Osela In Life

Saturday, June 7, 2008

Επιστροφή...

...ή Αναστροφή?
Επιστρέφει ο «κύπριος». Αυτό κι αν είναι νέο. Μου έστειλε ένα σύντομο μέηλ, όπου υπέγραψε «homesick», ως συνήθως. Μου είπε μόνο την ημερομηνία άφιξης και ότι το εισιτήριο είναι χωρίς επιστροφή. Στον καφέ προηγουμένως, ο Τ. μας είπε ότι η δουλειά του δεν πήγαινε και τόσο καλά, αλλά –και αυτό είναι και το πιο ενδιαφέρον- κι η σχέση του με την Μ. δεν ήταν πια τόσο ικανοποιητική. Εγώ και η Ε πήραμε το μέρος της κοπέλας, αλλά όταν μείναμε μόνες ανταλλάξαμε ένα φοβερό βλέμμα γεμάτο ικανοποίηση. Εγώ δεν τόλμησα να το ομολογήσω, ντράπηκα, το είπε όμως η Ε (οι καλλιτέχνες είναι ξεδιάντροποι) «Ρε συ Οσέλα, εγώ χαίρομαι που γυρίζει ο κύπριος» «κι εγώ χαίρομαι» «και θα χαρώ περισσότερο αν χωρίσουν»
Είναι κακία αυτό?
posted by osela at 14:48

8 Comments:

den einai kakia...vare8ika na les ti gnomi sou kai amesos na sou lene "kakies"...a ma pia...ta filia mou!!!!

June 7, 2008 at 7:17 PM  

Γειάσου Οσελάκι...μα...ποιός είναι πάλι αυτός ο...'κύπριος';;;καινούριο πρώσοπο στη ζωή σου-σας;;;...κοίτα Οσελάκι και εγώ έτσι θα το βλεπα αν ήμουν στη θέση σου το θεματάκι..δεν νομίζω ότι αυτό είναι κακία..πρός Θεού όχι..γιατί να είναι καλή μου κακία;;...είναι κακία όταν κρίνεις ότι ένα πρώσοπο που αγαπάς (όπως στη προκειμένη περίπτωση η φίλη σου)...θα ήταν ευτιχισμένη με κάτι καλύτερο δίπλα της;;και ότι αυτό που ήδη έχει ΔΕΝ κάνει για αυτήν;; ή δε της ταιριάζει;;δεν νομίζω ότι αυτό δείχνει κακία καλή μου..κάθε άλλο...και πιστέυω ότι γιανά μιλάς εσύ έτσι για αυτό το άτομο..έχεις κάποιους σοβαρούς λόγους και δεν τα λες αυτά επειδή έτσι σου κατσε να το πω έτσι στο στομάχι που λένε ή επειδή έτσι δε σου γεμίζει το μάτι...κάποιους λόγους έχεις σίγουρα και έχεις δεί κάτι σοβαρό από αυτόν γιανά τα λες...κατάλαβες;;οπότε που είναι η κακία λοιπόν;;;...δεν νομίζω ότι υπάρχει πουθενά κακία..φιλάκια,Αθανασία.

June 8, 2008 at 7:13 PM  

Θα είναι η περίοδος που οι ελλαδίτες επιστρέφουν από την Κύπρο. Κάνει πολύ ζέστη εκεί τώρα.

June 8, 2008 at 11:36 PM  

μπράβο levi, σωστά το θέτεις...



αθανασία
η αλήθεια είναι οτι την κοπέλα του κύπριου τη συμπαθούμε, κι εγώ και η Ε. παρόλα αυτά θα μας άρεσε να χώριζαν.

June 8, 2008 at 11:37 PM  

fv
δεν έχουν όλοι την ίδια αντοχή
(στην ζέστη)

June 8, 2008 at 11:39 PM  

Αυτά τα εισιτήρια "χωρίς επιστροφή"....τι παραμύθι !

Πάντα υπάρχει επιστροφή...

Οτι είσαι κακιά το έχουμε καταλάβει εδώ και καιρό..

Ανήσυχη κακιά..

June 9, 2008 at 1:14 AM  

θα απαντούσα "ναι"...
έστω κι αν δεν τα ξέω όλα...
;)

June 9, 2008 at 9:51 AM  

τάκη
ναι αλλά είμαι καλή κακιά, ε?
πάντα υπάρχει επιστροφή??? ωχ!


geo
κι εσύ τέκνο?

June 9, 2008 at 11:05 PM  

Post a Comment

<< Home