Osela In Life

Tuesday, October 28, 2008

Μια Στιγμή..

..Από Μια Γιορτή

03:30
Το πάρτυ αρχίζει όταν φεύγει ο πολύς κόσμος. Μιλάω με την Ε συνωμοτικά, σχολιάζουμε τους καλεσμένους. Πόσο πίνει η μία, με ποια ήρθε ο άλλος, τι μου έλεγε ο Ζ πριν. "ακόμα να μεθύσω", της λέω απογοητευμένη. "ε πίνε και μη μιλάς" μου είπε, ε, τι να κανω κι εγώ, άναψα ένα τσιγάρο και μέχρι να το σβήσω ήπια σχεδόν όλο το ποτό μου. Τίποτα. Δεν μεθάω. Something must be wrong with me. Και δεν ειναι ουτε 04:00. Κάθομαι δίπλα στον αγαπημένο μου μαθηματικό, που φόρεσε κοστουμι για χαρη μου και μας έχει χαζέψει όλες, και τον ρωτάω πώς τα πάει με την μελαχρινή που μιλούσε πριν...
Ο Ζ ζηλευει λίγο, αλλά τι να κάνουμε, έχουμε και φίλους. Η Ε κλαίγεται για το δικο της χαμένο φλέρτ κι η Ν λέει οτι βαρέθηκε τις σχέσεις. Ο Τ αντίθετα, την πέφτει πάλι σε όλες -κάτω των 20 εννοειται- και δηλώνει 25. Η μελαχρινή μου φίλη με συστήνει σ' εναν υποψηφιο γκομενο της (ο οποίος με 2 βότκες βλέπεται) κι αυτος μου λέει οτι μοιάζω 24. Θα λέω οτι ειμαι 23 λοιπόν! Ο σερβιτόρος μου φέρνει μια τεράστια ανθοδέσμη
και η κάρτα λέει Μάκης, και πάνω που σκεφτόμουν "ποιος ειναι πάλι αυτος?" , ο ίδιος σερβιτόρος την παίρνει πίσω και λέει οτι εγινε λάθος και ήταν γι' άλλη κοπέλα πιο δίπλα, η οποία έχει σηκωθεί όρθια και στραβοκοιτάζει κπν, μάλλον τον Μάκη, που περιτό να πω οτι εχει χλωμιάσει... Τσάμπα τσίτωσε ο Ζ. "τι λάθος ρε φίλε, εδώ παραλίγο να κλείσουν σπίτια..."



Ένιγουέι.



Highlight: Η απουσία του Γ. Αυτό κι αν ήταν statement!

posted by osela at 18:19

16 Comments:

Σφηνάκι : Jack, Κονιάκ, Kahlua.
Να σε δώ ποσα θα αντέξεις

October 31, 2008 at 4:09 PM  

Μα τι έπινες,νερό?Εγώ εχθές με δυο ποτήρια (ή μπουκάλια?)κρασί είχα γίνει στουπί...γεια.

November 2, 2008 at 12:13 AM  

//Μπορει ο ερωτας να μην κανει την γη να γυριζει,αλλα οφειλω να παραδεχτω οτι κανει τουλαχιστον τον γυρο πιο ευχαριστο//.
Sean Connery.
Δεν ξερω γιατι αλλα λιγο οι ιστοριες σου μου θυμιζουν ταινιες του Τζεημς Μποντ.

November 2, 2008 at 7:40 PM  

esta
μπορει και περισσοτερα από 'σενα!


anti
μερικες φορες ,ναι, ειναι σα να πίνω νερό. μόνο το αιμα νερο δεν γινεται, όλα τ' άλλα...

November 3, 2008 at 6:33 PM  

λικερακι
Μποντ??? μόνο αυτο δεν περιμενα ν' ακούσω!

November 3, 2008 at 6:33 PM  

Πλάκα μου κάνεις; εσύ αποχαιρετάς με 2 βότκες :P

November 5, 2008 at 1:49 PM  

χαχα, άλλο αυτο. υπαρχει σχεδιο: στην αρχη θα πιεις περισσοτερα, θα μεθυσεις και μετα θα σου πω οτι σε περασα και θα το πιστεψεις, γιατι ειμαι ενα αξιολατρευτο ευγενες πλασματακι.

November 5, 2008 at 3:07 PM  

αυτό ακούγεται σαν πρόκληση...

November 5, 2008 at 3:56 PM  

πρεπει να 'σαι εξυπνος..

November 5, 2008 at 4:02 PM  

..και που να ξερες..

November 5, 2008 at 4:10 PM  

Moυ αρέσει η αποστασιοποίηση απο όλα αυτά που γράφεις....
λες και περιγράφεις κάτι παντελώς αδιάφορα..όπου όλα μετριούνται με το ποτό....
και είναι τόσο φανερό οτι δεν τα πιστεύεις....

παρόλα αυτά είναι κομάτι της ζωής σου....
που δεν το πιστεύεις άραγε?..
το απολαμβάνεις όμως? ..
ελπίζω ναι τουλάχιστον...

November 6, 2008 at 1:54 AM  

τακουλη με αδικεις..

November 6, 2008 at 3:45 PM  

ma kai autos allou to pige..apapa...filia!

November 6, 2008 at 11:14 PM  

πολύ μου αρέσει το στυλ-osela, αυτό είναι το πρώτο που σκεφτόμουν όταν τελείωσα το ποστ!

November 8, 2008 at 9:43 PM  

levi
παντως τελος καλο, ολα καλα


geo
ναι, ειναι λιγο σουρεαλ, αλλα ειναι ωραιο

November 9, 2008 at 2:50 PM  

Oντως, λίγο σουρρεάλ :P

November 10, 2008 at 5:26 PM  

Post a Comment

<< Home