Osela In Life

Sunday, September 7, 2008

Οι Φήμες Λένε..

Λένε Για Μένα
Γύρισα στο εξοχικό χαλαρή. Εντάξει, αν δεν θέλει ο Ζ μία, εγώ δεν θέλω 10. Που είμαι σίγουρη ότι ψήνεται, αλλά προφανώς διστάζει. Ε, δεν μπορώ να τον παρακαλάω! Και για άλλη μια φορά επαληθεύτηκε το μεγαλύτερο παράδοξο αξίωμα του φλερτ. Αν κάνεις πως αδιαφορείς, ενδιαφέρεται ο άλλος.
«Πώς τα πας? Δε σε είδα τελευταία» «Μια χαρά, εσύ?» «Να εδώ.. Έλειπες?» «Μπα όχι, πήγαινα κι αλλού…βαρεθήκαμε λίγο εδώ, ξέρεις» Με κοιτάζει έκπληκτος, αλλά δεν λέει τπτ. Χαιρετάει ευγενικά την παρέα μου και απομακρύνεται. Δεν τον μιλήσαμε καθόλου το υπόλοιπο βράδυ, ωστόσο φεύγοντας, σταμάτησα να του πω καληνύχτα και με ρώτησε πού θα πηγαίναμε. «Μάλλον στο άφτερ». Άργησε να έρθει, αλλά ήρθε. Παρόλο που καθίσαμε μαζί και τελικά με γύρισε αυτός σπίτι χωρίς καμία προσπάθεια να με φιλήσει, αυτή τη φορά ήξερα πολύ καλά.
Πρωί πρωί τηλ στη Μίνα, βρίσιμο τύπου «μη φωνάζεις ηλίθια, εγώ να δω τι θα κάνω», 4ωρη ηλιοθεραπεία, ηλίαση, ζαλάδα, μπάνιο, πανικός, ρούχα, και αναπάντητη. Γιατί οι άντρες έρχονται στην ώρα τους??

Λέω Για Μένα
Το ραντεβού πάει πολύ καλά και δεν μ’ αρέσει. Σκέφτομαι ότι δεν μπορεί, κάποιο λάκο θα ‘χει η φάβα. Περιμένω ν’ ακούσω κτ τύπου «είμαι παντρεμένος», «έχω παιδί», «έκανα φυλακή» κλπ. Σχεδόν εξεπλάγην που δεν μου ξεφούρνισε τπτ τέτοιο. Φεύγουμε απ’ το μαγαζί και με πάει σπίτι. Φυσικά με το που φτάνουμε εγώ ανοίγω κατευθείαν την πόρτα, πετάγομαι έξω και μισολέω ένα «καληνύχτα». Σβήνει τη μηχανή και βγαίνει κι αυτός. (Μα τι κάνεις, καλέ μου? Πού νομίζεις ότι πας?) Περπατάμε μέχρι την πόρτα. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να φιληθούμε, αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Λέω ευχαριστώ, πέρασα ωραία κλπ. «Το ήξερα ότι θα περνούσαμε ωραία, αλλιώς δεν θα σου έλεγα να βγούμε» Προσποιούμαι ότι ψάχνω τα κλειδιά στην τσάντα μου –κλασικό κόλπο για να δώσω λίγο χρόνο- Σηκώνω το βλέμμα μου και πάλι σ’ αυτόν, βάζει το χέρι του στο λαιμό μου και με τραβάει απαλά πάνω του. Φιλιόμαστε και ακούω μουσική. Με το ζόρι ξεκολλάω. «Καληνύχτα, Ζ.» «Καληνύχτα». Μπαίνω στο σπίτι και τον βλέπω κρυφά απ’ το παράθυρο που απομακρύνεται.
Άντε τώρα να κοιμηθώ!


ΥΣ Νομίζω ότι τα ‘χουμε.
posted by osela at 20:26

18 Comments:

αυτό τώρα το "Νομίζω ότι τα ‘χουμε" είναι καλό;

καλή εβδομάδα!

September 8, 2008 at 1:06 PM  

άντε με το καλό...;-)

September 8, 2008 at 6:59 PM  

"Νομίζω ότι τα χουμε"...
φτου γμτ.. πάει και αυτή :P
(με ένα φιλι;!;!;!μονο;)
(δηλαδή άμααααα... τι θα κάνεις, θα παντρευτείτε;)

September 10, 2008 at 1:43 PM  

το να νομιζεις ειναι καλο...

το να σιγουρευτεις δεν ξερω...

September 10, 2008 at 5:23 PM  

geo

να σου πω, δεν είναι και κακό.
καλή βδομάδα!


fresco
ναι, αν και δεν το βλέπω και πολύ..

September 10, 2008 at 6:34 PM  

esta
we will always have paris!
(όχι, δεν θα παντρευτώ -μη με τρομάζεις τώρα)


man
if it walks like a duck, and it looks like a duck....

September 10, 2008 at 6:36 PM  

Paris? ασε δεν το ανοίγω το στόμα μου :P

September 10, 2008 at 8:17 PM  

Γειάσου Οσελάκι...αα,πολύ χαίρομαι για το γεγονός αυτό!..που τελικά κατέληξε έτσι..άργησε κάπως να αποφασίσει αλλα στο τέλος το έκανε το....'θάυμα'του!...αλλά πολύ τσιγγούνης ρε παιδάκι μου...ένα φιλί μόνο;;;;...αλλά θα μου πείς εσύ κάτι έκανες μαζί του έστω και αυτό..εγώ τι να πώ που και με 'πιλάτευαι'τόσους μήνες (για τον παραγωγό μιλάω)....και που δεν έγινε και τίποτε στο τέλος,και που με άφησε και στα κρύα του λουτρού τελικά και σύξηλη;;;...εμ, και με πιλάτευαι εμ και δεν έκανε και τίποτε μα τίποτε στο τέλος..και μεινα και με τη χαρά....εσύ τουλάχιστον δεν έμεινες έτσι!!!πάντως μπράβο που τον έκανες τελικά να 'ξεκολλήσει'.....θα μου πεις και μένα τί έκανες να το εφαρμόσω κι εγώ;;;;και σίγουρα αυτό δεν είναι μόνο,η αδιαφορία έτσι;;;;...κάτι άλλο έκανες εσύ!!! χαααχαχχχαχχαχχα!μπράβο,μπράβο Οσελάκι...φιλάκια,Αθανασία.

September 10, 2008 at 10:09 PM  

... it sure is a duck then.

September 11, 2008 at 12:03 PM  

Αυτός ο ΖΖΖ είναι νέο κομμάτι?? ο Ζορό είναι ή ο Ζούπερμαν??

September 12, 2008 at 9:45 PM  

a poli euxaristes oi exelixeis!!!!!ta kalitera sou euxomai!!!!kalimera!!!

September 14, 2008 at 8:05 AM  

esta
όχι, να μην το ανοίξεις.
πω, πω, να σε πάρω στο γάμο μου αν μου πεις και του χρόνου.


αθανασία
τπτ δεν έκανα, απλά ταίριαξε η φάση.

September 16, 2008 at 9:18 PM  

man
ναι, αλλα μη το δεσουμε και κόμπο, δεν υπέγραψα και κανα συμβόλαιο..


shades
τη μέρα ζορο και τη νύχτα zουπερμαν


levi
ευχαριστω χρυσο μου, να κι ενας σοβαρος ανθρωπος

September 16, 2008 at 9:20 PM  

Μμμμμμ... δηλαδή τι πρέπει να γίνει σε ένα ραντεβού για να σου αρέσει, Osela; Ν'αρχίσουν να πέφτουν γυψοσανίδες στο τραπέζι κάθε φορά που πάτε να πιάσετε συζήτηση; :):):)

September 18, 2008 at 4:45 PM  

άργησες κι ανησυχησα

September 18, 2008 at 10:04 PM  

Hades.. νομίζεις δλδ ότι υπάρχει κάποιος που θα της αρέσει?? κι αν!! για πόσο?? κι αν.. ο ίδιος πόσο θα αντέξει την καταιγίδα Osela?? ούτε ο ΖΖΖΖούπερμαν να ήταν.

September 19, 2008 at 4:37 PM  

ναι, αλλά αυτός είναι και ζορό και ζούπερμαν μαζί!

September 21, 2008 at 3:35 AM  

Ανησύχησες; Μα υπήρχε ποτέ περίπτωση να μην έρθω να στην πω;! :):):)

September 22, 2008 at 6:39 PM  

Post a Comment

<< Home