Osela In Life

Tuesday, November 6, 2007

Like No Other

Κυριακή Βράδυ, 23:30. (Το Προμήνυμα)
Βγήκα με τον Τ., τον έστησα κανα 20λεπτο, αλλά έχει συνηθίσει και δεν φωνάζει πια. Ήπιαμε ένα ποτό και μιλήσαμε για τις γκόμενές του. Γέλασα πάρα πολύ, όχι μόνο για τα περιστατικά που μου διηγείται, αλλά επειδή ο Τ. έχει και αστείο τρόπο να τα λέει. Πάντα μου ανεβάζει την διάθεση. Και πάντα μ' εντυπωσιάζει το γεγονός ότι μερικοί άνθρωποι μιλάνε 2 ώρες χωρίς να λένε τίποτα. Κάτι μου λέει ότι η εβδομάδα θα πάει καλά...

Δευτέρα Πρωί, 08:00. (Το Μήνυμα...)
Διαβάζω ζώδια στο γραφείο. Τι με περιμένει κι αυτή την εβδομάδα... Ενδεικτικά αναφέρω: "Σταματήστε να περιορίζετε τον εαυτό σας με οποιονδήποτε τρόπο" Τί εννοείς αγάπη μου, να πίνω 17 σφηνάκια και να οδηγώ? Να κοιμάμαι μέχρι τις 11:00? Να βρίζω όποιον μου την δίνει? Να φάω 5 κιλά παγωτό? Να αγοράσω ένα τσαντάκι των 800,00 ευρώ? Και συνεχίζει ο ποιητής "Οι ημέρες που ακολουθούν θα σας προσφέρουν θαυμάσιες εμπειρίες, ικανοποιώντας όλες σας τις αισθήσεις, ακόμα και την έκτη" Μα ποια είναι επιτέλους η έκτη αίσθηση?! Όλα τα 'χα, μόνο η νεκροφιλία μου έλειπε. "Εκμεταλλευτείτε κάθε ευκαιρία για νέες εμπειρίες και γνωρίστε μια πιο ευχάριστη πλευρά της ζωής"


Η Ευχάριστη Πλευρά Της Ζωής. (...Που Ήταν Τελικά Λάθος)
Σήμερα είχα μια δύσκολη μέρα. Ξύπνησα στραβωμένη, δεν ήξερα τι να φορέσω, και στο γραφείο μάλωσα μ' έναν τύπο. Το έβλεπα να 'ρχεται, γι' αυτό προσπάθησα πάρα πολύ να μην ασχοληθώ, να μην μιλήσω, να μην συγχυστώ, αλλά τί να κάνω, αυτός απευθύνθηκε προσωπικά σε μένα και ήταν και εριστικός. Και πάλι, δεν πολυ-μίλησα. Μόλις κατάλαβα ότι δεν θα έβγαζα άκρη του είπα ένα ξερό "πηγαίνετε στην προισταμένη ή στον Δ/ντη, αν έχετε πρόβλημα. Εγώ δεν μπορώ να κάνω κτ άλλο". Κατά τις 11:00 έγινε μεγάλος χαμός -αλλά υπογείως- καθώς έπρεπε να βρούμε κτ έγγραφα για μια απόρρητη υπόθεση και η προισταμένη δεν θυμόταν να τα είδε. Στο μεταξύ ο ίδιος ο Δ/ντης με είχε διατάξει τότε να τα διαγράψω από τον υπολογιστή, ώστε να μην έχει πρόσβαση κανένας (ειδικά ο Άλκης) και είχε κρατήσει μόνο ένα cd, το οποίο δεν έβρισκε και γενικά υπήρχε μεγάλη αναστάτωση για καμιά ώρα, μέχρι να βρούμε μια άκρη.
Όταν γύρισα σπίτι το κεφάλι μου το ένιωθα διπλάσιο. Παρόλα αυτά πήγα γυμναστήριο και γύρισα πτώμα. Κί 'εχω και οδοντίατρο σήμερα. Σκέφτομαι πώς θα βγάλω την μέρα κι είναι ακόμα Τρίτη...

posted by osela at 16:42

7 Comments:

Κάποιο προαίσθημα είχα γι αυτό και...

Να τα διαγράψετε από τον υπολογιστή? Κράτημα σε CD? Χμμμ κάποιος πρέπει να σας εκπαιδεύσει στην μηχανοργάνωση... (Ούπς...μ'έπιασε πάλι...)

November 6, 2007 at 10:46 PM  

τι έγινε πως πάει?όλα καλά?

November 7, 2007 at 2:24 PM  

ghost
κράτησα ένα αντίγραφο, το οποίο μάλιστα έδωσα στον ανώτερο,αλλά δεν το έβρισκε!

τσιρκούλη
πάντα με κάνεις να γελάω!

November 8, 2007 at 6:32 PM  

παρασκεούλα σήμερα.....

November 9, 2007 at 1:03 PM  

παρασκεούλα σήμερα.....

November 9, 2007 at 1:03 PM  

Καλά περνάς με τον Τ. Δεν γκρινιάζει που αργείς! Γελάτε κιόλας! Και παίζει και μυστήριο γιατί δεν λέτε τίποτε!
Σαν πολύς ερωτισμός μαζεύτηκε?!
φιλιά και καλό ΣΚ

November 9, 2007 at 5:44 PM  

george

Παρασκευούλα, παέι κι αυτή η βδομαδούλα.
Το είπα σε μια συνάδελφο και μου είπε "τί χαίρεσαι? Στην πλάτη μας πάνε"!!!
(βέβαια αυτή είναι 53)



st

δεν μπορώ, είναι πολύ ό,τι να ναι αυτός. Εγώ θέλω ασφάλεια και σταθερότητα, λες και είναι επιτόκιο.
Φιλιά και καλό ΣΚ και σε σένα΄Θεσσαλονικέ.

November 9, 2007 at 11:38 PM  

Post a Comment

<< Home