Osela In Life

Friday, October 19, 2007

Small, Bad World

Bad World
Πάλι έχω τις στραβές μου.
Δεν θα βγω, η Ε. λείπει και η Ν. έχει ραντεβού. Ο Μ. να μου λείπει και με τον Γ. δεν νιώθω και πολύ άνετα όταν είμαστε οι 2 μας.
Μάλωσα με την mama, έχασα την mascara μου, αύριο θα μαζευτεί το σόι σπίτι μας, δε νομίζω ότι θα περάσω καλά το Σαβ/κο.
Τί άλλο? Α, θα χαλάσει κι ο καιρός.



Small World
Έχω να πάρω και μια απόφαση. Το Πάσχα που πέρασε, γνώρισα σε μια παρέα έναν αστυνομικό. Βρεθήκαμε 7-8 φορές λόγω παρέας, τυπικός, ευγενικός, τέλος. Την τελευταία φορά που βρεθήκαμε μας έλεγε μια ιστορία, ένα περιστατικό από την δουλειά, στο οποίο αναζητά τον υπεύθυνο (κτ με μια μηχανή).
Από μια διαβολική σύμπτωση, την Τετάρτη με κατέβαζε στο κέντρο μία συνάδελφος και με αφορμή έναν ΖΗΤΑ που πέρασε από δίπλα μας, μου εξιστορεί με περηφάνια ένα περιστατικό εις βάρος ενός αστυνομικού, για το οποίο υπεύθυνη είναι αυτή κι ο άντρας της. Με όλες τις λεπτομέρειες. Και το έλεγε σα να μου εξηγούσε συνταγή για παστίτσιο. Τέτοια φυσικότητα!
Αφού ξεπέρασα το σοκ της ακούσιας εξομολόγησής της, σιχάθηκα όχι μόνο αυτό που έκαναν, αλλά κυρίως το γεγονός ότι περηφανευόταν γι' αυτό. Τί επίπεδο, dio mio!
Από τότε σκέφτομαι συνεχώς αν πρέπει να το πω στον αστυνομικό. Ξέρω ότι αυτό είναι το σωστό, το αισθάνομαι. Δεν μου πάει ν΄αφήσω συνειδητά μια αξιόποινη πράξη ατιμώρητη. Αλλά διστάζω.




(Ο μόνος λόγος που χαμογελώ είναι ότι σε μια βδομάδα μπορεί να έρθει ο Φυγάς).
posted by osela at 21:58

20 Comments:

1.Μην προτρέχεις ποτε...

2.Εμένα δεν μου αρέσει να καταδίδω ποτέ... Θα το έκανα μόνο σε περίπτωση δολοφονίας ή κάτι παρόμοιο.

Σου εύχομαι να περάσεις τέλεια :)

October 20, 2007 at 12:22 AM  

1. Χαλάει ο καιρός? Τέλεια! Κάνει κρύο καιρός για δύο

2. μμμμμμ...ενδιαφέρον δίλλημα. Αν το πείς στον αστυνομικό τότε ίσως πρέπει να αλλάξείς όνομα στο blog και να το κανεις Artemis Matsas in life. Βέβαια είναι και κάτι που δεν πρέπει να περάσει έτσι...Προτείνω λοιπόν να κανονίσεις μια "τυχαία" συνάντηση και των 2 και τα πραγματα θα πάρουν το δρομο τους. Είμαι σίγουρος θα βρείς το τρόπο

October 20, 2007 at 6:12 AM  

Καιρός ειναι να χαλάσει κι ο καιρός καθόλου.. Λϊγη βροχή ρε παιδιάααααα! :)
Η αλήθεια είναι ότι ο νεοΕλληνάρας οδηγός αρέσκεται να επιβάλει το νόμο του φαρ ουέστ στους δρόμους. Άπειρες οι ιστορίες κόσμου που ενώ την έχει κάνει χοντρή, καμαρώνει ωσάν το γύφτικο σκερπάνι για τα κατορθώματά του. Δυστυχώς

October 20, 2007 at 10:55 AM  

dear osela, με εκπλήσσεις συνεχώς..δεν περίμενα να κάνεις παρέα με ..μπάτσους. ( εντάξει ψιλοπλάκα κάνω, μερικοί είναι οκ άτομα, απλώς εγώ ιδεολογικά, αλλά και λόγω επαγγέλματος τους σιχαίνομαι).
δεύτερη έκπληξη που σκέφτεσαι να τους δώσεις..μακάρι να μπορούσα να σου πω τι βλέπουν τα μάτια μου από μπάτσους καθημερινά..είναι ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ..

October 20, 2007 at 3:24 PM  

oselaki
Καλυτερα μην μπερδεψεις.Αν δεν υπαρχει θανατος ,αναπηρια η κατι τετοιο ,αστο καλυτερα.Πιθανον μια κουβεντα με την κοπελλα και με τον τροπο σου να την κανεις να καταλαβει οτι δεν ηταν σωστο αυτο που εκαναν.
Εχει δικιο ο γνωστος αγνωστος.Ειναι ενας αλλος κοσμος οι αστυνομικοι.

October 20, 2007 at 11:13 PM  

το κακό είναι ότι δεν μ' αρέσει που το ξέρω. Αισθάνομαι σα να εγκρίνω αυτό που έκαναν.

Φυσικά κατέληξα να μην πω τπτ. Δεν μου βγαίνει, τί να κάνω? Καλώς ή κακώς, δεν μπορώ.

Καλύτερα ν' αποφεύγω και τους 2, για λίγο καιρό, τουλάχιστον.


ghost
1. πολύ μέτρια πράγματα

george
καλύτερα καλοκαίρι και μόνη. Το "κρύο, αγόρι μου αντίο" το ξέρεις?



hades
...και άντε το κρύο. Η βροχή όμως δεν αντέχεται!


ga dear
δεν κάνουμε παρέα, γνωριστήκαμε μέσω άλλης παρέας. Δικηγόρος μου τον σύστησε...
Συμφωνώ με τις απόψεις σου, ελπίζω όμως ότι τα νέα παιδιά έχουν καλύτερη νοοτροπία. Βέβαια εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω επάγγελμα με στολή, αλλά ως θεσμό, τα σέβομαι.



λικεράκι
είναι να μην μπλέξεις?

October 21, 2007 at 3:29 PM  

Δεν θα ην "έδινα" τη φίλη σου. Αν και συμπαθώ κάθε δουλειά, και αυτή του αστυνομικού, νομίζω ότι κάθε ένας έχει το ρόλο του. Μπορείς να διαφωνήσεις με τη φίλη σου αλλά όχι και να το πεις στο φίλο σου το αστυνομικό. Ξέρω οτι έχεις ηθικο δίλημμα. Θα έχεις χειρότερο όμως αν το πεις. Ειδικά αν αποδειχθούν τελικά αθώοι. Ξέρεις πολλές φορές υπερβάλλουμε σαν άνθρωποι. Πιστεύω ότι η φίλη σου δεν είναι μπλεγμένη ιδιαίτερα για αυτό και σου το είπε τόσο φυσικά. Καλή εμδομάδα και ήρεμη σου εύχομαι

October 21, 2007 at 10:38 PM  

Είμαι σίγουρος ότι οι αστυνομικοί κάνουν πολύ περισσότερο χρήση της επαγγελματικής ιδιότητάς τους για να την γλυτώνουν από διάφορες γαϊδουρινές πράξεις τους, παρά οι πολίτες....οπότε κλείστο το στοματάκι σου ή ορκίσου πως ότι αδικία γνωρίζεις στην ζωή σου.....θα την καταγγέλεις!

October 22, 2007 at 11:15 AM  

σκέψου το φυγά και μην μπλέκεσαι με μπάτσους...

October 22, 2007 at 3:39 PM  

vasili

έτσι γίνεται συνήθως, την πληρώνει ο πιο άσχετος
Καλή βδομάδα σε μένα δεν το βλέπω, το εύχομαι όμως σε σένα



τσιρκούλη

η συμπεριφορά των άλλων δεν αποτελεί κριτήριο δικής μας συμπεριφοράς.
Ωστόσο, δεν θα πω λέξη.




σπύρο

κάνω ό,τι μπορώ.

October 22, 2007 at 9:18 PM  

Ναι μεν όπως λέει η παροιμία "κάνει κρύο, καιρός για δύο", αλλά μην την υποτιμάς τη βροχή. Ωραίο πράγμα... :)

October 22, 2007 at 10:03 PM  

..για ποιον???
από μικρή μ' εκνεύριζαν πολλά πράγματα, αλλά τα χειρότερά μου ήταν πάντα η βροχή κι ο αέρας.
μου πήρε χρόνια, αλλά
κατάλαβα ότι η βροχή ξεπερνάει ακόμη και τον αέρα.

October 22, 2007 at 10:06 PM  

Βασικα΄εμένα μου αρέσει αν βρέχομαι. Εϊναι λίγο πολύπλοκο, ας πούμε πως είναι κάτι σαν ιεροτελεστία.
Φυσικά, μιλάμε για νορμάλ βροχές έτσι; Όχι απ'αυτές που σου σκάνε στο κεφάλι και είναι σα να σου φόρεσαν φτυάρι! :):):)

October 22, 2007 at 10:13 PM  

εμένα μου την δίνει να βρέχομαι.
αν φοράω πέδιλα, δεν το συζητάω, δεν μπορώ να βρέχονται τα δαχτυλάκια μου!
και τα μαλλιά? λίγο το χεις, να βγαίνεις απ' το σπίτι κυρία και μέχρι να φτάσεις να είσαι σα να βγήκες απ΄' το μπάνιο και δεν έχεις πιάσει ακόμα το πιστολάκι στα χέρια σου?!

Η βροχή τελικά είναι για άντρες.
φυσικό κι αβίαστο συμπέρασμα.

October 22, 2007 at 10:17 PM  

Μάλλον θέμα ερμηνείας είναι το ζήτημα: αν δεις και το μπάνιο ως βροχή ας πούμε, θα συνηθίσεις και τη βροχή ευκολότερα. Το πρόβλημα είναι μη δεις τη βροχή ως μπάνιο και σε τσεκάρει κανείς με αφρόλουτρο στα μαλλιά να γυρνάς στους δρόμους!!

October 22, 2007 at 10:38 PM  

αν δω το μπάνιο ως βροχή, hades,
θα βρέχει όποτε θέλω εγώ.

;-)

October 22, 2007 at 10:53 PM  

Σύμφωνοι, μην μπερδευτείς και πάρεις και ομπρέλλα όμως... :):):)

October 22, 2007 at 11:11 PM  

αν δεν πεις την τελευταία λέξη
θα σκάσεις???

October 22, 2007 at 11:16 PM  

Μπαααα (μ)... :):):):):):)

October 22, 2007 at 11:26 PM  

Καλό μου κορίτσι είχα να σε διαβάσω καιρό ξέρεις γιατί... και κοίτα σε ποιο ποστ διάλεξα να αφήσω σχόλιο.
Θα σου πάρω δώρο τρία κλουβιά στο ένα θα βάλω μπάτσους στο άλλο γουρούνια και στο άλλο δολοφόνους για να καταλάβεις ότι είναι άλλο οι μπάτσοι άλλο τα γουρούνια και άλλο οι δολοφόνοι;)

November 3, 2007 at 4:55 PM  

Post a Comment

<< Home