Osela In Life

Saturday, May 17, 2008

Μια ματιά…

…στο μέλλον
Δεν ήμουν σίγουρη ότι θα φτάναμε ως εδώ. Πίστεψα ότι εκείνος θα είχε παραιτηθεί μετά τους πρώτους 2-3 μήνες. Φαντάζομαι κτ αντίστοιχο πίστευε κι αυτός. Ωστόσο, να ‘μαι τώρα εδώ, στο τρένο, να φτάνω στον κοινό προορισμό.
«Έφτασα» του στέλνω και μου απαντάει σε ποιο καφέ θα τον βρω. Πού πάω, Θεέ μου…Οσέλα κορίτσι μου κάνε μεταβολή και πίσω, δεν είσαι για τέτοια εσύ…Μα τι τα ‘θελα εγώ αυτά…Κι αν κτ δεν πάει καλά? Κι αν δεν είναι εκεί? Κι αν δεν με περιμένει? Κι αν …..?Μήπως να έβαζα λίγο lip gloss? Παρόλα αυτά κατευθύνομαι στο καφέ.
Κοντοστέκομαι, παίρνω βαθιά ανάσα και ανοίγω την πόρτα. Δεν αισθάνομαι τα πόδια μου, το στομάχι μου θα μου βγει απ’ το στόμα, κι καρδιά μου ακούγεται μέχρι την Αυστραλία. Τον βλέπω αμέσως. Κάθεται στο μπαρ, πλάτη σε μένα. Ακούγεται ένα τραγούδι του L. Cohen. Πλησιάζω αργά, γυρίζει το βλέμμα του πάνω μου. Νομίζω συνεννοηθήκαμε με μια ματιά. Ελπίζω δηλαδή. «Πάω στο ξενοδοχείο», του ψιθυρίζω. «Σε περιμένω» συμπληρώνω με το βλέμμα μου. Δεν ξέρω αν το άκουσε, ξέρω όμως ότι κατάλαβε.
Τώρα προχωράω γρήγορα, τώρα βιάζομαι να φτάσω.

Το καλύτερο συναίσθημα είναι η προσμονή.
posted by osela at 14:11

19 Comments:

Καλησπέρα καλή μου!χαίρομαι που είμαι το πρώτο άτομο που διαβάζει αυτό το πόστ...και που αφήνει σχόλιο....και πρέπει να πώ ότι με ξάφνιασε αρκετά...όμως δεν κατάλαβα σε ποιό άτομο απευθύνεται αυτό το πόστ...πάντως ήταν πάρα πολύ όμορφο..πάρα πολύ...ίσως να υπάρχουν και κάποιες στιγμές όπου η προσμονή να είναι ευχάριστη όπως λές και σύ...όταν ξέρεις ότι αυτό που περιμένεις θα έρθει σε σένα... έυχομαι να το ζήσεις σε όλη του την ένταση..αυτό και να είναι ότι πιό όμορφο έζησες έως και τώρα...Αθανασία.

May 17, 2008 at 8:24 PM  

Kαλά, δεν έβαλες lip gloss??...
Απαράδεκτη!..

Αμ και η καρδιά..να ακούγεται μέχρι την Αυστραλία!..

(Δεν μπορώ να μη σε πειράζω!..)

Συμφωνώ, το καλύτερο συναίσθημα είναι η προσμονή...
ειδικά αν συνοδεύεται απο την εκπλήρωση των επιθυμιών..

May 18, 2008 at 10:24 PM  

αθανασία
και 'γω εύχομαι να το ζήσω σ' όλη του την ένταση..


τάκη
η εκπλήρωση μιας επιθυμίας δεν αξίζει τπτ χωρίς την προσμονή της, χωρίς να είσαι σε θέση να πεις "ξέρεις πόσο καιρό το περίμενα αυτό?!"

May 18, 2008 at 11:40 PM  

Ωραία είναι η προσμονή...αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας...

Τι θα γίνει? Λιώσαμε στη στάση περιμένοντας...

(Γκραογκρρρρ...)

:)))

May 19, 2008 at 9:46 AM  

" «Πάω στο ξενοδοχείο», της ψιθυρίζω. «Σε περιμένω» συμπληρώνω με το βλέμμα μου. "θα περιμένεις πολύ" μου λέει με το δικό της. "Πάλι τζίφος" σκέφτομαι.
"Ίσα ρε που μας πέρασες και για τόσο εύκολες" σκέφτεται.
Τώρα δεν προχωράω γρήγορα, τώρα δεν βιάζομαι να φτάσω. Κάνω και κανα τσιγάααρο, θα πιω και καμια μπύυυρα..
Το καλύτερο συναίσθημα είναι η σιγουριά"
:P :P :P

May 19, 2008 at 2:38 PM  

ghost
ε, ναι ,δεν το παρακανα ακόμα!


esta
...η σιγουριά οτι ο άλλος θα έρθει

May 19, 2008 at 9:07 PM  

i prosmoni ontos einai korifaio sinais8ima!!!
auto me to lip gloss fovero :)
aurio mallon 8a valo to xeirografo!!!
filia!

May 19, 2008 at 9:28 PM  

προσμονή, ε;
αρκεί να μην είναι σα τη Πηνελόπη... :)

May 20, 2008 at 2:01 PM  

asxeto...paei to scanner mou...den leitourgei...opos fainetai de 8a ta katafero na valo xeirografo...ektos an pao se scanner kana filou...8a deixei...filia

May 20, 2008 at 4:00 PM  

ρε εσύ μου χεις μεγάλη εμπιστοσύνη :P

May 21, 2008 at 1:58 PM  

levi
μπορείς να το φωτογραφησεις- το χειρογραφο- αντι να το σκαναρεις


geo
αυτο έλειπε.


esta
θα 'ταν παραδοξο να μην ερθει..

May 21, 2008 at 9:59 PM  

Παράδοξο σίγουρα.
Απίθανο όχι ;)
Δεν εκτιμούνται μερικά πράγματα πάντα, μόνο συνήθως :P

May 22, 2008 at 3:45 AM  

ναι, αλλά τότε θα κάναμε λόγο για έκπληξη, δυσάρεστη έκπληξη. Η προσμονή αφορά το αναμενόμενο.
Πάντως πλάκα πλάκα, φαντάζεσαι να μην ερχόταν?????

May 22, 2008 at 9:08 PM  

χαχαχαχαχαχα...εσύ είσαι κοριτσάκι και δεν παίζει να μην έρθει.. ρώτα και μας τι τραβάμε συνήθως...
Αν και μπορώ να πω οτι τις τελευταίες μέρες έχω την εντύπωση οτι πείθω πολύ άσχημα να έρθουν ! :P

May 23, 2008 at 12:44 PM  

Η προσμονή είναι σπουδαίο συναίσθημα -βλέπω ότι όλοι συμφωνούν. Θα συμφωνήσω κι εγώ.

Αλλά και αυτό που παρατηρεί ο ghosthunter δεν ισχύει; Αν παρατραβήξει το αστείο, παύεις να γελάς. Αν χτυπήσεις πολύ την μαγιονέζα, κόβει. Αν αφήσεις το ψητό πολλή ώρα στο φούρνο καίγεται. Αν στήσεις τον άλλον πολλή ώρα στη γωνία, σηκώνεται και φεύγει.

Μετά του ζητάς και τα ρέστα...

May 24, 2008 at 6:36 PM  

esta
μη νομίζεις...και τα κοριτσάκια καμιά φορά χάνουν.


fvasileiou
δεν θα ζητούσα τα ρέστα, θα ήθελα όμως μια ξεκάθαρη επιλογή, συνειδητή.

May 24, 2008 at 9:18 PM  

Οsela η προσμονη.Ναι ειναι το καλυτερο συναισθημα αλλα μαζι με την σιγουρια.

May 28, 2008 at 2:30 AM  

Το καλύτερο συναίσθημα είναι το αληθινό.

May 28, 2008 at 10:00 PM  

λικεράκι
έτσι είναι

hades
πάλι έκανες τη διαφορά. βεβαια, η προσμονή είναι το καλύτερο συναίσθημα απ 'όλα τα αληθινά

May 30, 2008 at 6:29 PM  

Post a Comment

<< Home