Osela In Life

Monday, November 12, 2007

Κάνε Μια Ευχή


Μερικές φορές τα πράγματα πηγαίνουν καλά από μόνα τους. Χωρίς να κάνεις τπτ. Η εύνοια που μου δείχνει πολλές φορές η Ζωή με κάνει να νιώθω ξεχωριστή. Από την άλλη, ίσως να είναι όλα μέσα μας. Τελευταία έβλεπα την σκοτεινή πλευρά του εαυτού μου, όμως αρκετά. Καιρός Του Σχίζειν Και Καιρός Του Ράπτειν, που λέει κι ο συγγραφέας.

Ξεκουράστηκα το Σαβ/κο κι ας μην πήγα στο εξοχικό. Κοιμήθηκα πολύ, διάβασα, βγήκα και ήπια λίγο. Δεν με τρομάζει η Δευτέρα. Ξύπνησα από τις 06:50, κρυώνω, ο καιρός έξω είναι κακός...It’s ok. Κοιτάζω το ημερολόγιο στο γραφείο μου, είναι μονίμως γυρισμένο στον Αύγουστο, με μια ζωγραφιά της Σαντορίνης, και, για να είμαι ειλικρινής, δεν φαίνεται και τόσο μακριά.

Ακούω νοερά το τραγούδι των james "sometimes"
sometimes, when I look deep in your eyes I swear I can see your soul...
posted by osela at 15:12

8 Comments:

Το σκοτάδι είναι καλό ενίοτε: σε βοηθάει αν δεις τα πράγματα πιο καθαρά, με το μυαλό μόνο. Αρκεί αν μη μείνεις πολύ γιατί εθίζεσαι. Και ιδίως όταν τα πράγματα έρχονται καλά από μόνα τους.

November 12, 2007 at 3:55 PM  

....και το άλλο είναι καλό...got to keep faith that your life will change...tomorrow...
:-)))

November 12, 2007 at 10:02 PM  

Λίγο λαιμός, βαριόμουνα στη δουλειά, η βδομάδα αναμένεται δύσκολη αλλά δεν ξερω γιατί, έχω καλή διάθεση...

Το τραγούδι osela μου, έχει πολύ δίκιο...

Γι αυτό κοίτα... κοίτα βαθιά...
(Αλλού...)

November 12, 2007 at 10:17 PM  

Καλη εβδομάδα ξεκίνησε και το sometimes ειναι ιδανικό soundtrack!
Φιλιά

November 12, 2007 at 11:37 PM  

hades

μου φαίνεται πάντα ελκυστικό, μάλλον γι' άλλους λόγους.



τσιρκούλη

Now your grip’s toο strong
Can’t catch love with a net or a gun
Gotta keep faith that your path will change
Gotta keep faith that your love will change tomorrow

μ' αρέσουν οι james



ghost
έχεις καλή διάθεση, γιατί είναι ο μόνος τρόπος να την βγάλεις καθαρή.
Θέλει τέχνη κι αυτό.



st

φιλιά και καλή βδομάδα. Ο χρόνος είναι με το μέρος μας!

November 13, 2007 at 4:45 PM  

μου άρεσαν οι σκέψεις σου..

November 13, 2007 at 10:26 PM  

road

ευχαριστώ πολύ

καλώς ήρθες!

November 14, 2007 at 3:59 PM  

Δεν είπα ότι είναι αποκρουστικό. Ίσα, ίσα που το σκοτάδι προσφέται και για ρομαντισμό μεταξύ άλλων. Αν εισχωρήσει στο μυαλό είναι το πρόβλημα. ΔΙότι εκεί πέφτουν οι ασφάλειες από ένα σημείο κι έπειτα.

November 20, 2007 at 8:01 PM  

Post a Comment

<< Home