Osela In Life

Tuesday, October 16, 2007

Τατού Or Not Τατού?

Η Ε. μ’ έχει πρήξει να κάνουμε τατού. Παλιότερα της έλεγα ένα «άσε με να το σκεφτώ» και ξεμπέρδευα. Τώρα κάθε μέρα μου το λέει. Πολύ φοβάμαι ότι θα με «ρίξει» στο τέλος.
Η αλήθεια είναι ότι δεν το θέλω και τόσο πολύ. Μ’ αρέσουν, πολλά είναι εξαιρετικά, αλλά δεν αισθάνομαι πια ότι το θέλω. Να μου το ‘λεγε 5 -6 χρόνια πριν, μάλιστα. Τότε γούσταρα. Της το ‘πα κι αυτό «δεν κάναμε στα 19, θα κάνουμε τώρα στα γεράματα»? Δεν καταλαβαίνει τπτ.

Φοβάμαι ότι θα το μετανιώσω.
Εννοείται ότι θα με σκοτώσουν οι γονείς μου.
Και είμαι και φυγόπονη, αυτό πού το πας?

Αλλά τπτ απ’ όλα αυτά δεν θα μπορούσε να με πτοήσει αν το ήθελα πραγματικά.
Από την άλλη σκέφτομαι ότι ένα προσωρινό δεν θα με χαλούσε. Έτσι, για μερικά χρόνια.
Να το ψάξω? Καμιά ιδέα?
posted by osela at 19:33

15 Comments:

Τις ίδιες σκεψεις πανω κατω είχα και εγω. Είχα βρει μάλιστα και το σχέδιο που θέλω. Το μετάνιωσα όμως ,για την ώρα μάλλον. Ο λόγος ? Μπορει να γελάσεις με το λογο αλλά θα το πω... αν κανεις τατου δεν μπορείς για αρκετά χρόνια να δώσεις αίμα και σκεφτομαι πολυ σοβαρά να γίνω εθελοντής αιμοδότης....

Νομίζω είναι κατι που πρεπει να το θελεις 100% και για να ειμαι ειλικρινης δεν σε κοβω και για πολύ σίγουρη. Αλλά είπαμε....carpe diem. αν το αποφασισεις πάντως , θα σου προτεινα ενα κινεζικο. Ξέρεις, μια λέξη που έχει σημασια για εσενα : Φιλία ή εμπιστοσύνη ή οικογενεια κατι τέτοιο...Είναι πολυ ωραία, κρυβουν μυστηριο και νομίζω οτι είναι και λίγο σεξι

October 16, 2007 at 8:00 PM  

Χμμμ εξαρτάται το που...
Μερικά είναι ακαταμάχητα...

October 16, 2007 at 9:56 PM  

osela
Kανε ενα με χενα που ειναι προσωρινο.Ασε που εχεις την δυνατοτητα να αλλαζεις σχεδιο.Το μονιμο tatoo νομιζω ειναι οδυνηρο στο να γινει.Μια πεταλουδα ,Ενας γλαρος
Καλο σου βραδυ.

October 16, 2007 at 11:09 PM  

george

σε καταλαβαίνω, γιατί ημουν εθελόντρια. Τώρα έχω 2 χρόνια να δώσω. Μου είπαν κτ ιστορίες και φρίκαρα.
Μερικά κινέζικα μ' αρέσουν και σίγουρα είναι σέξι.



ghost

Βοήθησε την φίλη σου και γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος. Δεν θέλω να είναι ιδιαίτερα εμφανές. Να μου λείπουν τα σχόλια στο γραφείο.


λικεράκι
οι πεταλούδες μ' αρέσουν, αλλά δεν ταιριάζουν σε όλα τα σημεία ε?
Η χένα φεύγει σε 2 μέρες!

October 17, 2007 at 3:27 PM  

Με γεια το layout.
Για το τατου θα κάνω μια μικρή έρευνα και θα σου πω.
Βέβαια εξαρτάται από διάφορα πράγματα.Στο ένα πάει το τάδε, στο άλλο το άλλο... κλπ

Όσο για τα σχόλια στο γραφείο, όποιος σε πειράξει να τον απολύσεις...

:)

October 17, 2007 at 10:42 PM  

φαντασματάκι κάνω δοκιμές. βρήκα ένα layout αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα το μεταφέρω στο blog μου. κάτι με κώδικες κλπ, δεν έχω ιδέα!!!!

October 17, 2007 at 11:39 PM  

Αν θές μια γνώμη, το χθεσινοβραδυνο με τα spots νομίζω ήταν πολύ καλύτερο

October 18, 2007 at 9:40 AM  

Eπειδή, έχω 3 tatoos, σας λέω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για αίμα κλπ. (παρά μόνο για ένα μήνα και αυτό προληπτικά). Επίσης η τεχνολογία πλέον επιτρέπει να κάνεις ότι θες και μετά να τα εξαφανίζεις το ίδιο εύκολα...! Μπορείς να τα κάνεις σε σημεία που δεν φαίνονται ή δεν τα βλέπεις εσύ καθημερινά για να μην τα βαρεθείς.

October 18, 2007 at 2:36 PM  

george

δεν μ' αρέσει κανένα! λες ν' αφήσω τα spots, ε?
μήπως αυτό είναι λίγο αντρικό???



theoritikos

ο Δ/ντης μας είχε ένα τατού στο χέρι και το αφαίρεσε (μόλις έγινε δ/ντης)αλλά του έμεινε σημάδι
Εγώ φρίκαρα όταν άκουσα για μολύνσεις αιμοδοτών. Έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου, παρόλο που ήμουν φανατική αιμοδότρια.

October 18, 2007 at 8:07 PM  

@osela

ο,τι γουστάρεις βαλε ντε , το περιεχομενο μετράει όχι το περιτύλιγμα...

October 18, 2007 at 9:42 PM  

osela
Το tatoo με χενα κραταει ενα μηνα.Τουλαχιστον αυτο λενε αυτοι που το κανουν σε εμας.Μου αρεσει το layout ,δεν ηξερα οτι λεγεται ετσι.Παντως ειναι αρκετα καλο.
Καλο σου βραδυ.

October 19, 2007 at 6:49 PM  

george

ε τότε είναι που πρέπει να βρω ένα καλό περιτύλιγμα! ;-)



λικεράκι

το καλοκαίρι στην Λευκάδα έλεγαν 1 βδομάδα το πολύ...
(βλέπω κι οι 2 από τεχνολογία σκίζουμε)

October 19, 2007 at 11:02 PM  

Το τατοο είναι ψιλοδεσμευτικό, οπότε αν το πάρεις απόφαση, ας είναι κάτι που σε εκφράζει. Μερικά είναι όντως ωραία πάντως.
ΑΝ το αποφασίσεις, να ξέρεις πως θέλει ψάξιμο το μαγαζί, αφού υπάρχουν και κυριολεκτικά επικίνδυνα.

October 20, 2007 at 10:53 AM  

hades

Και η δέσμευση από μόνη της με τρομάζει. "ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ". Ντουπ!

October 21, 2007 at 3:31 PM  

Συγγνώμη διά την ερώτησην, αλλά αν σε τρομάζει η "δέσμευση" ενός τατουάζ, τότε πόσο σε τρομάζουν άλλων ειδών (κυριολεκτικές) δεσμεύσεις;
Υποτίθεται πως κάτι το κάνεις επειδή πραγματικά το γουστάρεις δηλαδή. Αν είναι να το κάνεις με βαριά καρδιά, δεν το κάνεις καθόλου.

October 22, 2007 at 10:02 PM  

Post a Comment

<< Home