Osela In Life

Wednesday, September 19, 2007

Όλα Καλά 2

Η μέρα μου πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο.
Σε ό,τι αφορά την δουλειά φυσικά. Η συνεργασία μου με την προισταμένη αποδίδει καρπούς, έχει αρχίσει να μπαίνει μια σειρά στη δουλειά μας. Εκτός αυτού, μετά από 2 χρόνια σχεδόν, έχω αποκτήσει αυτοπεποίθηση και μπορώ και μιλάω με σιγουριά. Ξέρω τι λέω, δεν αισθάνομαι ότι θα με καπελώσει ο Άλκης. Πλέον είμαι καλύτερη απ' αυτόν. Χμ...δεν ήταν και τόσο δύσκολο τελικά. Ο πανικός του είναι εμφανής, αλλά πλέον δεν με φοβίζει. Και γι' αυτό ακριβώς δεν μπορεί και να μ΄ αγγίξει.
Το μεσημέρι πήγα για φαγητό με τον daddy, ήταν πολύ ωραία. Βέβαια για λίγο γιατί ήταν busy, αλλά πήγαμε. Λίγο πριν φύγουμε, μου τηλ ένας παλιός φίλος από την σχολή, να μου πει πως ένας γνωστός του καθηγητής διάβασε την πτυχιακή μου και 1-2 δημοσιεύσεις που είχα -thanks to daddy- και θέλει να μου μιλήσει.
Μ' αρέσει η ζωή μου. Έχω πάλι αυτή την αίσθηση ότι όλα θα πάνε καλά. Ότι τπτ δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στον δρόμο μου.
Να ξεχνούσα και τον καλό μου!
posted by osela at 19:20

1 Comments:

Το καλό να μην ξεχνάς.
(Το καλό του εαυτού σου, εννοώ).

September 21, 2007 at 1:21 AM  

Post a Comment

<< Home