Osela In Life

Monday, September 3, 2007

Too much data!

Επιτέλους Τ.
Χθές βγήκα με τον Τ. Είχα αν τον δω αρκετό καιρό, πραγματικά ανοίγει η καρδιά μου κάθε φορά που βγαίνουμε. Είναι πολύ αστείος και με παρασύρει στο παράλληλο σύμπαν που ζει. Περνάω τόσο ξέγνοιαστα κι ευχάριστα μαζί του. Όταν όλοι μιλάνε για εκλογές και για συμφέροντα, ο Τ. αναρρωτιέται πώς θα γίνει να ρίξει αυτήν την καινούρια που βρήκε, τί έγινε με την κοπέλα του -η οποία φέτος έδωσε εξετάσεις για το πανεπιστήμιο- είναι ταλέντο στη λαμογιά. Το χει μέσα του. Βέβαια δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι μαζί του, αλλά σίγουρα βλέπω τί του βρίσκουν οι άλλες κοπέλες. Πήγαμε για καφέ, μετά σπίτι του είδαμε ταινία, μετά σχολιάσαμε τους άλλους φίλους μας (μου είπε όλα τα gossip για όλους) είδαμε μια άλλη ταινία (μισή γιατί δεν την άντεχα άλλο τόση βλακεία) και μετά πήγε 2:00, οπότε με γύρισε σπίτι. Παρατήρησα πάντως ότι αφού τον βοήθησα με την .... που τον κατηγόρησε για βιασμό, δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στην γνώμη μου. Κακώς, βέβαια, δεν είμαι και το καταλληλότερο άτομο για συμβουλές.
Επιτέλους Τέλος
Στο γραφείο το κλίμα βελτιώνεται σταδιακά. Επιτέλους. Αφορμή μια δύσκολη υπόθεση στην οποία δώσαμε λύση και μάλιστα γρήγορα και άμεσα. Από την άλλη, μου την σπάει που όλη την μέρα ακούω για εκλογές. Ας ψηφίσει ο καθένας ό,τι γουστάρει. Ούτως ή άλλως αυτό θα γίνει στο τέλος. Ευτυχώς. Γιατί αλλιώς θα ψηφίζαμε όλοι ό,τι μας έλεγαν τα ΜΜΕ. Η ψήφος είναι προσωπική και μυστική. Τελεία και παύλα. Οποιαδήποτε κριτήρια έχει ο καθένας είναι εξίσου σεβαστά. Είτε ψηφίζει αυτόν που φοράει το καλύτερο ρολόι, είτε αυτόν που έχει τις καλύτερες σπουδές, που είναι πιο πειστικός, που φοράει το καλύτερο περουκίνι ή οτιδήποτε άλλο, μου είναι εξίσου αδιάφορο/ ενδιαφέρον. Καλά κάνει. Επιλογές είναι αυτά.
Γιατί Θεέ Μου? (Ο Μέρφυ Με Ήξερε)
Μου τηλ και ο Μ. να μου πει πως τον έχω παραμελήσει. Τα νεύρα μου. Πήρα και 'γω την Ε. και της είπα να κανονίσουμε να βγούμε όλοι μαζί. Είπε εντάξει. Ο Γ. είναι κάπως ψυχρός μετά τις διακοπές, το πρόσεξε αι η Ε. Ελπίζω να μην είναι μόνιμο αυτό. Είναι οκ να φορέσω στην δουλειά μπαλούν μακό φουστίτσα? Μου την αγόρασε η mama και την λάτρεψα! Πλάκα πλάκα, έχει στρώσει η mama. Παλιά όλο βλακείες μου αγόραζε. Η Ν. λέει να την φορέσω, η mama λέει να μη τολμήσω. Την Ν. θ' ακούσω μάλλον, ότι θέλει με κάνει. Πώς μ' έπεισε να πάω μαζί της στο αθώο ραντεβού για καφέ με τον γέρο δικηγόρο, ακόμα δεν ξέρω. "Ρε Οsela, κι αν εμφανιστεί καμιά γυναίκα του"? Πρόλαβε και του είπε ότι θα έρθει και μια φίλη της (και καλά ξεκάρφωμα) και αυτός είπε ότι ίσως να ερχόταν και η γυναίκα του (μην ξεράσω). Ώρα είναι τώρα, να μου κουβαλήσει κανένα date ο γέρος, να μην ξέρω από πού να φύγω. Να δεις που θα ναι κανένας φίλος του daddy και θα γίνουμε ρεζίλι. Θα την πνίξω!
posted by osela at 21:16

9 Comments:

Τι πράμα και αυτό το blog σου.
Το λατρέυω μέρα με τη μέρα.
Με κάνει και χαμογελώ.

Συνέχισε...

(Κι άλλο... κι άλλο...)

:)))

Υ.Γ. ΤΑ ΕΝΝΟΩ Ε? Μην τα πάρεις λάθος πάλι!!!!

September 3, 2007 at 10:48 PM  

Ρε συ Osela και στη ζωή σου τόσο χύμα είσαι??
Πάντως συμφωνώ με το Ghost.. διασκεδάζω αρκετά εδώ

September 4, 2007 at 3:31 AM  

....μετά φταίω εγώ βρε που σε λέω τσίρκο????...αφού μας κάνεις και γελάμε!!!!

:- ))))))))))))

September 4, 2007 at 3:06 PM  

@Τσίρκο χτες βράδυ μου έφτιαξε άνα παστίτσιο εκείνη με τα κόκκινα άλλο πράγμα!!!

September 4, 2007 at 3:45 PM  

ghost
ευχαριστώ καλέ μου.

shades, τσίρκο
χαίρομαι που είμαι ο διασκεδαστής σου, αν και δεν χρειάζεται προσπάθεια.
Δεν είναι χύμα ολη μου η ζωή, το αντίθετο θα έλεγα. Εγώ επιλέγω να προβάλλω την ευχάριστη/ αστεία/ χύμα πλευρά της. ΄Στα χω ξαναπει αυτά. Τί να γράφω δηλαδή, σενάρια εκλογών, πολιτικής συνωμοσίας κλπ?

September 4, 2007 at 9:15 PM  

Αν δεν ήσουν έτσι ίσως να μην μας είχες τόσο φανατικούς αναγνώστες!!!
Έλα μη το παίρνεις πάνω σου απλά συνέχισε όπως γουστάρεις...

September 5, 2007 at 9:08 PM  

Καλημέρα βρε,

να πω την αλήθεια μ'αρέσει και η σοβαρή πλευρά σου.....όταν θες...

:- )

September 6, 2007 at 8:26 AM  

...@shades
...τραγουδώντας?
;-)))

September 6, 2007 at 8:28 AM  

Τσίρκο τραγουδώντας με μίνι σε μπάρες και βάλε...

Osela.. για πέρνα από το μπλόγκ μου που σου έχω δωράκι!!!

September 7, 2007 at 7:02 PM  

Post a Comment

<< Home