Osela In Life

Sunday, September 30, 2007

Σαβ/κο στην Θεσ/κη

Από που ν' αρχίσω...

Πέμπτη βράδυ τηλ την Λένα στην Περαία να της πω τον πόνο μου. Αφού έχω μιλήσει ένα 20λεπτο μόνο εγώ και έχω ξεστομίσει 1000λέξεις/λεπτό, με διακόπτει και μου λέει "γιατί δεν έρχεσαι ούτως ή άλλως?" "Ε...έχω ακυρώσει και το εισητήριο" ".............." "να σου πω κάτι?θα ρθω! Και θα βγούμε!"
Πέρασα μια οδύσσεια μέχρι να φτάσω (και Ιλιάδα μαζί)....Παρασκευή βράδυ ήμουν σπίτι της. Παρά την αυπνία μου και την ταλαιπώρια του λαθρομετανάστη, είχα τέτοια υπερένταση που βγήκαμε με την μία έξω. Πήγαμε λιμάνι και αριστοτέλους. Ωραία στο λιμάνι, καλά πέρασα.
Η Λένα μου είπε ότι πρέπει να μάθει ότι εγώ πήγα έτσι κι αλλιώς. "Να δείξεις ότι δεν μασάς". Ναι ε? Εγώ γενικά κάνω ό,τι μου λέει η Λένα. Αλλά αυτό ήταν πολύ. Τί θα κανα δηλ, θα του στελνα μην "α, by the way, εγώ εδώ είμαι, μη νομίζεις ότι θα ερχόμουν μόνο για σένα"? Δεν γίνονται αυτά.
Σάββατο πήγαμε για ψώνια, μετά Καλαμαριά σε μια φίλη μας, λιώσαμε στον ύπνο, φάγαμε πέννες με σάλτσα δικής μας έμπνευσης και κατά τις 23:30 σκεφτόμασταν τι να κάνουμε. Η Λένα γενικά είναι εγγύηση. Με ξέρει από παιδί, καταλαβαινόμαστε και διασκεδάζουμε πολύ μαζί. Μακάρι να βρισκόμασταν πιο συχνά.
Εκείνη την ώρα μου ρθε μην "σ' έχω ικανή να ήρθες τελικά". "Osela, αυτός προσπαθεί. Τί θα κάνεις?" μου λεει η Λένα. "Θέλω, αλλά τέλος". "Τότε κόψε μια και καλή" . Ξανά νεύρα και ταραχή εγώ.
Δεν απάντησα εκείνη την ώρα.
Πήγαμε shark τελικά -πάντα μ' άρεσε αυτό το μαγαζί. Καλός κόσμος, πολύ παιχνίδι. Αλλά δεν ήμουν σε φόρμα. Μ' έχει καταστρέψει ο dj μου. Τον σκεφτόμουν όλο το βράδυ. Γυρίσαμε σπίτι και του στειλα μην σήμερα το πρωί. "Ήμουν shark, γύρισα αργά. Τώρα είδα το μην".
"χίλια- μηδέν" μου είπε η Λένα. "Δε θα μου ξαναμιλήσει, ε?" "Μάλλον όχι, αλλά καλύτερα έτσι".
Α ρε Λένα...Δεν ήθελα αυτό.
(Σα να μην έφταναν όλα τ' άλλα, με κατσάδιασε κι ο daddy με το που γύρισα. Με είδε ένας συνεργάτης του να καπνίζω έξω από ένα μαγαζί. Είχα βγει να μιλ στο τηλ και άναψα τσιγάρο. Και τι εικόνα είναι αυτή....με προσβάλλεις.....με εκθέτεις....να καπνίζεις δημόσια, σε λίγο θα καπνίζεις και στον δρόμο??? κλπ .
Πραγματικά δεν είχα κουράγιο να μαλώσω.)
posted by osela at 23:12

3 Comments:

Οsela
Καλα το εκανες και πηγες αυτο το ταξιδακι.Με πιο καθαρο μυαλο ,θα αποφασισεις.Εμεις θα περιμενομε
ενημερωση.
Καληνυχτα.

October 2, 2007 at 12:14 AM  

Να σχολιάσω μόνο το τελευταίο.. δεν έκανες και τίποτα τραγικό απλά άναψες ένα τσιγάρο έξω.. δλδ αν άκουγε ότι άναψες μπάφο πώς θα έκανε;

October 2, 2007 at 9:11 AM  

shades

δεν θα προλάβαινε να με σκοτώσει, θα χε πάθει ήδη συγκοπή



λικεράκι

δεν βλέπω να ξεκολλάω γρήγορα

October 2, 2007 at 6:39 PM  

Post a Comment

<< Home