Osela In Life

Sunday, October 7, 2007

Λήθη

Την Παρασκευή πήγα με τη Ν. για ψώνια -βασικά για καφέ αλλά δεν μπορέσαμε ν' αντισταθούμε.
Το περίργο είναι ότι όταν είμαι ανεβασμένη ψυχολογικά μ' αρέσει να ψωνίζω μεν, αλλά κι όταν δεν είμαι -όπως αυτή την περίοδο- πάλι μ' αρέσει. Στην αρχή αγοράσαμε 1-2 μπλούζες και κανα πουκάμισο για την δουλειά, αλλά μετά ξεφύγαμε εντελώς.
Εγώ πήρα ένα επίσημο κρουαζέ φόρεμα, ήταν τόσο όμορφο και απλό ταυτόχρονα, τόσο κομψό, ήταν σα να ράφτηκε για μένα. Και γόβες. Οι πιο θηλυκές που έχω δει εδώ και πολύ καιρό. Ξεχώριζαν.
Πληρώσαμε βέβαια από έναν μισθό, αλλά δεν πειράζει. Ο daddy να είναι καλά. Μετά τον τελευταίο καβγά μας, κατάλαβε ότι ήταν πολύ σκληρός άπέναντί μου και (για να εξιλεωθεί) μου έδωσε αμέσως τα χρήματα που ξόδεψα στα ψώνια.
Το βράδυ βγήκα με τον Τ., αυτό και 2-3 βότκες ολοκλήρωσαν την λήθη που επιθυμώ τόσο, τελευταία. Σχεδόν ξέχασα τον καλό μου, τον σκέφτηκα ελάχιστα.
posted by osela at 20:59

6 Comments:

Osela
Eιναι μαγικα οταν αδειαζει το μυαλο.
Το χρειαζομαστε για οσο κρατησει.Μετα ας ξαναφορτισει.
Καλο βραδυ, και μια καινουργια γλυκια βδομαδα.

October 7, 2007 at 10:43 PM  

Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!!

Για το καταναλωτικό σου όργιο και την αφιλότημη εκμετάλευση της ψυχολογίας του πατέρα σου δεν θα σχολιάσω τίποτα....ΓΑΪΔΟΥΡΑ!!!!
:-)))))))

October 8, 2007 at 10:29 AM  

λικεράκι

ακριβώς έτσι είναι





τσίρκο

να μην σχολιάσεις -εκτός κι αν είναι να πάρεις το μέρος μου

October 8, 2007 at 6:30 PM  

Τι είναι το κρουαζέ?
Ωχ πόσο αμόρφωτος είμαι...

Many many kisses.
Τα λατρεύω αυτά που γράφεις.

October 8, 2007 at 7:51 PM  

Εγώ το δικό σου μέρος θα πάρω.. άλλωστε άλλος πληρώνει!!!
Ένα μισθό αλλά η ψυχολογία στα ύψη.. όσο σε παίρνει κάνε αυτά κι άλλα τόσα.
Την επόμενη φορά που θα ψωνίσεις θέλω φώτο να δω γούστο.. και μην ακούς το πίθηκα είναι ακόμα σκατά απ' τις μπόμπες του σαββάτου.

October 9, 2007 at 7:43 PM  

πάλι τον ξέχασες τον καλό σου βλέπω...

October 9, 2007 at 9:27 PM  

Post a Comment

<< Home