Osela In Life

Friday, September 21, 2007

:-((

Χθες βγήκα με μια πολύ καλή φίλη από το γραφείο. Είναι 34 χρονών, παντρεμένη με παιδί. Πολύ φρέσκος άνθρωπος. Πάντα με το χαμόγελο. Βγήκαμε λοιπόν και γίναμε τύφλα. Ήπιαμε 2 ποτά, μας έστειλαν άλλα 2, σκάσαμε στα γέλια και στον χορό.
Της είπα για τον καλό μου, τον dj μου, πόσο πολύ τον σκέφτομαι και ότι είναι αδιέξοδο κλπ, για το πόσο μ' έχει κουράσει ο Μ. Και φυσικά μου είπε αυτό που ήξερα μέσα μου από την αρχή. Τι χαζή που είμαι που δεν αφέθηκα. Γιατί δεν ξαναπήγα στην Χαλκιδική να τον δω πάλι, αυτός ψιλοέκανε σχέδια και γω τον έκοβα. Μου λεγε να πάω τον χειμώνα στην Θεσ/κη, εγώ δίσταζα κι αυτός ήταν σίγουρος ότι θα ξαναβρισκόμασταν. Κι εγώ η ηλίθια, ήθελα να του πω "πες μου πότε πας για να ρθω" αλλά φυσικά του είπα "δεν θέλω να περιμένεις τπτ από μένα....όπως έρθουν..."
Και τώρα πάει...πάει και πίσω δεν γυρνάει.
Πήρα τηλ τους φίλους μου στην Χαλκιδική και μου είπαν ότι αυτός έφυγε και τον χειμώνα θα δουλεύει στην Θεσ/κη. Και του έστειλα μην -όχι τπτ φοβερό- ένα τί κάνεις, τακτοποιήθηκες στην Θεσ/κη.
Και δεν μου απάντησε.
Δεν μπορώ να το πιστέψω. Τί άλλαξε από το Σάββατο που μιλήσαμε τελευταία φορά και ήταν όλα τέλεια μέχρι χθες.
Και άλλη να βρήκε, είναι αυτός λόγος να μην μου απαντήσει?! Αυτά ούτε εγώ δεν τα κάνω.
Δεν μπορώ να το χωνέψω.
Τώρα???? Τώρα που αποφάσισα εγώ να το ζήσω, να αφεθώ, τώρα αλλάζουν όλα? Μέσα σε 5 μέρες?!
posted by osela at 14:08

3 Comments:

Ολη την ώρα για σένα μιλούσατε ?..

Λες να βρήκε άλλη ε?...είναι απαίσιος ..

Χριστός !

September 21, 2007 at 3:28 PM  

Καλά βρε φιλαράκι,δεν έγινε και τίποτα. Δεν σε έστησε στην εκκλησία...

Στο κάτω κάτω αν θέλεις, αγωνίσου.
Στείλτου κι άλλο, η μάλλον πάρτον τηλέφωνο και πέστου τα (όλα όμως).

Δεν χάνεις τίποτα. Το πολύ πολύ να σου πέσει ο εγωισμός. Και τι έγινε?

September 22, 2007 at 2:24 AM  

takis

όχι δεν μιλούσαμε μόνο για μένα. Και αν είχε βρει άλλη φυσικά θα ήταν απαίσιος, τί θα ήταν, καλός?


ghost
είσαι η Ε.? Ακριβώς τα ίδια μου είπε κι αυτή!

September 22, 2007 at 2:40 PM  

Post a Comment

<< Home