Osela In Life

Monday, September 10, 2007

Ζωή Ξανά

Τελικά νομίζω πως ζω μόνο τα Σαβ/κα, ή ζω για τα Σαβ/κα.
Πήγα Χαλκιδική. Σχεδόν έβγαλα φτερά στα πόδια μου. Και πήγα μόνο για τον dj. Γιατί μετάνοιωσα που δεν έκανα τπτ το καλοκαίρι. Δεν μπορώ, τον σκεφτόμουνα. Νομίζω χάρηκε πιο πολύ κι απ' τους φίλους μου όταν με είδε. Μόλις την Παρασκευή έκλεισε το μαγαζί, πήγαμε σε club οι του μαγαζιού, πήραμε μπουκάλι για σφηνάκια, εγώ προσπαθούσα να μην πιω, και σε κπ φάση που είχαν φύγει κάποιοι και η κολλητή μου πήγε τουαλέτα, με φίλησε. Και ήταν τόσο ωραία. Όχι τόσο το φιλί όσο το γεγονός ότι το έκανε, η αίσθηση του "επιτέλους". Μ' αγκάλιαζε, με φιλούσε και μου ψιθύριζε πράγματα για το καλοκαίρι. Τότε που γνωριστήκαμε...εκείνη την φορά που είπα εκείνο, που έγινε το άλλο....που μιλούσα με κπν....που τον κοιτούσα...που έπαιξε εκείνο το τραγούδι.....τώρα που γύρισα...Νομίζω αυτό τα έκανε όλα καλύτερα.
Βέβαια, την Παρασκευή ήμουν λίγο εκνευριστική, δεν ήθελα να πιω, αυτός με πίεζε και μετά τα πήρα και άρχισα τα άσε με, δεν θέλω, ξενέρωσα, κρυώνω κλπ. και μετά σκεφτόμουν γμτ, αυτός θα θέλει τώρα να πάμε κπ οι δυο μας, εγώ δεν θέλω, τι να πω, πώς θα ξεμπλέξω............ολόκληρο έπος έπλεξα στο μυαλό μου. Αυτός έκανε τα πάντα για να με κάνει να νιώσω καλύτερα, τελικά συνήλθα. Η σκέψη ότι μπορεί να ξενερώσει μαζί μου με ταρακούνησε, πράγμα που μου συμβαίνει σπανίως. Του είπα ότι είμαστε εντάξει, ότι τον συγχωρώ. Η πλάκα είναι ότι δεν μου ζήτησε να βρεθούμε μόνοι μας. Ούτε καν το ανέφερε. Αυτό για μένα ήταν καταλυτικό.
Το Σάββατο και την Κυριακή ήμουν πιο χαλαρή. Αισθανόμουνα και πιο οικεία. Βασικά την πάτησα άσχημα. Κάθε μέρα τον σκεφτόμουν πολύ περισσότερο από την προηγούμενη. Πήγαινα να κοιμηθώ και στριφογυρνούσα. Νομίζω η γη σταμάτησε να γυρίζει για 3 μέρες. Ποιος Μ., ποιος Γ..... . Ευτυχώς έφυγα. Δεν είμαι εγώ για τέτοια. Σχεδόν ερωτεύτηκα σου λέω!
Μήπως κακώς του έδωσα το τηλ μου? Εγώ δεν είχα σκοπό να ζητήσω το δικό του. Γμτ! Τώρα θα έχω να σκέφτομαι τι σημαίνει αν μου τηλ, πότε, αν δεν μου τηλ, τι να πω εγώ...κλπ.
Καφές με τα κορίτσια τώρα!!!
posted by osela at 18:41

6 Comments:

Άστο κορίτσι μου μη το σκέφτεσαι.. μόνο του θα πάει.
Αν γούσταρες που το έκανες καλά έκανες.. να το χαρείς όλο αυτό και μη κουράζεις το μυαλό σου με τέτοια.
(Είδες πόσο καλός είμαι στις συμβουλές;) σε μένα δεν μπορώ να τα πω στους άλλους τα πάω μια χαρά.
Καλό βράδυ**

September 10, 2007 at 8:22 PM  

Τελικά γουστάρεις ή όχι ρε κορίτσι μου?
...μία ερωτική συνεύρεση θα σου λύσει πολλές απορίες....
..μέχρι να του κάτσεις θα σκέφτεσαι όλο παπαριές....

September 11, 2007 at 2:06 PM  

shades και τσίρκο,

αυτο είναι το πρόβλημα. Μ' άρεσε πάρα πολύ.
τον σκέφτομαι γμτ, τον σκέφτομαι όλη μέρα.
Να στείλω κανένα sms? Αυτός γιατί δεν στέλνει? Μήπως να σβήσω το τηλ του, να ησυχάσω?

September 11, 2007 at 2:58 PM  

Στείλε τώρα.
Γιατί πρέπει να σου στείλει εκείνος πρώτα; μέσα του λέει μήπως με περάσει για λιγούρη;
Δεν βλέπεις τηλεμαχίες ε; εσύ χάνεις λοιπόν το μίνι αφιέρωμα στη blogόσφαιρα με τη συμμετοχή σου...

September 11, 2007 at 4:53 PM  

dear osela,
κατ΄ αρχάς χαίρομαι για σένα..το γεγονός ότι σου ψιθύριζε πράγματα για σένα που είπες ή έκανες από το καλοκαίρι ΚΑΙ ΤΑ ΘΥΜΟΤΑΝ πάει να πει ότι σε γούσταρε τρελά από τότε..δεν είναι δυνατόν να θυμόμαστε λεπτομέρειες για κάποιον που δε γουστάρουμε.
όμως θα σου κάνω άλλου τύπου ανάλυση΄πιστεύω βαθύτατα ότι σε "φοβάται" και έχει κόμπλεξ κατωτερότητας απέναντί σου..ένστικτο...για αυτό δεν σε παίρνει τηλ

September 11, 2007 at 11:30 PM  

ρε γμτ, να του στειλω ενα μην, οκ. αλλά μετά τι? χειρότερα θα είναι αν ξαναβρεθούμε, μετά άντε να ξεκολλήσω εγώ. αδιέξοδη η κατάσταση. αυτός είναι dj! Δεν μπορώ να έχω σχέση μ' έναν dj! Θα με σκοτώσει ο μπαμπάς μου, θα πάθει 10 εμφράγματα και μετά θα με κρεμάσει.
Και όσο κομπλεξική κι αν είμαι, εγώ δεν θέλω ο γκόμενός μου να βγάζει λιγότερα λεφτά από μένα.
Αλλά μ' αρέσει πολύ, ειλικρινά κρατιέμαι να μην του στειλω μην.

September 13, 2007 at 3:29 PM  

Post a Comment

<< Home