Osela In Life

Wednesday, November 21, 2007

Τί Ώρα Είναι

Δεν Θα Ρωτήσω
Από αύριο αρχίζει το Σαβ/κο μου. Την Παρασκευή θα πάρω άδεια, για να πάω με τους γονείς στο εξοχικό. Τέλεια. Ηρεμία και χαλάρωση. Καφές σε μεγάλη κούπα, στη γωνία του μπαρ, χαζεύοντας από την τζαμαρία την θάλασσα απέναντί μου. Αν δεν κάνει πολύ κρύο, θα κάνω και μια βόλτα στην παραλία. Μ' αρέσει ακόμη κι όταν είναι έρημη. Κατά τ' άλλα, κουβεντούλα με παλιούς φίλους, 1-2 ποτά παραπάνω μια που βρεθήκαμε, ύπνος και πρωινή τυρόπιτα απ' τον παραδοσιακό φούρνο του χωριού (γιαμ γιαμ).
Το παράδοξο είναι ότι παρόλο που δεν μένω μόνιμα εκεί- ποτέ δεν έμεινα- αισθάνομαι ότι δεν ανήκω πουθενά αλλού, παρά μόνο εκεί. Κάθε φορά που πηγαίνω, είναι σα να είμαι όχι απλά σπίτι μου, αλλά στο καταφύγιό μου. Νιώθω ασφαλής και γαλήνια.


Αναρωτιέμαι λοιπόν τί είναι τελικά η πατρίδα. Ή μάλλον, πόσο ευρεία έννοια έχει. Κι αν ο καθένας μπορούσε να διαλέξει την πατρίδα του, σαν το πιο αγαπημένο μέρος, εκεί όπου νιώθει απόλυτα αποδεκτός και ασφαλής, και μπορεί να είναι ο εαυτός του, αλλά και είναι πρόθυμος να υπερασπιστεί, ποιο μέρος θα διάλεγε???

Θυμάμαι το αγαπημένο ποίημα του Καβάφη, "η πόλις". Όλοι κουβαλάμε μια "πόλη" μέσα μας. Αυτή μας ακολουθεί σ' όποιο μέρος του πλανήτη κι αν βρεθούμε. Γιατί είναι κομμάτι της ψυχής μας. Ένας μικρός καθρέφτης μας.

Ε λοιπόν, εμένα η "πόλις" μου είναι το μέρος, όπου βρίσκεται το εξοχικό.
posted by osela at 23:24

6 Comments:

Να και μια όμορφη πλευρά της osela που δεν την γνωρίζαμε.
Να περάσεις τέλεια και να ηρεμήσεις.

(Πες μας και που είναι να ρθούμε για καφέ... χιχιχι :P)

Joking of course...

November 22, 2007 at 1:47 PM  

oselaki
Πραγματικα να περασεις πολυ ομορφα.
Ειναι πολυ σημαντικο να εχεις μια ζεστη γωνια οπουδηποτε και αν ειναι αυτη .Με εικονες χαρουμενες για την εβδομαδα που ερχεται.Ο δικος μου αγαπημενος χωρος ειναι το σπιτι μου. Μονιμη κατοικια διπλα στην θαλασσα χειμωνα καλοκαιρι.

November 22, 2007 at 8:35 PM  

oselaki
Πραγματικα να περασεις πολυ ομορφα.
Ειναι πολυ σημαντικο να εχεις μια ζεστη γωνια οπουδηποτε και αν ειναι αυτη .Με εικονες χαρουμενες για την εβδομαδα που ερχεται.Ο δικος μου αγαπημενος χωρος ειναι το σπιτι μου. Μονιμη κατοικια διπλα στην θαλασσα χειμωνα καλοκαιρι.

November 22, 2007 at 8:36 PM  

Ωραία ακούγεται αυτή η φθινοπωρινή σκηνή στη θάλασσα. Καλά να περάσεις
Φιλιά

November 23, 2007 at 11:35 AM  

η πρωινή τυρόπιτα ήταν και το trend της δικής μας παρέας στο εξοχικό μου..συν milko!! καλά να περάσεις!

November 23, 2007 at 9:34 PM  

σας ευχαριστώ πολύ όλους,
πράγματι πέρασα καλά.

ga

τυρόπιτα+ κακάο= κλασική αξία


ghost

πού και που είμαι τρυφερή.


λικεράκι

τυχερή σε βρίσκω


στάθη

οποιαδήποτε σκηνή στη θάλασσα είναι ωραία

November 25, 2007 at 6:36 PM  

Post a Comment

<< Home