Osela In Life

Sunday, July 8, 2007

Ο Χειρότερος Άνθρωπος Του Κόσμου...

....Είμαι Εγώ!
Έπρεπε να κάνω ένα ταξίδι αστραπή την Πέμπτη και να γυρίσω Παρασκευή. Μου το είπαν τελευταία στιγμή, αγχώθηκα, έτρεχα σαν τρελλή και παρόλα αυτά δεν μπορούσα να τακτοποιηθώ. Βασικά ήθελα παρέα και κανείς δεν μπορούσε να έρθει. Έτσι λοιπόν έστειλα ένα sms στον Μ. κι αυτός τ' άφησε όλα και ήρθε.
Φρόντισε το που θα μείνω, με πηγαινοέφερνε με το αυτοκίνητό του όπου χρειαζόταν για να τελειώσω τις δουλειές μου, πήγαμε για ποτό, για φαγητό, δεν μ' άφησε να πληρώσω τπτ, αν και είχα σκοπό να τον κεράσω εγώ. Στο τέλος μου είπε ότι τον έχω γράψει τόσο πολύ, όσο κανένας άλλος άνθρωπος, ότι συνήθως αυτός γράφει τους άλλους (κληρονομιά των Β.Π.), ότι άφησε πολύ σημαντικά πράγματα για να με βοηθήσει, ότι έκλεψε ένα 24ωρο που δεν διέθετε και που θα φτύσει αίμα για να το αναπληρώσει και τότε εγώ θύμωσα (έγω νόμπελ θράσους) και του είπα ότι τα λέει όλα αυτά για να με κάνει να νιώσω άσχημα και τύψεις αλλά save it please, γιατί ούτως ή άλλως νιώθω. Εκείνος μαλάκωσε και μου είπε ότι ήθελε να μου τονίσει πόσο ήθελε να με δει και πόσο σημαντική είναι η φιλία μας γι' αυτόν. Χωρίς ποτέ να αισθανθώ ότι με κοιτάζει επίμονα, πρόσεξε μια μικρή μελανιά στο πίσω μέρος του αγκώνα μου, το χρώμα που έβαψα τα νύχια των ποδιών μου, δεν ξέχνάει ποτέ ότι δεν πίνω μπύρα κι όταν πιω καμιά φορά θέλω αφρό. Πριν φύγω, μπήκα στο δωμάτιό του και του άφησα το βραχιολάκι μου πάνω στο κομοδίνο του.
Ειδικά σ' αυτό το ταξίδι δεν θα τα κατάφερνα χωρίς παρέα. Πόσο μάλλον τώρα με τον Μ. που φρόντισε τα πάντα για μένα, επωμίστηκε σχεδόν όλες τις ευθύνες. Και φυσικά, φεύγοντας ένιωσα η χειρότερη γκόμενα του κόσμου.
posted by osela at 14:32

4 Comments:

Η αλήθεια είναι ότι είσαι λίγο καργιολίτσα αλλά το τραβάει και ο οργανισμός του άλλου....

τι να σου πω...καλά ξεμπερδάματα...

July 9, 2007 at 12:02 PM  

ean uparxei kati dunato ta pragmata tha pane mona tous...

July 9, 2007 at 10:50 PM  

Είσαι απρόβλεπτη τελικά..
Ένα συμπέρασμα βγάζω όχι τώρα βέβαια αλλά για μια ακόμα φορά τα καλά παιδιά δεν έχουν καμία τύχη τα ρεμάλια γουστάρουν οι γυναίκες..

July 10, 2007 at 9:45 PM  

τσίρκο
δεν είμαι καθόλου, ούτως ή άλλως είμαστε φίλοι.

habilis
συμφωνώ μ' αυτήν την άποψη γενικά.

shades
δεν είναι έτσι, το να είναι κπς καλό παιδί είναι μεγάλο πλεονέκτημα και για μένα τουλάχιστον μετράει πολύ. Αλλά χρειάζονται κι άλλα πράγματα. αυτό με το απρόβλεπτη μου το πε κι αυτός, ότι τον μπερδεύω.

July 10, 2007 at 11:55 PM  

Post a Comment

<< Home