Osela In Life

Tuesday, September 18, 2007

Στο Μυαλό (?) Του Τ.

Ο Τ. μου υποσχέθηκε μπαρότσαρκα σύντομα. Άντε να δούμε. Στο μεταξύ ένας καφές ήταν αρκετός για να μου φτιάξει η διαθεση και να ξεχαστώ. Κι εκεί που είχα χαλαρώσει, με σκουντάει με τον αγκώνα, και μου κλέινει το μάτι? "Πάμε Χαλκιδική"? Ένα βλέμμα του ριξα και μαζεύτηκε. Όταν σοβαρεύει, μου φαίνεται ακόμα πιο αστείος.
"Έλα εντάξει, κι εγώ τα είχα με μπαργούμαν" "Εσύ Τ τα έχεις με μαθήτρια" "Τώρα τελείωσε" "Η σχέση σας???" "Όχι ρε, το σχολείο"
Λοιπόν αυτό μου χρειάζεται. Λίγη Λήθη. Παρέα με τον Τ. Θα καώ, αλλά θα τον ξεχάσω τον καλό μου.
Την Δευτέρα πήγα στο γραφείο κι όλοι είχαν το κεφάλι σκυμμένο. Έτσι. Δουλοπρεπείς και θρασύδειλοι μέχρι το κόκκαλο. Να δω αύριο πως θα είναι, τώρα που ανακοινώθηκαν και οι υπουργοί. Λες να κάνω κανα αστειάκι? Θ' αρχίσω να το διασκεδάζω μου φαίνεται. Καιρός δεν είναι?
posted by osela at 22:23

3 Comments:

@osela
Καλησπέρα, γύρισα κατα τις 4 και μου βγήκε μια απάντηση - manifesto για τον takis
(τα σχόλια του: είναι...πάρε νάχεις) με στρώνει για τα καλά.
Μετά είδα το δικό σου και ξεράθηκα-τέρμα.
Διαβασα και τα post σου (άργησα, να σε επισκεφτώ...λάθος μου).
Μία ερώτηση. Γράφεις "ηρεμείς" τους φίλους σου., έτσι σου λένε.
ΣΕ ΠΙΣΤΕΕΕΥΩΩ! μην ορκίζεσαι..μη..μη
σε πιστεύωωω είπα.
έπαθα μια ηρεμία χτές!!
"πειραχτήρι" δεν σ' χουν πεί; ..κακώς!
Βάλε κ' αύτό. Στο λέω εγώ.
Καλώς σε βρήκα (η βρεθήκαμε).
Υ.Γ. Μου "ηρέμησες" το απόγευμα.

September 19, 2007 at 6:36 PM  

Μην αδικείς τον εαυτό σου.
Πρόσθεσε και αυτά.

7.κεφάτη
8.χιούμορ (λίγο τόχεις)
9.ευρηματική.

September 19, 2007 at 6:57 PM  

σπίθα ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ειδικά το χιούμορ μ' έχει σώσει

September 19, 2007 at 7:13 PM  

Post a Comment

<< Home