Osela In Life

Thursday, October 25, 2007

Γενέθλια

Το Σάββατο έχω γενέθλια κι ακόμα δεν ξέρω τι ρούχα θα φορέσω. Πώς τα καταφέρνω και τ' αφήνω όλα τελευταία στιγμή...
Λέω να πάω αύριο για ψώνια με την Ε, αλλά δεν έχουμε μιλήσει ακόμα.
Ελπίζω να μου πάρουν τούρτα -έκπληξη. Κάθε χρόνο έτσι κάνουμε σ' όλους.
Μία με φράουλες...μιαμ μιαμ...

Έχω περάσει πολλά ωραία γενέθλια. Ξεχωρίζω τα περσινά, που τα γιόρτασα 3 συνεχόμενες μέρες, με διαφορετική παρέα. Η 1 μέρα ήταν η επίσημη γιορτή και οι άλλες 2 προέκυψαν αυθόρμητα επειδή βρέθηκε η κατάλληλη παρέα.

Δεν μπορώ να παραλείψω το 2003 (νομίζω). Ήμουν φοιτήτρια και τότε συχνάζαμε σ' ένα μπαράκι όπου γίναμε φιλαράκια με τον ιδιοκτήτη, έναν ξεπλυμένο Άγγλο. Αυτός είχε γενέθλια την ίδια μέρα με μένα και, όπως αποδείχτηκε, υπήρχαν άλλοι 2 θαμώνες που γιόρταζαν την ίδια ακριβώς μέρα. Τελικά κάναμε ένα τεράστιο πάρτυ στο μαγαζί, οι 4 μας. Η τούρτα μας, ήταν η μεγαλύτερη που έχω δει. Έπιανε το μισό μπαρ. Βάλαμε πάνω 21 κεράκια για μένα, 39 γι' αυτόν, 26 για την άλλη κοπέλα και 33 για τον τελευταίο εορτάζοντα. Ήρθαν και κάποιοι φίλοι μου από μακριά, πράγμα που με χαροποίησε ιδιαίτερα. Τραβήξαμε τα τραπέζια στην άκρη και γίναμε όλοι μια μεγάλη, χαρούμενη παρέα, πράγμα που αποτυπώθηκε και στις φωτογραφίες που βγάλαμε (και μετά αναρτήθηκαν στον πίνακα ανακοινώσεων του μαγαζιού, όπου πολύ πιθανό να βρίσκονται μέχρι και σήμερα).

Ποια γενέθλια δεν θα ξεχάσεις ποτέ?
posted by osela at 18:53

7 Comments:

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα!
Άσε το τι θα φορέσεις και κοίτα αυτά να είναι τα καλύτερα γενέθλια.

October 25, 2007 at 9:31 PM  

Εγώ χάνω σ'αυτό ρε παιδί μου....
πάντα με ξεχνούσαν όλοι....από φίλους μέχρι γκόμενες....

:-((((((((((((

October 26, 2007 at 8:31 AM  

Βασικά, απ'όσο έχω διαπιστώσει το καλό κρασί ή ουσίσκι ή ό,τι πίνεις τέλος πάντων έχει εξαιρετική γεύση ακόμη και με σορτσάκι και παντόφλες, οπότε....
Προσωπικά για κάποιον μυστηριώδη λόγο πιο πολύ γιορτάζω τη γιορτή μου όπου είθισται να γίνεται το έλα να δεις για κανά τριήμερο! :):)

October 26, 2007 at 6:24 PM  

Oselaki,
Χρονια υπεροχα ,μαγικα, γεματα απο γλυκες γευσεις.Να ταξιδευεις σε ολους τους τοπους σε ολα τα συμπαντα.Μην χανεις στιγμες.Να χαμογελας .Φορεσε το πιο φωτεινο σου ρουχο.Αυτο που θα φωσφοριζει την ψυχη σου.
Σου στελνω, λικερακι ,ενα μεγαλο κουτι σοκολατακια ,και ενα μπουκετο τριανταφυλλα.
Τα γενεθλια μου ποτε δεν τα γιορτασα οπως θα ηθελα.Παντα τα θυμουνται ενα μηνα πριν η 2 μηνες μετα.Περυσι ηταν λιγο συμπαθητικα.Πηγαμε σε ενα μαγαζι με υπεροχο φαγητο και μουσικη.Τους υπενθυμησα εγω την ημερομηνια.

October 26, 2007 at 10:31 PM  

happy birthday to you

happy birthday to you
you belong to the zoo
with the monkeys and donkeys
and the others like you...

Χρονια πολλά σκορπίνα (αυτό τελικά εξηγεί πολλά από τα περιστατικά που μας λές).
May the force be with you..

October 27, 2007 at 11:51 AM  

Χρόνια πολλά κι ό,τι επιθυμείς αν βρεις! Ή αλλιώς, όπως λέμε με την παρέα μου, πολύχρωμη, εντοιχισμένη κι ό,τι λιποθυμείς... :):):)

October 27, 2007 at 4:07 PM  

ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα mail σας!


hades εγώ δεν έχω γιορτή, οπότε αν ξεχνούσαν και τα γενέθλια.....

October 29, 2007 at 10:16 PM  

Post a Comment

<< Home