Osela In Life

Saturday, December 8, 2007

ON

Η βδομάδα κύλησε ήρεμα και χωρίς διάθεση. Λειτουργούσα σε "safe mode". Παρόλ' αυτά, δεν μπορείς να σταματήσεις την ζωή. Με κάποιες τύψεις βγήκα του Αγ. Νικολάου που γιόρταζαν κτ φίλοι, πήγα και χθες για καφέ με την διπλανή μου από το σχολείο.... Το βράδυ μου στειλε μην ο dj. Αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα. Βασικά πέταξα απ' τη χαρά μου. Δεν μου είπε τπτ σπουδαίο, απλά να δει τι κάνω. Ευτυχώς έδειξα ψυχραιμία και δεν του απάντησα (αν την πατήσεις μια φορά...). Θα περιμένω να περάσουν 1-2 μέρες και θα του στείλω μετά.
Το πρωί ξύπνησα απ' τις 10:00 και έκανα δουλειές. Η mama έτριβε τα μάτια της. (-Γιατί ξύπνησες νωρίς, θα πας πουθενά? -όχι mama, απλά ήθελα να κάνω κτ δουλειές που είχα αμελήσει εδώ και καιρό -Δεν είμαστε καλά...) Σκούπισα το δωμάτιό μου, κατέβασα τα βιβλία από τις βιβλιοθήκες, ξεσκόνισα τα ράφια, τα ταξινόμησα, και γενικά ήμουν πολύ νοικοκυρά. Έβαλα δυνατή μουσική για παρέα και όλα φάνηκαν πιο εύκολα.
Μπορεί και να είναι.
20 του μηνός έρχεται ο Φυγάς. Μια χαρά με βρίσκω.
posted by osela at 14:19

5 Comments:

Kαλησπέρα!
Μια χαρά σε βρίσκω.Ιδιαίτερα εκεί που λες ότι η ζωή είναι σύντομη.Έτσι είναι...Πάντως όλα θα πάνε καλά.

December 8, 2007 at 8:15 PM  

Eτσι πρεπει να εισαι .Μια χαρα.Μην το βαζεις κατω.Με το καλο να δεχτεις τον φυγα.

December 9, 2007 at 12:56 AM  

keep walking...

December 9, 2007 at 10:01 PM  

Αμαν ρε oselaki...
Όλο τους μακρινούς ονειρεύεσαι...

Κανένας πιο κοντινός δε σου κάνει?

December 9, 2007 at 11:34 PM  

όλα καλά

φυσικά, ειδικά αν το πιστέψεις!



λικεράκι

περνάω κι εγώ τις φάσεις μου, που με πάιρνει από κάτω, αλλά ανακάμπτω σύντομα.


fresco

...στο άπειρο με βαρκα την ελπίδα



ghost

βλέπεις ζημιά που έπαθα. Αυτός ο dj μου 'χει κολλήσει. Μου κάνουν και οι κοντινοί, αλλά δεν μου προκύπτουν.

December 11, 2007 at 10:41 PM  

Post a Comment

<< Home