Osela In Life

Monday, October 29, 2007

26

Τελικά αγόρασα ένα σκούρο μωβ σατέν φόρεμα -αφού έσπασα τα νεύρα της Ε, για το οποίο πάντως είμαι πολύ περήφανη. Και η τούρτα που μου έφεραν -η κλασική έκλπηξη- πεντανόστιμη. Χαλαρά την έτρωγα όλη μόνη μου... Ήπιαμε όλοι πολύ, αλλά κανείς δεν χαλάστηκε. Μ' αρέσουν τα γενέθλια κυρίως λόγω των δώρων. Είναι και ότι είσαι το κέντρο της προσοχής, αλλά αυτό το επιζητώ ούτως ή άλλως.

Ο Φυγάς ήρθε τελικά κι έφυγε σήμερα. Ανυπομονούσα να τον δω- πάλι μπλεξίματα μυρίζομαι. Μου πήρε το άρωμά μου -το θυμόταν!- και λουλούδια. Όχι τριαντάφυλλα, ευτυχώς. Μου τα έδωσε όταν μείναμε μόνοι, αργότερα. Μου είπε ότι με σκεφτόταν πολύ αυτές τις μέρες. Εγώ δεν είπα "κι εγώ". Σιγά μην έλεγα. Είπα όμως ότι χάρηκα που ήρθε, αυτό δεν μετράει???


Χθες το βράδυ κοιμήθηκα σπίτι του. Τα πάντα συμβαίνουν με αξιοπερίεργη ευκολία. Κανένα άγχος, το χω ξανακάνει 100 φορές, απλά τότε κοιμόμασταν σε διαφορετικό κρεβάτι. Μεγάλο πράγμα η φιλία τελικά. Με ρώτησε αν το έχω πει σε κανέναν, του είπα για την Ε και είπε οκ, αυτός δεν έχει πρόβλημα να το μάθουν όλοι. "Όλοι -όλοι? Ή όλοι εκτός από τον Μ?" Καλύτερα νη μην το ξέρει, τουλάχιστον προς το παρόν. Εκεί καταλήξαμε. Κι επειδή δεν μ' αρέσει να το ξέρουν όλοι κι ο Μ όχι, αποφάσισα να μην το μάθει και κανείς άλλος.


Δεν ξέρω πότε θα ξανάρθει, ούτε πώς λέγεται αυτό που έχουμε. Ξέρω ότι όταν είμαστε μαζί περνάω τέλεια.
posted by osela at 22:24

2 Comments:

Τέτοιες σχέσεις έχουν την μαγεία τους. Καμμιά υποχρέωση, μόνο περνάτε καλά μαζί όταν συναντιέστε.
Χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς γκρίνιες, χωρίς ρουτίνα...
Καλό, αν ζητάς μόνο κάτι τέτοιο.

Την καλημέρα μου

October 30, 2007 at 11:01 AM  

καλησπέρα φαντασματάκι

νομίζω είναι κτ παραπάνω απ' αυτό. όσο μπορεί να είναι.
προς το παρόν είμαστε στο στάδιο της μαγείας, όντως, εις αύριον τα σπουδαία!

October 30, 2007 at 5:52 PM  

Post a Comment

<< Home