Osela In Life

Wednesday, June 25, 2008

The Right Thing

To Do...
Την προηγούμενη βδομάδα πήγα στο εξοχικό, πέρασα τον περισσότερο χρόνο μου στην παραλία, όπου γνώρισα και 2 κοπέλες απ' την Ταυλάνδη (η μία με τακούνια έφτανε μέχρι τον ώμο μου). Δούλευουν στο spa ενός ξενοδοχείου -take a wild guess ποιανού είναι το ξενοδοχείο- μου λένε οτι δεν είχουν παρέες, είμαι κι εγώ πονόψυχη και τις καλώ ένα βράδυ για ποτό με την Μίνα.


...Is Wrong
Στο πρώτο ποτό ήταν σχετικά σοβαρές. Μιλούσαμε για τη ζωή στην Ελλάδα, την Ταυλάνδη κλπ. Εγώ βέβαια είχα και το άγχος να δω τον μπαρμαν απ' την προηγούμενη φορά -πώς φαίνομαι? με κοιτάει? να καθίσω προφίλ? -οπότε πολλά δεν τα πρόσεχα. Στο δεύτερο ποτό άρχισα να συνειδητοποιώ οτι η κοντούλα ταυλανδέζα δεν τριβόταν απλά στον τύπο που καθόταν πίσω της, αλλά σε όλους. Όλους όμως. Η Μίνα άρχισε να με αγριοκοιτάει "ρεζίλι θα γίνουμε μ' αυτές, τί το 'θελες και τις έφερες..." Ήδη στο τρίτο ποτό είχε γνωρίσει όλη την παρέα πίσω μας και φαινόταν να προχωράει το πράγμα. Στο μεταξύ η Μίνα είχε υπό έλεγχο την άλλη ταυλανδέζα (νόμιζα). Οκ, σκέφτομαι, ας κάνω κι εγώ φόκους στο τυπάκι μου, που μου χαμογελάει. Too late.


Very Wrong
Πλησιάζω στο μπαρ, έρχεται προς το μέρος μου, λέμε 2-3 κουβέντες και τσουπ, πετάγεται απ' το πουθενά η ψηλή σιγανοπαπαδιά. "hi, i'm sam" (αυτό το όνομα αντρικό δεν είναι???και αμερικάνικο???). Στρογγυλοκάθεται, ανάβει τσιγάρο και τον κοιτάει. "screwdriver, please" (είχατε και στο χωριό σου screwdriver, βλαμμένη). Αναγκαστικά μιλάμε όλοι μαζί, αλλά σταδιακά αυτή ρίχνεται εντελώς στο τυπάκι μου κι εγώ δεν τα μπορώ αυτά, δεν είμαι και τύπος που μπαίνει σε διαμάχες και χαζά, οπότε μιλάω με τη Μίνα για λίγο, πληρώνω, και φεύγω. Από μέσα μου βράζω βέβαια, αλλά απ' έξω κυρία και ψύχραιμη.


Wrong Is Good
Πηγαίνουμε στο άφτερ, ακόμα δεν είναι ούτε 4. Πίνουμε γρανίτα φράουλα με βότκα, κοροιδεύουμε τον κόσμο και γελάμε. Ξεχνιέμαι. Χαλαρώνω. Μου έρχεται μην "μόλις κλείσαμε, τί κάνεις?" (σε βρίζω στη μίνα και γελάμε) "είμαι στο άφτερ με τη Μίνα". Σε κανα 10λεπτο ερχεται με τους υπόλοιπους απ' το μαγαζί, αλλα κάθεται μαζί μας. "Γιατί έφυγες?" (με δουλεύεις?) "είχε πολύ κόσμο και κουράστηκα" με κοιτάζει έκπληκτος. Προφανώς δεν με πιστευει, αλλά το αφήνει να περάσει έτσι. "αυτές οι φίλες σου είναι εντελώς τρελές, έχουν ξαναρθει στο μαγαζί, όλο βλακειες κανουν. Πού τις γνώρισες?" .......Μιλάμε, δηλ αυτός προσπαθεί κι εγώ απαντάω μονολεκτικά, ψυχρά. Η Μίνα μου ψιθυρίζει ότι κάνω σαν βλαμμένη και να σοβαρευτώ. Why not? Χαλαρώνω ξανά, βουλιάζω στο ποτό μου, βουλιάζω στην μουσική, βουλιάζω στο βλέμμα του...






posted by osela at 22:26

14 Comments:

Γειάσου Οσελάκι...ααα,καλό μου γιατί θύμωσες;;;...πάντως εμένα μου φαίνεται ότι είσαι πολύ αυστηρή με τους άντρες..εμένα μου δίνει την εντύπωση ότι σε θέλει ο τυπάκος σου (όπως τον αποκαλείς κι εσύ)...αλλιώς δε θα ρχόταν να σε βρεί έτσι..τώρα βέβαια δεν ξέρω και τί είχε γίνει τη προηγούμενη φορά (δε μας είπες και πολλές λεπτομέριες)...αλλά εγώ έτσι τον βλέπω..βέβαια δεν είμαι και στο μυαλό του να δώ τί σκέφτεται ούτε έχω τηλεπαθητικές ικανότητες (χαααχααααχα!)δεν είμαι γκουρού που λένε...αλλά..όπως το βλέπω..μάλλον δε σε έχει ξεχάσει... ίσως...από ότι βλέπω.. βέβαια ντάξει έχεις δίκιο να είσαι έτσι είναι πολύ ξενέρα να μπαίνει μιά ηλίθια στη μέση και να στα κάνει μπάχαλο..και γώ το χω πάθει ουυυυυυυ άπειρες φορές αλλά...τί να κάνουμε αυτά έχουν οι σχέσεις...φιλάκια,Αθανασία.

June 27, 2008 at 12:29 PM  

μάλλον κατάλαβες γιατί δεν έχουν παρέες
;)

June 29, 2008 at 4:33 PM  

"...βουλιάζω στο βλέμμα του..."

Σιγά μη πνιγείς...

ΥΓ Επειδή είσαι πονόψυχη κάλεσες τα κορίτσια απο την Ταϋλανδη?
Κοινωνικές φαίνονται πάντως, τι ακριβώς σε ενόχλησε?

ΥΓ2 Sam? απο Samantha !...
όπως το Αναϊς απο το Παναϊς..

July 1, 2008 at 7:52 PM  

αθανασία
τσιτώνω εύκολα, ειδικά τελευταία...


geo
σίγουρα θα έχουν...αντρικές

July 1, 2008 at 8:49 PM  

takis
ξέρω καλό κολύμπι, ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον

ΥΣ Ναι, επειδή είμαι πονόψυχη και σκέφτηκα οτι θα με διασκεδάσουν
-τελικα δεν το εκαναν

ΥΣ2 δεν μου φαίνεται και πολυ ταυλανδεζικο το σαμανθα...

July 1, 2008 at 8:51 PM  

μπορει να την εβγαλε η μανα της sam για έτσι θα έλεγαν τον αμερικανο μεθυσμενο ναυτη πατέρα της!!!

July 2, 2008 at 1:50 PM  

ΕΕΕ Όχι ρε Osela να σε ανταγωνιστεί η τριπίθαμη?? μην μασάς?? και αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί μαζί της (στο καλό!!!)

ΥΓ. να ρωτήσ? πώς το έχουν αυτές έτσι (-) ή έτσι (1)???

July 2, 2008 at 5:36 PM  

george
...ή μπορεί να γραφεται "some"
xaxa, bad joke



shades
ειδες θρασσος η κοντή! το ΥΣ δεν το πιασα...

July 2, 2008 at 5:44 PM  

to sxolio gia to ipsos 8eiko!!!!filia!!!!

July 2, 2008 at 9:31 PM  

ειναι αλήθεια levi!!
σοβαρα μιλάω, δεν μπορεις να φανταστεις ποσο κοντη ηταν!!!

July 3, 2008 at 11:20 PM  

Πας και κάνεις κάτι ψυχικά κι εσυ
ρε Oselaki...τι τα θες τα ξωτικα?
Θα σου χαλάσουν και την εικόνα σου
Και δεν ειναι και για πολλά πολλά
Για κανένα...μασάζ ειναι το πολύ
(για να μην πω τιποτα άλλο χαχαχα)

Καλά να πείνας κορίτσι μου

κοτσυφοφιλιά

όσιου???

July 4, 2008 at 2:40 AM  

karaflokotsifa
μία φορά πήγα και εγώ να είμαι καλή, έτσι ,για να διασκεδάσω τις φήμες, αλλά....

July 5, 2008 at 9:28 PM  

Και πως μπορείς να είσαι βέβαιη ότι όντως δεν ήταν αντρικό όνομα το Σάμ; Το'χουν και λίγο χόμπυ εκεί σε τέτοιου είδους... εγχειρίσεις... :):):)
(πάντως δεν έχεις παράπονο, πάντα στο... επίκεντρο χτυπάω)

July 13, 2008 at 8:29 PM  

hades
γι' άλλη μια φορά με εκπλήσσεις με τις καίριες τοποθετήσεις σου. εύγε!

July 16, 2008 at 8:17 PM  

Post a Comment

<< Home