Osela In Life

Wednesday, July 16, 2008

Dos & Donts

Πριν από μόλις ένα μήνα και κάτι, ο esta με κάλεσε σ’ ένα παιχνίδι. Πάντα στην ώρα μου λοιπόν, με συνέπεια και υπευθυνότητα, δηλώνω:

5 πράγματα που μου αρέσουν :
1. Παραλία: Για ηλιοθεραπεία, για μπάνιο, για βόλτα, για τσιγάρο, για τη θέα, για …, για τα πάντα.
2. Οι άντρες με χιούμορ. Κι ας μην είναι τόσο όμορφοι. Κι οι άντρες με λεφτά. Κι ας μην έχουν τόσο χιούμορ :p
3. Τα πάρτυ με κοκτέηλ και δυνατή μουσική
4. Η πολιτική. Γιατί είναι ο κορμός της κάθε κοινωνίας και όλα τ’ άλλα είναι απλά κλαδιά.
5. Το κάπνισμα. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά είναι αλήθεια. Το απολαμβάνω.

5 πράγματα που ΔΕ μου αρέσουν :
1. Οι αμόρφωτοι άνθρωποι και ο,τι αυτό συνεπάγεται.
2. Η οδήγηση. Τη φοβάμαι και τη βαριέμαι.
3. Ο ελληνικός κινηματογράφος.
4. Η ενοχική συνωμοσία :Να φοβάσαι να πεις ότι περνάς καλά, ότι είσαι μια χαρά, ότι δεν έχεις σοβαρά προβλήματα.
5. Οι υπερβολές και ειδικά οι ιδεολογικές: τα αντίστροφα πρότυπα.

Όποιος θέλει ας συνεχίσει, αν και νομίζω ότι τόσο που άργησα, θα έχουν παίξει όλοι.
posted by osela at 20:26

17 Comments:

Χιούμορ,όμορφος,λεφτά...όλα αυτά τα έχω..
μία Οσέλα μόνο δεν έχω!

Θα μου πείς δεν μου αρέσει η παραλία πολύ, ούτε τα πάρτυ με κοκτεήλ ..ε,και η πολιτική δεν με τρελλαίνει..άντε να κάνω και ένα τσιγάρο κάθε 1- 2 μέρες για να πάνε τα φαρμάκια κάτω...

Κατάλαβα οτι κανείς δεν είναι τέλειος!

Ασε που μου αρέσει και η οδήγηση..,
καποιες φορές γεμίζω και "ενοχικές συνωμοσίες"..και καμμιά φορά οι αμόρφωτοι άνθρωποι μπορεί να είναι πιο άνθρωποι απο τους "μορφωμένους"...
εντάξει δεν τρελλαίνομαι για Ελληνικό σινεμά αλλά υπάρχουν και 1-2 καλοί
Αντίστροφα πρότυπα? τι είναι πάλι αυτό?

ΥΓ Τελικά μία ανάρτηση με έβαλε να σκεφθώ για μένα!...α βρε Οσέλα

July 17, 2008 at 12:22 AM  

έτσι σε θέλω να διαφέρεις και να αδιαφορείς!!

July 17, 2008 at 10:28 AM  

Λέω λοιπόν ότι κανείς δεν με κάλεσε.. δεν έπαιξα εγώ.. και θα το κάνω αμέσως τώρα.. πάνω στο σ' αυτά που σ' αρέσουν.

, Γουστάρω....,
1) Παραλία.. μόνο να είμαι ξάπλα σεσλόν κατάσταση με βότκες κλπ.. ή βραδάκια με μπύρες και καλή παρέα.. ή σε κανένα ουζερί αγκαλιές..

2) και χιούμορ έχω και είμαι κι ένας κούκλος!!!!! δεν έχω φράγκο στη τσέπη ή δεν θα ήθελα κάποια να με πλησιάσει γι' αυτό το λόγο.. αν είχα λέμε τώρα..

3) τα πάρτυ.. να προσθέσω την παρέα..

4) Πολιτική.. γουστάρω με τρέλα.. τους πολιτικούς που ψηφίζει ο όχλος δεν γουστάρω χρόνια τώρα..

5) Δεν ντρέπομαι καθόλου εγώ.. γουστάρω κι απολαμβάνω..

, Δεν γουστάρω,
1) τους παραμορφωμένους σνομπ τύπους επιλέγω την κοινωνική μόρφωση-παιδία..

2) οδήγηση.. κι εγω την βαριέμε ίσως να φταίει η Αθήνα γι' αυτό.

3) μπα πάω θέατρο μ' αρεσει περισσότερο.. θέλω να κοιτώ τους ανθρώπους στα μάτια.

4)δεν με αφορά αυτό το κεφάλαιο.. πάντα ότι νοιώθω το βγάζω.. ποτε δεν φοβήθηκα να πω τι αισθάνομαι

5)οι υπερβολές ΟΛΕΣ..

ΥΓ.. να μην ξεχάσω.. αδυναμία μου οι ξανθές και ειδικά όταν διαφωνούν!! Καλημέρες!!!

July 17, 2008 at 10:40 AM  

Εγώ σαν όμορφος, με λεφτά,μορφωμένος, με χιούμορ, που δεν φοβάμαι να πω ότι περνάω καλά, καπνίζω σαν φουγάρο και οδηγάω σαν τρελός, σου λέω ότι προτιμώ τις πισίνες...

Φιλάκια... :)

Υ.Γ. Δεν μου αρέσουν όμως οι φοβιτσιάρες.. :P

July 17, 2008 at 10:45 AM  

πφφφφ... χεχεχεχεε :p

July 18, 2008 at 4:17 PM  

gia to kapnisma 8a se maloso :)
oi amorfotoi kai mena mou ti dinoun...kalo mesimeri

borei na paixo kai ego sauto to paixnidi... :)

July 20, 2008 at 3:41 PM  

τακη...is that really you? πώς και δεν μου την ειπες?


geo
διαφέρω? δεν είμαστε όλες ίδιες?

July 27, 2008 at 8:42 PM  

shades
έχεις χιούμορ, εισαι κούκλος, μα πάνω απ' όλα μετριόφρων!


ghost
ε όχι και πισίνες! περιορισμός!

July 27, 2008 at 8:45 PM  

esta
πφφφ και στα μούτρα σου, αν και δεν καταλαβα τι εννοείς...



levi
άντε παίξε να σε μαλώσω κι εγώ!

July 27, 2008 at 8:46 PM  

με είχες καλέσει και εμένα σε κάποιο παιχνίδι στο παρελθόν αλλά δεν απάντησα ...το ξέχασα!

Τα φιλιά μου ρεμαλογυναίκα!
;-)))))))

July 28, 2008 at 9:51 PM  

Γιατί περιορισμός?

July 29, 2008 at 10:47 AM  

ghost
ε, όσο να πεις, σε σχεση με τη θαλασσα ειναι περιοριστικες οι πισινες.


τσιρκούλη
ζεις?

July 29, 2008 at 4:50 PM  

ζω βρε και περνάω όμορφα.....άσχετα που δεν τα γράφω πια.... ;-))))))))))))

July 29, 2008 at 5:04 PM  

τσίρκο
τότε σου εύχομαι να περνας καλά...κι εγώ καλύτερα!
(μιας που εγώ τα γράφω κιόλας)

July 29, 2008 at 6:00 PM  

Οι άντρες με χιούμορ. Κι ας μην είναι τόσο όμορφοι. Κι οι άντρες με λεφτά. Κι ας μην έχουν τόσο χιούμορ :p


Έγραψες... Υποκλίνομαι ταπεινά, μιλάμε... ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!

July 30, 2008 at 7:31 PM  

τι να κάνω, hades, αδυναμίες είναι αυτές!

July 30, 2008 at 8:53 PM  

Ποτέ δέν λέει μιά γυναίκα ότι τίς αρέσουν οί άνδρες μέ λεφτά ή οί επώνυμοι καί διάσημοι, αλλά οί άντρες πού επιβάλλονται καί έτσι καταλαβαίνουμε.

July 30, 2008 at 9:37 PM  

Post a Comment

<< Home