Osela In Life

Wednesday, October 10, 2007

Πόσο Πάει?

Σήμερα μας έκανε τραπέζι ένας οικογενειακός φίλος, που δραστηριοποιείται στην τοπική αυτοδιοίκηση (βάζω στοίχημα ότι στο μέλλον θα πάει για βουλευτής, έχει πολύ ρεύμα). Τον γνωρίζω χρόνια και τον συμπαθώ πάρα πολύ.

Ενώ λοιπόν συζητάμε για σχέσεις/ γάμους κλπ, η κουβέντα έρχεται αναπόφευκτα σε μένα (κι ο daddy παίρνει το ύφος –τι θα κάνω μ’ αυτό το παιδί-ευτυχώς η mama δεν αγχώνεται).
Γυρίζει λοιπόν ο κύριος αυτός και μου λέει «κορίτσι μου, θα σου δώσω μια συμβουλή από την εμπειρία μου, που έχω έναν μακροχρόνιο πετυχημένο γάμο, όπως κι οι γονείς σου. Τα ίδια που λέω και στην κόρη μου. Έρωτες κι αγάπες δεν υπάρχουν. Σβήνουν. Τις δυσκολίες που περάσαμε εμείς, να μην τις περάσετε και σεις. Γι’ αυτό κοιτάξτε,
το τομάρι σας να το πουλήσετε ακριβά».
Ενδιαφέρον, ε?
posted by osela at 18:08

14 Comments:

Kαλος ο τυπος.Τον φανταζεσαι βουλευτη; η τον φανταζεσαι να παζαρευει για τον γαμο της κορης του;Εξοχα.

October 10, 2007 at 7:09 PM  

Όντως ενδιαφέρον. Ο τύπος πέταξε μεγάλη βλακεία (μην πω τίποτε χειρότερο, είναι και το παρθενικό μου ποστ εδώ μέσα).
Παροιμίες πάμπολλες: όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, μια απ'αυτές... ΤΑ ΠΑΝΤΑ υπάρχουν, ακόμη και σήμερα....
Και θα σου πρότεινα να κάνεις αυτό που βγαίνει από μέσα σου κι όχι ν'ακούς διάφορους ειδήμονες.

October 10, 2007 at 7:53 PM  

θα τούλεγα, τα πάντα υπάρχουν και ότι θές βλέπεις.
Τομάρι δεν είμαι για να πουληθώ, αλλά είμαι "μοναδική", όπως και εσείς.
Ζητώ όσα μου αναλογούν, κατά την κρίση μου, αν συμφωνείτε, όχι λιγότερα.
Νομίζω, αυτό εννοείτε και αυτό κάνετε και εσείς.

October 10, 2007 at 9:39 PM  

Μπα, προσωπικά αρέσκομαι να κυνηγάω και τις υπερβάσεις ενίοτε. Δϊνουν χρώμα κι αυτές. Αλλά μίζερες απόψεις σαν κι αυτές -δεν υπάρχουν πια αγάπες κι έρωτες- φτου, φτου, φτου, μακρυά από 'μας...

October 10, 2007 at 9:46 PM  

Ωραίος ο τύπος...
Γιατί όχι σε πλειστηριασμό?

Θα πιάσετε περισσότερα...

October 10, 2007 at 10:18 PM  

Μετά από αυτή την προτροπή δεν έχω αμφιβολία ότι ο τύπος πηγαίνει για Βουλευτής...
Όσο για σένα "φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες.."

ΥΓ. Αλήθεια, ο υποψήφιος Βουλευτής μας εκτός από ανταλλακτική αξία διαθέτει κάτι από αυτό που ονομάζουμε αξία χρήσης;

October 11, 2007 at 10:13 AM  

"εμπειρία", "δεν υπάρχουν", "δυσκολίες", "τομάρι", "πουλάω", "ακριβά".
Σύμφωνα με τα όσα είπε, με όλες τις λέξεις και τη σειρά που τις έβαλε, πάει για βουλευτής!...

Γάμος; Χμμμ
ποτέ ξανά...

October 11, 2007 at 1:10 PM  

Ρεαλιστικότατο.

October 11, 2007 at 5:13 PM  

Καλημέρα,

τα λεφτά πάνε....στα λεφτά όμως ε?
...αυτό ξέχασε να το πει ο τύπος!
...γιατί έχω κανά δυό κουκλάρες υπ'όψιν μου, οι οποίες δεν είχαν φράγκα και "πούλησαν ομορφιά"....και ο φραγκάτος τύπος ψώνισε γονίδια και μετά τις έστειλε από εκεί που ήρθαν....

October 12, 2007 at 7:59 AM  

λικεράκι

ήταν κάπως ωμό αυτό που είπε, κι εγώ ένα σοκ το παθα.


hades

αυτό είναι σίγουρο, πάντα κάνουμε αυτό που θέλουμε. Κανείς δεν εξαναγκάζεται για τπτ, αυτά είναι δικαιολογίες.
Απλά δεν περίμενα να με συμβουλέψει τόσο ωμά.
Ίσως θα πρεπε ν' απαντήσω "μα τι λέτε,εγώ ερωτεύομαι κάθε μέρα!"


σπίθα
η αλήθεια είναι κάπως έτσι, κι αν του το λεγα, θα μου λεγε "αν πιστεύεις ότι σου αναλογεί κανένας φτωχός, τότε δεν έχεις μετρήσει καλά τον εαυτό σου" και μετά θα πρεπε πάλι ν' απαντήσω.....και θα κρατούσε πολύ το εργάκι.

ghost

καλή ιδέα κι αυτήν, σαν τα σκλαβοπάζαρα!


pico

νομίζω ναι, θεωρείται καλός. Πολύ εύστοχη η συμβουλή σου


σπύρο

γιατί ποτέ ξανά?



proklisi

ρεαλιστικό ή ωμό? (όχι ότι το ένα αποκλείει το άλλο)



τσιρκούλη

φυσικά και είναι έτσι. Νομίζω αυτό εννούσε. Να μην δεχτείς κτ λιγότερο από εσένα.
Συμφωνώ με όσα λες, η σταχτοπούτα πέθανε.

October 12, 2007 at 1:36 PM  

Αν του έλεγες όμως οτι θα παντρευτείς εναν άντρα ο οποίος θα είναι τυφλωμένος απο τον έρωτα σας και θα ΨΗΦΙΖΕ ΤΥΦΛΑ όποιον του έλεγες εσύ, μπορει και να άλλαζε γνώμη...

October 13, 2007 at 7:43 AM  

λες george?
καλημέρα.

October 13, 2007 at 1:06 PM  

Καλά κάνεις και το θίγεις. Ξέρεις, πολλοί αποτυχημένοι γάμοι ξεκίνησαν με τη λογική του συμφέροντος και αργότερα επειδή το χρήμα ή η δόξα δεν κρατάνε πολύ τη μαγεία τους αρχίζουν τα προβλήματα. Καλώς σε βρήκα

October 13, 2007 at 8:19 PM  

vasili

κι εγώ έτσι πιστεύω, βέβαια δεν υπάρχουν συνταγές για πετυχημένους γάμους.

October 14, 2007 at 8:54 PM  

Post a Comment

<< Home