Osela In Life

Sunday, September 16, 2007

Όλα Καλά

Παρασκευή, σπίτι, 00:09

Σε λίγο θα βγω με τα κορίτσια. Φυσικά. Τον Μ. δεν μπορώ να τον ανεχτώ ούτε για λίγο. Δεν αντέχω να τον βλέπω, μ’ εκνευρίζει όταν μιλάει, αυτά που λέει…Χθες πήγα σπίτι του και μ’ αγκάλιαζε και μετά πιάσαμε μια κουβέντα και με νευρίασε και σε κπ φάση κλείστηκα στο μπάνιο και έκλαιγα κρυφά.
Οι φίλες μου προσπαθούν να με αποτρέψουν από το να στείλω μην στον dj. Το θεωρούν αδιέξοδο και ότι στο τέλος θα πληγωθώ περισσότερο. Καλύτερα να το κόψω τώρα. Έτσι είναι. Αλλά δεν μπορώ, θέλω. Έχει περάσει μια βδομάδα και τον σκέφτομαι συνέχεια.
Θα του στείλω. Το αποφάσισα.
Να δούμε τι θα γίνει και με τις εκλογές αύριο. Στο σπίτι επικρατεί ηρεμία.
Έρχεται η Ν. να με πάρει. Θα κάνει κανα 30λεπτο να φτάσει έτσι όπως οδηγεί. Αυτά προς το παρόν. Πάω να πιω, ελπίζω να πάμε κλαμπ μετά. Θα σκεφτώ με τα κορίτσια κτ ανώδυνο και θα του το στείλω.
Ανοίγω μια πόρτα που δεν ξέρω τι κρύβει από πίσω.


Κυριακή, σπίτι, 20:39

Δεν είμαι εδώ, είμαι αλλού. Του έστειλα, μου έστειλε, μιλήσαμε λίγο…. Είμαι πολύ χαρούμενη.
Είπα στα κορίτσια ότι αποφάσισα να του στείλω, οπότε άφησαν κι αυτές τα μη- που πας να μπλέξεις- δεν σ’ έχω για dj, και σκεφτήκαμε όλες μαζί τι θα έγραφα στο μήνυμα. Ήπιαμε και 2-3 βότκες κι όλα έγιναν πιο εύκολα. Εγώ είχα ένα χαζό χαμόγελο –ακόμα το έχω. Βλέποντας και κάνοντας.
Για τις εκλογές δεν θέλω να μιλήσω. Σκέφτηκα τον πρώην μου, τώρα θα είναι στο εκλογικό κέντρο του πατέρα του, νομίζω εκλέγεται. Θα του τηλ αργότερα.
posted by osela at 19:39

2 Comments:

Έλα αμα σου αρέσει κάνε ότι θέλεις...

Και μεις κουμπάροι :)))

Φιλιά πολλά

September 17, 2007 at 4:21 PM  

Osela χώσου γερά!!!

September 18, 2007 at 8:24 AM  

Post a Comment

<< Home