Osela In Life

Friday, June 15, 2007

Ηλιόλουστη Παρασκευή

Στο γραφείο έγινε της τρελλής. Είχαμε μία υπόθεση και εδώ και πέντε μήνες
δεν δώσαμε λύση. Ο Άλκης τα είχε γράψει στα παλιά του τα παππούτσια (και
μάλιστα κοκορευόταν γι' αυτό) συνεχώς το αμελούσε, ο ενδιαφερόμενος ερχόταν
να μάθει τι γίνεται και του έλεγε ασάφειες και ψέματα κλπ. Μέχρι που παρενέβη
ο δ/ντης. Του είπε 2 κουβέντες. "Κάνε την δουλειά σου. Πότε θα είσαι έτοιμος?"
Έσκασε ο Άλκης. Άρχισε να φωνάζει στους άλλους συνεργάτες,πανικοβλήθηκε,
πιέστηκε και έχασε την ψυχραιμία του.
Ντρέπομαι που το λέω, αλλά χάρηκα. Επιτέλους κπς τον έβαλε στην θέση του.
Βέβαια τον περιμένουν κι άλλα, που αυτός δεν τα ξέρει ακόμα. Εγώ όμως ήδη έχω
κάνει μια σχετική κουβέντα με τον δ/ντη. Τα καλύτερα έρχονται!
posted by osela at 21:55

4 Comments:

Ψιλομαλάκα το κόβω τον Άλκη αλλά όχι ότι είμαι κουτσομπόλης.. φιλοπερίεργος είμαι.. μας κόβεις στο καλύτερο.

June 17, 2007 at 12:50 PM  

menio αν είχες διαβάσει παλιότερα post θα καταλάβαινες πόσο μ έχει ταλαιπωρήσει. Αλλά όλα αυτά τελειώνουν σε λίγο.

June 17, 2007 at 2:47 PM  

Να το πλακώσω????

June 17, 2007 at 3:11 PM  

δεν χρειάζεται καλέ μου. Τα καταφέρνω μια χαρά και μόνη μου, αν και πάντα εκτιμούσα τους ήρωες.

June 17, 2007 at 6:01 PM  

Post a Comment

<< Home