Osela In Life

Wednesday, August 8, 2007

Ασήμαντα 3

Πολύ τρέξιμο 2 μέρες τώρα.
Και το κλίμα στο γραφείο βαρύ. Σήμερα το πρωί μάλωναν πάλι, είχα και πονοκέφαλο -πάλι μπόμπα ήπια?!- , ήθελα να τους πω να σκάσουν. Μετά είχα 4 δύσκολες υποθέσεις, που τις έκανα 3, αλλά μου πήραν αρκετή ώρα. Μερικοί άνθρ έρχονται στο γραφείο και μου μιλάνε λες και έχω όλη την μέρα μπροστά μου. Ευτυχώς όταν τελείωσα πήγα σπίτι, δεν γύρισα πίσω.




Ήπια καφέ με την mama mia, ο daddy είχε δουλειές. Μου έλεγε για τις διακοπές τους και ζήλεψα. Θα έρθει και η σειρά μου. Προς το παρόν έχω να επισκεφτώ μια φίλη στην Χαλκιδική. Άνοιξε ο αδερφός της ένα beach bar εδώ και 2-3 χρόνια και δεν έχω πάει ακόμα. Και τί ρούχα να πάρω μαζί μου? Ο καιρός τα χει παίξει. Να πάρω ζακέτα ή μπλούζα με μακριά μανίκια?
posted by osela at 21:16

2 Comments:

Να πάρεις μαζί καλή διάθεση.. τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους..

August 8, 2007 at 10:03 PM  

πόσο δίκιο έχεις

August 9, 2007 at 2:57 PM  

Post a Comment

<< Home