Osela In Life

Sunday, June 24, 2007

Και Ζήσαν Αυτοί Καλά?

Το σχέδιο
Σκορπίσαμε το Σαβ/κο, όλοι την έκαναν στα εξοχικά τους. Έφυγα κι εγώ λοιπόν για να χαλαρώσω και να ξεφύγγω λίγο. Κι εκεί που νόμιζα πως τα κατάφερα, τσουπ, σκάει μην στο κινητό "Ο. , νομίζω ότι αρκετά σε άφησα να με δουλεψεις,καλή τύχη σου εύχομαι".


Ο Γόρδιος δεσμός
Ο Μ. και οι εμμονές του. Στα καλά καθούμενα. Μα τί παθαίνει αυτό το παιδί? Πότε τον δούλεψα?Πάντα ένιωθα τύψεις που δεν τον ήθελα πότέ, ενώ αυτός λιώνει τόσα χρόνια και αποφεύγω να τον στεναχωρώ και να μαλώνω μαζί του. Πολλές φορές ήθελα να του πω "ξεκολλα!" αλλά ποτέ δεν το κάνω. Και ειλικρινά τρόμαξα όταν μου είχε πει "εύχομαι να μην βρεις δουλειά, για να μη χαθείς". Θυμώνει που δεν του τηλ συχνά, που περνάω τον χρόνο μου και με άλλους ανθρ....κάνει σαν ζηλιάρης γκόμενος. Πολύ συχνά αισθάνομαι αιχμάλωτη. Αλλά φυσικά, οι περισσότεροι στην παρέα θεωρούν τον Μ. ένα καλό γλυκό αγοράκι που απλά ερωτεύτηκε τον λάθος άνθρωπο (εμένα δηλαδή). . Η αλήθεια όμως είναι ότι είναι φοβερό βάρος να ξέρεις ότι κπς κρέμεται από πάνω σου, ότι ελπίζει πράγματα που δεν πρόκειται ποτέ να συμβούν.


Και η Λύση του

Δεν του απάντησα τίποτα. Μ' έφαγαν η Λ. και η Ε. Αναίσθητη με είπαν, σκληρή, άδικη, όλα τ' άκουσα. Αλλά αυτή την φορά δεν υπέκυψα. Ή ήθελε προσοχή και επιβεβαίωση, ή το εννοούσε στ' αλήθεια. Εγώ όμως, δεν είμαι ένεση αυτοπεποίθησης και στην τελική παίζω μόνο στα δικά μου παιχνίδια, σπανίως στων άλλων. Σε κάθε περίπτωση, καλύτερα έτσι. Την άλλη μέρα καινούριο μην, πάλι ο Μ. ξέχασε να μου πει πως μ' αγαπάει πιο πολύ από κάθε άλλον άνθρ στη γη και ήθελε να το ξέρω αυτό. Εκείνη την στιγμή στ' αλήθεια συγκινήθηκα. Τον συμπόνεσα. Αποφάσισα λοιπόν δύο πράγματα. Πρώτον, δεν θα του απαντήσω ποτέ σε κανένα μην, γιατί προφανώς καλύτερα γι' αυτόν να κόψουμε. Δεύτερον, θ' αραιώσω και με τον άλλον, γιατί δεν θέλω να πληγωθεί παραπάνω ο Μ.. Αυτό τουλάχιστον μπορώ να το κάνω. Νομίζω.


posted by osela at 18:18

10 Comments:

Osela.. πήρες την πιο συνετή απόφαση.
Τώρα λοιπόν που εκτός από ωραία είσαι και ελεύθερη που κερνάω καφέ??

June 24, 2007 at 9:50 PM  

Osela...
.....λόγω των αλτρουιστικών μου αισθημάτων, οφείλω να σε ενημερώσω ότι ο Μένιος,ως γνωστόν,
είναι παιδαράς και ένας εκ των γοητευτικότερων αντρών όπως μου έχουν ομολογήσει κλαίγοντας(και όχι μόνο)φίλες μου που τον γνώρισαν σε μία bloggoσυνάντηση....

....οπότε ερωτώ...θες να βγεις με έναν άντρα που θα σου χαρίσει οργασμούς μόνο και μόνο με ένα βλέμμα του και μετά θα γίνεις ένα υποχείριο των ατελείωτων χρονικά και ποιοτικά, ερωτικών ορέξεών του???....ή να βγεις με μένα που είμαι μία βελτιωμένη έκδοση του κουασιμόδου αλλά καλό παιδί...θα μιλήσουμε για κλασσική μουσική και θα σου πω για την άγνωστη πλευρά της σεξουαλικής ανικανότητας του αντρός μετά τα 30.....και θα είσαι ασφαλής ότι δεν θα σε γοητεύσω???

June 25, 2007 at 10:17 AM  

Μωρή κουφάλα Τσίρκο ούτε καμάκι δεν μ' αφήνεις να κάνω???
Δεν χρειάζομε διαφήμιση ρε.. κάτσε στη μετριότητα σου.

June 25, 2007 at 3:52 PM  

Ρε απατεώνα Μένιο.....εσύ δε μου έδωσες 1 ολόκληρη μπανάνα(και μία δαγκωμένη) για να πω κανά καλό λόγο????.....

June 25, 2007 at 4:21 PM  

Ρε κακάσχημε πάρε δρόμο από δω ρεε... ουστ...
Που είσαι κοπέλα μου... δεν χρειάζεται σκέψη.

June 25, 2007 at 5:12 PM  

Φεύγω ρε......αλλά να δεις που θα σου λείψει το δόντι μου...πάω αλλού που το εκτιμούν!!!(κι ας μην είναι πολιτικό....)

June 25, 2007 at 6:24 PM  

Osela μου αν είναι να πατάει αυτό το παλιοτόμαρο εδώ κι εσύ να κάνεις αποχή στο blogging θα του κόψω τα πόδια...

June 27, 2007 at 2:21 PM  

...σιγά ρε προκρούστη....

June 27, 2007 at 4:53 PM  

πολύ χαίρομαι που ακόμα και στο blogging είμαι το playschool σας. πάντα χαίρομαι να κάνουμε πλάκα με την επικείμενη δυστυχία μου. Τσιρκο αν ο μένιος είναι όπως λες, μένει να μάθει κι από κλασσική μουσική...
shades τί κάνεις χρυσέ μου?

June 27, 2007 at 7:54 PM  

....Κλασσική μουσική ο μένιος?....το πολύ να σου πει για τον Μπαγιαντέρα αυτός.....

:-))))))))))

June 28, 2007 at 10:38 AM  

Post a Comment

<< Home