Osela In Life

Wednesday, December 26, 2007

Στον Πλανήτη Happy

Ήρθε λοιπόν η Λένα για τις γιορτές και είμαι πολύ χαρούμενη. Ξυπνάμε γύρω στις 13:00, τρώμε πρωινό και καφέ, μετά βγαίνουμε έξω για δεύτερο καφέ με την υπόλοιπη παρέα μου, γυρίζουμε σπίτι, βλέπουμε καμιά ταινία, αράζουμε με τους γονείς μου λίγο, προβάρουμε ρούχα, βγαίνουμε μετά τις 12:30, γυρίζουμε το πρωί και πέφτουμε ξερές για ύπνο. Πλήρης ανευθυνότητα. Καμία σοβαρότητα. Νηφαλιότητα ,μηδέν. Άγχος- προβλήματα, μηδέν.
Αυτή είναι ζωή.

Κι εκεί που νομίζω πως τα πράγματα δεν μπορούν να πάνε καλύτερα, είναι κι ο Φυγάς εδώ τί άλλο να ζητήσω, τσουπ, μου σκάει μήνυμα ανήμερα των χριστουγέννων. "χρόνια πολλά κούκλα μου, ελπίζω να περνάς καλά και να είσαι χαρούμενη. φιλιά" Και μόνο που είδα ότι αποστολέας ήταν ο ακατονόμαστος, σφίχτηκε το στομάχι μου. Όλα γύρω μου έγιναν πιο όμορφα. Κρατήθηκα μέχρι το βράδυ και του απάντησα τότε. Η Λένα μου είπε ν' απαντήσω κτ πρόστυχο, αλλά εγώ λιποθύμησα και μόνο στην ιδέα. Τελικά σκεφτήκαμε μαζί κτ, που δεν το λες πρόστυχο, αλλά ούτε και flat. "πολλά υποσχόμενο". Έτσι είπε η Λένα ότι λέγεται το μην που έστειλα στον dj.


Με τις βλακείες της Λένας, έτσι και βρεθούμε και δεν γίνει κτ, θα γίνω ρόμπα. Και θα με περάσει και για τρελλή.
posted by osela at 20:25

10 Comments:

ο αγώνας και η προσπάθεια μετράει...

December 27, 2007 at 11:30 AM  

....κανείς δεν κλείνει μάτι!

Χρόνια πολλά οσέλα μου και πάντα τέτοια πολλά υποσχόμενα!!!

December 27, 2007 at 2:11 PM  

oselaki
Παντα να ζεις σε αυτον τον πλανητη που εσυ εχεις δημιουργησει.Με τους ρυθμους και τις επιλογες που εσυ κανεις.Να εισαι ευτυχισμενη .Αυτο μετραει.Ας ελθει λοιπον μια χρονια με πλουσιες και ομορφες εκπληξεις.Να τις αρπαξεις και να τις απολαυσεις.

December 27, 2007 at 6:54 PM  

Γειάσου καλή μου Osela!!πόσες φορές μου έχουν χαλάσει και μένα εντελώς μα εντελώς όμως τα Χριστούγεννα,το Πάσχα κτλ,κτλ,κτλ από κάτι τέτοιους 'ακατανόμαστους'όπως τους αποκαλείς και σύ...γι αυτό έχω εντελώς δυαλυμένο στομάχι...από κάτι τέτοια..εγώ θα σου έλεγα όμως να περάσεις τις γιορτές όσο πιό τέλια γίνεται και να μην τον αφήσεις για τίποτε να σου τις χαλάει-σει με ηλίθια και ανούσια και εκνευριστικά μνματάκια...στην ανάγκη μη του απαντάς...ή απάντα του ψυχρά...και κάπου εγώ 'ψυχανεμίζομαι'ότι ίσως και να το στειλε ή επειδή ενοχλήθηκε σφόδρα από δική σου αδιαφορία ίσως;; ή επειδή ίσως το ξέρει,τον έχεις αφήσει εσύ να το δεί ότι αυτό σ ενοχλεί αφάνταστα και γι αυτό...πολλές φορές δεν είναι καλό να είμαστε ανοιχτό βιβλίο στους άλλους να ξέρουν επακριβώς πως νιώθουμε και τί μας ενοχλεί..σου έυχομαι παρ αυτά να περάσεις τέλια...Με αγάπη,Αθανασία.

December 27, 2007 at 8:53 PM  

Καταρχην τρώγεται ο καφές? :))

Κατά δεύτερον, δεν σε περνάει για τρελή... ξέρουμε ότι όλες τρελές είστε...

Για αυτό σας αγαπάμε...

Πολλά φιλιά

December 28, 2007 at 12:22 PM  

...να έχουμε και αποτέλεσμα όμως, ε akrat??



st

μη μείνουμε με την υπόσχεση στο χέρι!



λικερακι


κι εγώ το ίδιο ελπίζω. Να είμαι καλά ν' απολαμβάνω την ζωή!


αθανασία

όχι γλυκιά μου, δεν μου τα χάλασε...μου τα φτιαξε!!! τσίμπησε!


φαντασματάκι

μμμμμ....κρυάδες.

παρεξηγούμαι και φαίνομαι τρελλή, δεν είμαι. Τί τα θελα εγώ τα πολλά υποσχόμενα μηνύματα??? Για τέτοια είμαι?!

December 28, 2007 at 9:15 PM  

Τελικά είνια ακατανόμαστος όντως; Διότι πολλή προσπάθεια και αγωνία βλέπω! :):):)
Εύχομαι τα καλύτερα! ΚΑλή χρονιά! :)

December 31, 2007 at 1:42 PM  

Χρόνια πολλά και καλά...
Καλή χρονιά !

December 31, 2007 at 7:58 PM  

Καλησπέρα Osela μας....έυχομαι για το νέο χρόνο τα καλύτερα..υγεία,αγάπη,ευτυχία..και ότι σκέφτεσαι και έχεις βάλει στόχο να γίνει αληθινό...Με αγάπη,Αθανασία.

January 1, 2008 at 6:15 PM  

hades

είναι ακατονόμαστος, αλλά τι να κάνω....


σπίθα

χρόνια καλά!



αθανασία

απ' το στόμα σου...και στου θεού τ' αφτί!

January 1, 2008 at 6:21 PM  

Post a Comment

<< Home