Osela In Life

Wednesday, December 12, 2007

Απεργώ Άρα Υπάρχω

-Θ' απεργήσουμε?
-Φυσικά.
Έτσι κι έγινε.

Με την απεργία πήγα νωρίς γυμναστήριο, ήπια και έναν καφέ με την Ε., που είχα να την δω μέρες. (Η Ε. ως ζωγράφος είναι σε μια μόνιμη απεργία.) Μια άλλη συνάδελφος έλεγε ότι θα κρατήσει αυτή το παιδί αντί να το πάει στον παιδικό, ενώ η προισταμένη είπε ότι θα κάνει δουλειές στο σπίτι.

Απ' ό,τι βλέπω, όλοι κάνουν απεργία για τους σωστούς λόγους.
Δεν πειράζει. Υγεία να υπάρχει, να φτάσουμε στα 65.
posted by osela at 15:59

11 Comments:

Oselaki
Πρεπει καποια στιγμη να κανομε απεργια για ολες τις κακες σκεψεις που μας γεμιζουν.

December 12, 2007 at 10:47 PM  

osela, ντρέπομαι, αλλά εγώ το ριξα στο τένις σήμερα..σκεφτόμουν να κατέβω στην πορεία, αλλά..δεν είχα το κουράγιο..

December 13, 2007 at 12:13 AM  

ετσι ετσι... εσυ στα 65 και εγω στα 70+...

αυτη τη χωρα θα τη σωσουμε εμεις... τα περηφανα γηρατεια της.

December 13, 2007 at 2:40 PM  

εγω θα απεργούσα αλλά μετα τον θρίαμβο του Ολυμπιακου, απέργησε το μυαλό μου και το ξέχασα!!!!!

December 13, 2007 at 5:15 PM  

λικεράκι

εγώ βλέπω ότι οι περισσότεροι σαν άδεια το είδαν και εγώ δεν αποτελώ εξαίρεση.


ga

κι εγώ είχα λίγες τύψεις, αλλά προτίμησα να πάω για καφέ και γυμναστήριο τελικά.
σιγά μην πήγαινα πορεία.


man

ας φτάσουμε στα 65-70, να είμαστε καλά, κι ας παίρνουμε και λίγα. Πάντως μ' όλα αυτά που αναπνέουμε και τρώμε, χλωμό το βλέπω.

December 13, 2007 at 5:21 PM  

george

πολλοί το έπαθαν αυτό. Ε, δεν γίνονται κάθε μέρα αυτά!!!

December 13, 2007 at 5:21 PM  

Εμμμμ...Με τον καφέ πάνε και μερικά σοκολατάκια...

;)

December 13, 2007 at 10:43 PM  

Μπράβο παιδιά... μια χαρά περάσατε στην εξοχή...Α ΠΕ ΡΓΙΑ, Α ΠΕ ΡΓΙΑ...

December 13, 2007 at 11:34 PM  

...και ποιος σου είπε, osela, ότι συα 65 θα πάρεις σύνταξη; Κάντο 85 για να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο... :)

December 14, 2007 at 9:12 PM  

ghost


εχω μεγαλη αδυναμια στα σοκολατακια!!!




θεωρητικε

ελπιζω να εισαι περηφανος για εμάς



hades

να ζω και να ειμαι καλα τότε, κι ας μην πάρω και πολλά.

December 17, 2007 at 11:41 PM  

είναι λυπηρό να αισθάνεστε έτσι...
από μικρός ένας παπούς με έμαθε κάτι που από τότε προσπαθώ να το σκέπτομαι...

"μάθε το τι και το γιατί ... γιατί τον λογαρισμό θα τον πληρώνεις πάντα εσύ....."

December 27, 2007 at 11:35 AM  

Post a Comment

<< Home