Osela In Life

Tuesday, December 18, 2007

Άγιε Μου Βασίλη

Φέτος έπαθα ένα σοκ με τ' όνομά σου, αλλά μάλλον το ξεπέρασα. Η αλήθεια είναι ότι την χρονιά που μας πέρασε ήμουν καλό κορίτσι. Θα μπορούσα και καλύτερα, αλλά τί να κάνω κι εγώ, άνθρωπος είμαι, καταλαβαίνεις.

Θέλω λοιπόν να ζητήσω 1-2 πράγματα, αν σου είναι εύκολο (για τα υπόλοιπα υπάρχει η mastercard, στην συγκεκριμένη περίπτωση ο daddy)

Πρώτον, 10 μέρες άδεια, για να πάω διακοπές σε εξωτικό μέρος. Εδώ να κρυώνουν όλοι, να φοράνε παλτό και γάντια, κι εγώ να λιάζομαι σε κάποια μακρινή παραλία, πίνοντας κοκτέιλ και τρώγοντας φρούτα. (ειδικά γι' αυτό βάλε τα δυνατά σου, το θέλω πολύ)

Δεύτερον, μία βραδυνή τσαντούλα prada. Είμαι σίγουρη πως αν την δεις, θα την ερωτευτείς κι εσύ!

Τρίτον, να πέσει ο ακατονόμαστος στα πόδια μου και να με παρακαλάει. (χιχιχι)

Τέταρτον, p-l-e-a-s-e -μόνο για το 2008, να μην παχαίνουν τα γλυκά. Ούτε που θυμάμαι από πότε έχω να φάω (αξία: ανεκτίμητη)


Αυτά λοιπόν, κι αν θυμηθώ κάτι άλλο θα σου γράψω πάλι.
Σε περιμένω!!!
posted by osela at 17:04

24 Comments:

Oselaki
---------
ειναι δυνατον να μην εχεις φαει γλυκο εδω και καιρο;Δεν θα το πιστεψει ο Αγ .Βασιλης.Οσο για τον ακατανομαστο μεινε ησυχη .Κατι τετοια τα φροντιζει.Φετος ο Αγ Βασιλης το σακουλι που θα εχει τα δωρα ειναι prada οποτε δεν θα δυσκολευτει να εκπληρωσει την επιθυμια σου.Ξερει τα μαγαζια που τις πουλανε.Καλες διακοπες σε ηλιολουστες και μαγικες χωρες.

December 19, 2007 at 1:12 AM  

σαν κλασικη σκορπινα έπρεπε να ζητήσει πάνω από ένα πράγμα....

όλα σε ένα oselaki, νοικοκυρεμένα.

Μέσα σε ενα ζαχαροπλαστείο, ο ακατανομαστος γονατιστός να σε παρακαλάει λεγοντας : "oselaki μου, μωρο μου, δεξου σαν ελάχιστο δώρο για όσα μου έχεις προσφέρει αυτή βραδυνή τσάντα prada που έχει μεσα αυτό το εισιτήριο για 10 ημέρες στα νησια Bora Bora (www.starwoodhotels.com/lemeridien/property/photos/index.html?propertyID=1905#photo_section_2Link)"

Τώρα, αν εσύ θέλεις να αλλάξεις το ζαραροπλαστείο με κοσμηματοπωλέιο δεν θα τα χαλάσουμε...
Δική σου ευχή ειναι άλλωστε!!!!

December 19, 2007 at 10:48 AM  

Γειάσας Osela!...xaxaxaxaxa!ωραίο το ποστάκι...αλλά μήπως μερικά από αυτά που ζητάτε είναι λίιιιιγο λίγο ανέφικτα;;να γίνουν;; πάντως εγώ στη θέση σας θα ζητούσα κάπως πιό γήινα πράγματα..όπως το να είμαι καλά και υγιής για παράδειγμα....να έχω τους ανθρώπους που αγαπώ κοντά μου ας πούμε...αυτά...Με αγάπη,Αθανασία.

December 19, 2007 at 11:27 AM  

ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΜΑΓΙΟ....ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΘΥΜΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ....ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.....

Santa Bill

December 19, 2007 at 2:38 PM  

λικεράκι

τρώω με φοβερές τύψεις και μετά τρέχω στο γυμναστήριο, κι αυτά τα άτιμα να μην έχουν βιταμίνες!!!
ας κάνει τ' άλλα και θα τα βρούμε... θα ρθεις μαζί, να του πω οι διακοπές να είναι για 2?



george

μ' αρέσουν πολύ οι ιστορίες που κάνεις, όλα σε ένα!
Είπε κανείς ότι πρέπει να ζητάμε μόνο ένα? Αλλά ακόμα κι αν ήταν μόνο ένα, θα του γράψω την πρότασή σου.


αθανασία

εντάξει, κάνουμε λίγη πλάκα, το καταλαβαίνεις αυτό. τίποτα απ' όλα αυτά δεν θα ήταν σημαντικό αν χάναμε την υγεία μας.


Santa

στείλε με στα Bora Bora και θα σου στειλω φωτογραφία από εκεί!

December 19, 2007 at 6:54 PM  

Oselaki
------------
Σιγουρα δεν θα ελεγα ποτε οχι για ενα εξωτικο μερος που θα εχει ηλιο και ζεστη.Σε ευχαριστω για την προσκληση αλλα αυτη την φορα πρεπει να πας με τον ακατανομαστο.

December 19, 2007 at 9:36 PM  

(αφού μ' έχει παρακαλέσει γονατιστός μέσα σε ζαχαροπλαστείο- και μου χει φέρει και την τσάντα prada)

December 19, 2007 at 11:42 PM  

Σα να μου φαίνεται πως μόλις κατάλαβα γιατί ο Άγιος Βασίλης έφερνε δώρα κατά το δοκούν...
Αν είναι να ξεκινάς με 1-2 πραγματάκια και να σταματάς στα 4 (χαριστικά κιόλας), ε, που να βγάλει άκρη ο άνθρωπας; :):):):):)

December 20, 2007 at 3:01 PM  

1. Σου ΄δινω 10 μέρες άδεια.
2. Έλα Mall να σου πάρω τσάντα.
3. Τον ακατόναμοστο θα στον γονατίσω εγώ...
4. Φάε γλυκά και σου κάνω δώρο το ινστιτούτο εγώ μετά...

Ευχαριστημένη?

December 20, 2007 at 10:44 PM  

Μάθε γλυκιά Ξανθιά ότι ο Άη Βασίλης είναι σκέτη λέρα.. κερνάω γλυκάκι πάντως;)

December 20, 2007 at 11:49 PM  

Πάντως θέλω να πιστεύω ότι επιτέλους θα μου φέρει την Μόνικα Μπελούσι που χρόνια τώρα ζητάω για ένα ρομαντικό βράδυ... Μια ζωή στο γράψιμο μ'έχει.
Και τις δικαιολογίες ότι δεν ήθελε νε με εκθέσει τις ακούω βερεσέ... :):):):)

Κλάες γιορτές! :)

December 22, 2007 at 6:21 PM  

hades

γι' αυτό είναι "άγιος".


ghost

το θέμα είναι να μην φτάσει κανείς στο σημείο να χρειάζεται δίαιτα κ ινστιτούτα.
λες να σε φωνάζουμε santa?

December 22, 2007 at 10:52 PM  

shades

τιιιι? αποκλείεται! λέρα είσαι του λόγου σου, που διαδίδεις τέτοια πράγματα (μήπως δεν σου έφερε δωράκι και θύμωσες???)



hades

νομίζω ότι η μόνικα έγινε ξανθιά. δεν έχεις πρόβλημα, φαντάζομαι.

December 22, 2007 at 10:54 PM  

Γι'αυτό είναι άγιος; Όπερ μεθερμηνευόμενό;;; Ένα πράγμα του ζήταγα κι εγώ ο δύσμοιρος, και μια με ξέχναγε, μια μου'λεγε μ'αφού συνοδεύεσαι... Αν είναι έτσι οι άγιοι... :):)
Το γνωρίζω ότι έγινε ξανθιά η Μόνικα. Το χρώμα, τελείως αδιάφορο. Δεν πα να εμφανισθεί και τελείως ξυρισμένη... :)

December 23, 2007 at 2:56 PM  

Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια πολλά και καλά osela και ότι επιθυμείς!
Φιλιά

December 24, 2007 at 11:37 AM  

Χρονια σου πολλα :)) Ευτυχισμενα με πολλες χαρες και αγαπη!!! :)

December 24, 2007 at 3:32 PM  

Χρόνια σου πολλά και Καλά Χριστούγεννα, να είσαι πάντα καλά

December 24, 2007 at 8:15 PM  

σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις ευχές.

Σας εύχομαι η ζωή να σας δίνει περισσότερα απ' όσα ζητάτε!

December 24, 2007 at 8:41 PM  

Kαλά Χριστούγεννα σε όλους παιδιά!Osela... Όλα θα γίνουν... γιατί όλα είναι στα χέρια μας... Όλα καλά λοίπον!

December 25, 2007 at 1:04 PM  

θεωρητικέ

καλά χριστούγεννα και σε σένα, χρόνια πολλά!

December 25, 2007 at 5:06 PM  

Osela...εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα οι επιθυμίες σου όλες, εκτός από μία...
Τα γλυκά να συνεχίσουν να παχαίνουν για να διατηρηθεί η αίσθηση του απαγορευμένου...)))

December 26, 2007 at 12:22 PM  

pico

ας παχαίνουν τα μπρόκολα, να διατηρηθεί εκεί το απαγορευμένο.

December 26, 2007 at 8:06 PM  

βρε τι ωραία γράφετε η χαρά του μεσήλικα χιχι

December 27, 2007 at 11:32 AM  

ευχαριστούμε

December 27, 2007 at 8:12 PM  

Post a Comment

<< Home