??!!!???!!
next time na tis to fereis!!!
filia!

October 9, 2008 at 4:11 PM  

Πάλι καλά που δεν της φόρεσες το τασάκι. Αυτό το μελανό σημείο θα έκανε περισσότερο καιρό να φύγει... :):):)
Τσ τσ τσ... τι βιαιότητες... :):):)

October 9, 2008 at 6:51 PM  

γειαααααα!

October 10, 2008 at 10:46 PM  

kalo weekend!!!! :)

October 11, 2008 at 8:54 PM  

Πάντα υπάρχει ένας καλός λόγος να χαλάσεις μια ισορροπία, μη νομίζεις :P

October 13, 2008 at 2:38 PM  

levi
πραγματικά δεν το περίμενα, μα δεν μ' έκανε ρεζίλι?! τί θα σκεφτεί ο άνθρωπος?!


hades
βίαιη εγώ? θελεις να σου φερω και σενα κανα τασακι στο κεφαλι?

October 13, 2008 at 3:00 PM  

fresco
γεια σου και σενα


levi
ελπίζω να περασες καλά το ΣΚ σου

October 13, 2008 at 3:01 PM  

esta
ναι, κι αυτος ειναι οτι μοιραια χαλάω και τη δικη μου ισορροπία, γι' αυτο συνήθως απέχω

October 13, 2008 at 3:02 PM  

mia xara perasa!!!!!!elpizo kai esi!!!
oso gia to allo..merikoi kalitera na masoun para na miloun...filia!!

October 16, 2008 at 3:41 PM  

απίθανα τα μελανά σημεία!!!
και το τρίτο ήθελε πράγματι κάτι παραπάνω...
(προσοχή: είναι βαρύ το τασάκι!)

October 17, 2008 at 12:52 PM  

Αν δεν έχεις πρόβλημα να κλαις ένα τασάκι μετά, εγώ τι ζόρι να τραβάω; :):):):)

October 18, 2008 at 9:09 AM  

Post a Comment

<< Home