Osela In Life

Tuesday, November 13, 2007

Lucky

Την άλλη βδομάδα μπορεί να έρθει ο Φυγάς. Μου τηλ το μεσημέρι και του είπα να κάτσει στ' αβγά του και ότι αν συνεχίσει έτσι θα φάει όλα τα λεφτά του στα εισητήρια και τι να τον κάνω φτωχό. Αυτός γελούσε, μάλλον δεν καταλαβαίνει ότι σοβαρολογώ. Είναι ένα πρόβλημα αυτό με μένα, δυσκολεύεται ο κόσμος να διακρίνει πότε κάνω πλάκα και πότε μιλάω σοβαρά.

Τέλος πάντων, ψυχραιμία.

Η Ζωή εξακολουθεί αν είναι καλή μαζί μου.Σήμερα μου 'στειλε έναν πολύ ωραίο άντρα στο γραφείο. Βασικά πριν κανα 2μηνο είχα πάει σ' ένα μαγαζί με την Ε. για ποτό. Τότε τον είδα πρώτη φορά. Κοιτιόμασταν (εγώ λίγο) και μετά φύγαμε. Την άλλη βδομάδα ξαναπήγα και τον ξαναείδα με μια κοπέλα. Πάλι με κοίταξε 1-2 φορές, πιο διακριτικά βέβαια. Από τότε δεν ξανασυναντηθήκαμε...μέχρι σήμερα! Μιλούσε στη συνάδελφο και τον χάζευα. Μου 'ριξε και μια κλεφτή ματιά. Δεν είναι και τόσο ωραίος, αντικειμενικά εννοώ, όσο γοητευτικός. Έχει κάτι.

Φεύγοντας, πέρασε από μπροστά μου και μου είπε "γεια".
posted by osela at 17:26

7 Comments:

...ήσουν εσύ περαστικός...
...μπροστά απ'το γραφείο...
...μου είπες "γεια" και βιαστικός..
...πήρες το λεωφορείο...
(doesn't match but rimes though)

...μα εγώ έχω κέφι τον φυγά...
...και αυτός με συνεπαίρνει...
...είμαι σιγανοπαπαδιά....
...και παίζω όπου μου βγαίνει...

:-)))))

καλημέρα όλη μέρα....

November 14, 2007 at 9:01 AM  

This comment has been removed by the author.

November 14, 2007 at 11:37 PM  

τσίρκο ..... you are so dead!

November 14, 2007 at 11:48 PM  

good luck.. :))

November 15, 2007 at 11:17 AM  

εσυ του ειπες τιποτα;

November 15, 2007 at 1:28 PM  

βουρ στον πατσα ντιαρ. call it ετεροχρονισμενο δωρο γενεθλιων στον εαυτό σου...Τι σόι σκορπιος εισαι ντε....

November 15, 2007 at 2:39 PM  

road

και καλό βόλι, που λένε, ε?
Ευχαριστώ αλλά μέχρι να τον ξαναδώ....



man!!!

missed you! χαμογέλασα, σαν τι να ΄λεγα δηλαδή???


George

χαχαχα...δεν είμαι για "βουρ"

November 15, 2007 at 9:00 PM  

Post a Comment

<< Home