Osela In Life

Monday, October 1, 2007

It's Ok

Πάλι Δευτέρα.

Σήμερα είχα τόση δουλειά, που νόμιζα ότι δεν θα τελείωνε ποτέ. Για μια στιγμή το πίστεψα. Με τον daddy μια χαρά, τελικά καλύτερα όταν δεν ασχολούμαι. Με πήρε και η Λένα να δει τι κάνω, καλά με άκουσε, λέει. Ε τι να κάνω, να πεθάνω? Της είπα να ξαναβρεθούμε μέσα στον Οκτώβρη, για να δούμε.
Ο Τ. θα με βγάλει μια απ' αυτές τις μέρες. "Έχεις πέσει πολύ χαμηλά. Με χρειάζεσαι". Τι παιδί, Θέε μου.
Πλησιάζουν και τα γενέθλιά μου!
posted by osela at 18:18

8 Comments:

Το είχε η μέρα, να μην πω και η βδομάδα... Λιώσιμο του κερατά...

Καληνύχτα από έναν G.H. που προσπαθεί να συνέλθει από την υπερένταση της ημέρας.

October 1, 2007 at 10:24 PM  

Οsela
Η ζωη καθε μερα εχει και κατι διαφορετικο να σου δωσει.Χαλαρωσε και προετοιμασε τον εαυτο σου να το δεχτει.

October 2, 2007 at 12:09 AM  

Γειαάάάάάά,

λοιπόν έχω απορίες....διαβάζοντας στα γρήγορα λίγο από τα post που έχω χάσει δεν κατάλαβα αν:

1.για εκείνον τον DJ του καλοκαιριού μιλάς?
2.τελικά γκομενίσατε ή απλά παπαριζόσαστε?
3.τού'χεις κάτσει?...θα του κάτσεις?...ή τσάμπα διαβάζω εδώ πέρα?

...άντε πια...έχω αγωνία δεν καταλαβαίνεις???...χειρότερη κι από ταινία του Αγγλόπουλου είναι η περίπτωσή σου.....

Σε φιλώ στα μούτρα ρε....

;-)))))

October 2, 2007 at 8:27 AM  

....αααααα......και κάτι άλλο,
ο μπαμπάς σου γιατί το πήρε τόσο βαριά? Μπάφο κάπνιζες?
....ή γιατί είσαι "κορίτσι πράμα"??
:-)))))

October 2, 2007 at 8:29 AM  

Αν περνάς καλά το Σαββατοκύριακο δεν πονάει τόσο πολύ η Δευτέρα! Φιλιά!
ΥΓ Τελικά ήρθες από εδώ για βόλτα!

October 2, 2007 at 9:10 AM  

και μένα πλησιάζουν osela! στις 10..εσένα??

October 2, 2007 at 6:08 PM  

ghost

όνειρα γλυκά!


λικεράκι

χάθηκε να είναι flat η ζωή μου?


τσίρκο

1. ναι
2. όπως το πάρει κανείς, ναι θα λεγα
3. οχι και δεν το βλέπω να γίνεται -δυστυχώς-
4. camel ήταν. Γιατί τον εκθέτω, λέει.

και στα δικά σου τα μούτρα


ga

28, με το ΟΧΙ. Το φανταζόμουν ότι είμαστε κοντά, τα μεγάλα πνεύματα βλέπεις...



-st-

ήρθα και πέρασα και καλά -αν σκέφτείς τα νεύρα και την απογοήτευσή μου-

October 2, 2007 at 6:48 PM  

οsela,
Ζησε εστω για λιγες μερες μια flat κατασταση.Δεν νομιζω να σου αρεσει.
Το λες τωρα που εισαι φορτισμενη.
Καλο βραδυ ,και να εχεις αυριο μια υπεροχη ,γλυκια μερα.

October 2, 2007 at 11:54 PM  

Post a Comment

<< Home