Osela In Life

Wednesday, June 27, 2007

Σταθερά!

Η αφορμή
Δεν πέρασαν ούτε 24 ώρες από το τελευταίο του μην. Νομίζω ήταν πρωί. "Γλυκιά μου Ο., σε στεναχώρησα για άλλη μια φορά. Εσύ δεν φταις πουθενά, φταίω μόνο εγώ. Δεν θέλω να σε χάσω και δεν θα το ρίσκαρα ποτέ. Σε παρακαλώ συγχώρεσέ με". Πρώτο χτύπημα.
Χθες βγήκαμε με την Ε. και έίδαμε τον Γ. με 2 φίλους του. Τον χαιρέτησα από μακριά. Αυτός θεώρησε δεδομένο ότι θα καθίσουμε μαζί τους και μάλλον ξαφνιάστηκε όταν είδε ότι καθίσαμε πιο πέρα μόνες μας. Πραγματικά ένιωσα περίφανη για τον εαυτό μου. Όχι, που θα μου πει εμένα η Ε. ότι έχω βαθμό δυσκολίας 2. Το δεύτετρο χτύπημα δεν το είδα να ' ρχεται.

Μία απόφαση...
...Το είχα αποφασίσει, ειλικρινά. Μέχρι και η Ε με πίστεψε, που μ' έχει γεννήσει και ειλικρινά διαβάζει όχι μόνο την σκέψη, αλλά και το υποσυνείδητό μου. Ειδικά στο θέμα του Γ. Σχετικά με τον Μ. επέμενε να κάνω το κορόιδο για να μην έρθουν τα χειρότερα.

...που δεν τήρησα ποτέ
Του απάντησα, δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς, μου φαινόταν πολύ σκληρό να μην αντιδράσω ούτε σ' αυτό το μην. Του είπα ότι δεν του κρατάω κακία ,φυσικά, και ότι θα μιλήσουμε κπ άλλη στιγμή. Αργότερα.
Αυτό βέβαια, είχε τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που περίμενα. Μάλλον πέρασε την αποστασιοποίησή μου για παιχνίδι. Ή ταρακουνήθηκε. Ή είμαι ηλίθια. Γύρισε εντελώς επιδεικτικά προς το μέρος μου και με κοιτούσε τόσο απροκάλυπτα που μέχρι κι εγώ ταράχτηκα. Νομίζω ότι κι εγώ τον κοιτούσα αρκετά.
Σε καμιά ώρα ήρθε και ο Μ. με 1-2 άλλους και κάθισαν μαζί μας. Από τις τύψεις μου νομίζω ότι του μιλούσα συνέχεια. Γύρισα για μια στιγμή μόνο, να σβήσω το τσιγάρο μου και όταν επανήλθα, είδα μπροστά μου τον Γ. να μιλάει στον Μ. Φαινόντουσαν όλα καλά μεταξύ τους. Τί κάνεις, πάμε για κανα καφέ κλπ. Ο Γ. ήταν νευρικός, ο Μ. νευριασμένος. "Λες να πέσω στη θάλασσα? " Ρώτησα την Ε. "Ούτε αυτό σε σώζει".





posted by osela at 19:55

7 Comments:

με κάθε κατανόηση προς την περίπτωση σας....θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι τά'χετε κάνει μπουρδέλον!!!!
Βέβαια και οι άντρες δεν πάνε πίσω......αλλά επειδή δεν γνωρίζω ηλικίες...δεν λέω περαιτέρω πράγματα...!
Καλό ξεμπουρδέλιασμα!!!
;-))))

June 28, 2007 at 10:50 AM  

δεν πάνε πίσω οι άντρες?!!! Μα αυτοί τα δημιούργησαν όλα. 25 τα κορίτσια, 30 τ' αγόρια.

June 28, 2007 at 7:42 PM  

Είχες την ευκαιρία να αγγίξεις τη τελειότητα... (όπως λέει και ο μέγας Τόκος) κάτσε δω να ανέχεσαι να μιλάς με Τσίρκα.
Για κάτσε να δω στην ατζέντα ποιά έχει σειρά μετά??

ΥΓ. σόρυ αν σου κάνουμε τα ποστ παιδική χαρά αλλά κάπου κι εμείς πρέπει να παίξουμε.

June 29, 2007 at 12:47 AM  

@osela
καλά.... 30 χρονών άντρας και έχει κολήσει έτσι.....???.....αντί να σου ρίξει δυο καντίλια και να φύγει(γιατί μόνο έτσι ίσως του καθόσουνα)....κάθεται και παρακαλάει.....α ρε γαμώτο, τι να πω?..

..όπως βλέπεις δεν σχολιάζω τις γυναίκες γιατί είναι παγκοσμίως γνωστό ότι δεν είχατε ποτέ λογική και μυαλό.....γι'αυτό και είμαι πολύ αυστηρός με τους άντρες!
(που να σχολίαζα κιόλας ε?)
:- ))))))))

@menios
......τι νά'χει ρε η ατζέντα σου εσένα?...το πολύ να εξαντλέιται στην μισή σελίδα.....

June 29, 2007 at 10:34 AM  

μενιο έχασα την ευκαιρία? Δεν το πιστεύω! Αλλά ποια ευκαιρία, όλο μισόλογα είσαι. και εγώ είμαι ξανθιά και τα θέλω με υπότιτλους.

τί θέλεις να μας πεις τσίρκο, ότι οι τριαντάρηδες δεν κολλάνε? Παλιά αυτά, παλιά....

June 29, 2007 at 9:09 PM  

τελικα, παρολη την γκρινια σου, εισαι μοιραια γυναικα... και ας εισαι μολις 25.

αποψη μου, αν δεν σε τρωει κατι δεν ξυνεσαι... αν δεν θες επαφη με καποιον, απλα την κοβεις...

αυτο το τοσο κατανοητο σχολιο μου νομιζω πως τα λεει ολα.

July 4, 2007 at 12:12 PM  

και κατι που ηθελα καιρο τωρα να σε ρωτησω... το "οsela" σημαινει κατι;

July 4, 2007 at 12:13 PM  

Post a Comment

<< Home