Osela In Life

Tuesday, October 9, 2007

Κι Ο Μήνας Έχει 9!

Σήμερα έγινε κτ περίεργο.
Μου ζήτησε μια συνάδελφος να την βοηθήσω σε κτ κι εγώ δέχτηκα, αλλά της μίλησα λίγο απότομα (ελάττωμα Νο 18,546,126,455,120).
Ενώ λοιπόν σκεφτόμουν να της τηλ για να της ζητήσω συγνώμη, μου τηλ αυτή και άρχισε ν’ απολογείται!!!
Καλή φάση.. .



Το μεσημέρι μετά την δουλειά πήγαμε για φαγητό εγώ, 2 συνάδελφοι και ο δ/ντης με την γραμματέα του. Πέρασα πολύ καλά. Αυτό που μ’ άρεσε περισσότερο ήταν ότι δεν μιλήσαμε καθόλου για δουλειά ή για συναδέλφους. Σε μια πολύ χαλαρή ατμόσφαιρα, συζητήσαμε για μουσική και βιβλία, για τα παιδιά τους, για ταξίδια….τα πάντα εκτός δουλειάς. Στο ίδιο μαγαζί έτρωγε κι ένας εργολάβος, κπς που τον είχαμε βοηθήσει σε μια υπόθεσή του παλιότερα. Μας χαιρέτησε πολύ εγκάρδια κι όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε, μάθαμε ότι μας είχε κεράσει το τραπέζι.


posted by osela at 22:03

2 Comments:

ποτέ μην παίρνεις καραμέλες από ξένους και ποτέ μην δέχεσαι τραπέζια από εργολάβους!!!

October 10, 2007 at 6:52 PM  

ήμουν σίγουρη ότι θα λεγες κτ τέτοιο!
η αλήθεια είναι ότι κοιτάξαμε τον δ/ντη κι αυτός έκανε νεύμα "οκ".

October 12, 2007 at 1:23 PM  

Post a Comment

<< Home