Osela In Life

Wednesday, April 23, 2008

Σφαγή...

...Με Το Βαμβάκι
Χθες συμπεριφέρθηκα άσχημα σε μια συνάδελφο, με τρόπο βέβαια. Δεν την βοήθησα, ενώ το χρειαζόταν. Βεβαια ποτέ δεν τα πηγαίναμε καλά, της τα 'χα μαζεμένα, γιατί είχε την συνήθεια να μιλά πίσω απ'την πλάτη μου.
Γιατί το έκανα? Επειδή μπορούσα.

Μετάνοια
Παρόλο που εκείνη την στιγμή ένιωσα μεγάλη ικανοποιηση, τύπου "όλα εδώ πληρώνονται ηλίθια", αργότερα στεναχωρέθηκα. Εντάξει, δεν με συμπαθεί γιατί η σύγκριση που γίνεται μοιραία στον εργασιακό χώρο, ευνοεί πάντα εμένα και μάλιστα με διαφορά, και μάλλον από εκεί ξεκινούν όλα. Εγώ όμως δεν θα πρεπε να παρασυρθώ και να γίνω σαν αυτήν. Θα πρεπε να είμαι καλύτερη.
posted by osela at 14:14

16 Comments:

Το έκανες επειδή είσαι η Osela

April 23, 2008 at 2:27 PM  

Ίσως, έτσι αν είναι.
πότε πρόλαβες καλέ μου να μου αφήσεις και σχόλιο!!! τι συντονισμός είναι αυτός!

April 23, 2008 at 2:29 PM  

Καλημέρα Οσελάκι....κοίτα,θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου πάνω σε αυτό λίιιιιγο..οκ; επειδή έχω πολύ κακή πείρα από τέτοιες καταστάσεις....και επειδή τα χω περάσει κι εγώ και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από σένα...ίσως για μένα καλά της έκανες έτσι έπρεπε γιανά μάθει...ορισμένοι άνθρωποι-πιστέυω εγώ-και πέσμε εγωίστρια και πέσμε όπως θες..σε αναγκάζουν οι ίδιοι να τους φερθείς σκληρά και με απαίσιο τρόπο...δεν μπορεί ο άλλος να σε προσβάλει,να σου θίγει την αξιοπρέπιά σου, να σε πατάει,να σε εκμεταλέυεται,να σε κάνει όπως γουστάρει αυτός...και εσύ να κάθεσαι...να τα καταπίνεις όλα αμάσητα και να λες από πάνω και ευχαριστώ κιόλας...μόνο ένα τελίως μα τελίως ζώον (συγνώμη για τη φράση μου αλλά...)και ένα τελίως βούρλο (ξανά συγνώμη),θα το έκανε αυτό....κι εγώ έτσι έκανα κάποτε τη πάτησα άπειρες φορές...έβαλα μυαλό και ΔΕΝ το ξαναέκανα ποτέ... μα πο-τέ όμως...και τώρα ΔΕΝ αφήνω κανέναν μα κανέναν να με έχει ΄του χεριού του'που λένε...οι ηλίθιες καλοσύνες είναι για τα βλαμμένα κορίτσι μου....μην αφήνεις να σε προσβάλουν έτσι.Αθανασία.

April 24, 2008 at 9:07 AM  

Λάθη είμαστε, ανθρώπους κάνουμε. Συμβαίνουν αυτά. Πάντως αφού δεν σ'άρεσε ξέρεις τι να κάνεις την επόμενη φορά. Το θέμα είναι μην στην φορέσει στο ενδιάμεσο διότι παλι το ίδιο θα ξανακάνεις μάλλον...

April 24, 2008 at 7:53 PM  

de mou aresoun ka8olou ta atoma pou miloun piso apo ti plati ton allon...parola auta de 8a i8ela na peso kai sto epipedo tous...
filia kai kalo Pasxa na exeis!!!

April 24, 2008 at 9:55 PM  

αθανασία
το θέμα κατά την γνώμη μου ειναι αν επιλέγεις να είσαι καλός ή κακός.


hades
αυτή δεν πρόκειται ν' αλλάξει, ειναι 52 χρονών και δεν έχει ούτε το ΄μυαλό ούτε την θέληση για κτ τετοιο. οπότε θα το ξανακάνει σίγουρα. εγώ δε θα το ξανακάνω όμως.


λεβι
καλό πάσχα, να περάσεις καλά!

April 25, 2008 at 1:51 AM  

μιά φορά στο τόσο δεν είναι κακό!
αρκεί να μην το συνδέεις με το Πάσχα

καλή ανάσταση

April 25, 2008 at 1:29 PM  

Βασικά αν το καλοσκεφτείς είναι καλό δείγμα γιατί δεν μπορείς να κρατήσεις κακία.
Φιλιά

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.

April 25, 2008 at 5:00 PM  

geo
μοιραία το συνδέω


stathis
γμτ, ειμαι καλή! καλό πάσχα φίλε μου, καλή ανάσταση

April 25, 2008 at 8:19 PM  

μην το σκέφτεσαι καθόλου

April 25, 2008 at 8:26 PM  

Όπως και να'χει, καλή καρδιά osela.
Καλή Ανάσταση εύχομαι... :)

April 26, 2008 at 9:23 AM  

Άνθρωποι είμαστε και σφάλματα κάνουμε...

Μα είσαι καλύτερη βρε χαζούλι...
Αφού αισθάνθηκες άσχημα μετά...

Χρόνια Πολλά μικρή μου :)

April 29, 2008 at 1:41 PM  

Μου άρεσε πού το σχόλιο σου osela αλλά δεν συμφωνώ καθόλου ! Δεν υπάρχει καλό ή κακό! Ποτέ δεν υπήρχει, είναι μια λάθος εκφρασμένη κοινωνικά προσανατολισμένη ανάγκη...
Μέτρο και αμετροέπεια υπάρχει μόνο, τα οποία ορίζονται στο χωρο -χρόνο, ανα στιγμή και ανα άτομο τρο διαφορετικά. Δεν ξέρω αν το μέτρο σου εκείνη την στιγμή το τήρησες, αλλά το δίκαιο δηλαδή το μέτρο είναι πάνω απ' όλα...

Καλημέρα!

April 30, 2008 at 12:08 PM  

Οselaki Ας προσεχε!!

May 1, 2008 at 2:00 AM  

Δεν πειράζει.... Πήρες στιγμές ευχαρίστησης!!!!!!
Οσέλα σε κέφια! :) χαχαχα


Χρόνια ΠΟλλά, καλό μήνα!

May 2, 2008 at 7:13 AM  

παιδιά ευχαριστώ για τις ευχές, ελπίζω να περάσατε όλοι τόσο καλά όσο εγώ!!!

May 4, 2008 at 11:36 PM  

Post a Comment

<< Home