Osela In Life

Wednesday, June 20, 2007

Μα Πού Πάω? (Ουπς2)

Η απόφαση
Θ' αρχίσω δικαιολογώντας τον εαυτό μου. Στο δίλημμα που με ταλαιπωρεί τελευταία (βλ. ουπς), είχα αποφασίσει να μην κάνω τπτ, παρόλο που μ' αρέσει πολύ ο Γ. Το ότι έχει κοπέλα δεν με απασχολεί καθόλου. Δεν μένουν καν στην ίδια πόλη. Και για μένα ενδιαφέρεται πολύ καιρό πριν βγει μαζί της. Αλλά τότε εγώ ήμουν με κπν και τώρα αυτός με κπ, και το θέμα έμενε πάντα ανοικτό μεταξύ μας. Και μέσα σ' όλα είναι και ο φίλος μας ο Μ που έχει αυτή την εμμονή μαζί μου. Η Ε. και η Λ. μ' έχουν καταμαλώσει -πού πας ρε κοπελιά κλπ. Μόνο η Ν είναι καλή μαζί μου.

Η παγίδα
Μετά από όλα αυτά λοιπόν, κι ενώ αποφάσισα ότι θα αποστασιοποιηθώ, βγαίνουμε χθες όλοι μαζί σ' ένα παραλιακό μπαράκι. Ήμασταν όλοι όρθιοι. Επίτηδες δεν στάθηκα δίπλα του, αλλά όταν ειπα κτ και γέλασαν όλοι (εκτός των άλλων,έίμαι και το playschool της παρέας) αυτός γελώντας μ' αγκάλιασε και με τράβηξε πάνω του. Μ' αυτά και με τ΄άλλα, βρέθηκα να κάθομαι δίπλα του.

...στην οποία έπεσα
Κυρίως μιλούσαμε όλοι μαζί και λιγότερο πηγαδάκια. Ήταν και ο Τ αριστερά μου και μας έλεγε πάλι ιστορίες. Πολύ γέλιο. Σχεδόν ξεχάστηκα. Έτσι είναι οι καλές παγίδες όμως. Πέφτεις, αλλά δεν το καταλαβαίνεις. Κι όταν το καταλάβεις, έχεις ήδη πέσει. Ένιωσα τα δάχτυλά του να χαιδεύουν την παλάμη μου. Δεν τράβηξα το χέρι μου. Ούτε γύρισα το κεφάλι μου προς το μέρος του. Συνέχισα να μιλάω με τον Τ, αλλά έσφιξα κι εγώ τα δάχτυλά μου και κρατηθήκαμε χεράκι- χεράκι το υπόλοιπο βράδυ.

....κι ακόμα πέφτω
Όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε, μ' άφησε να πάω σπίτι με την Ν., παρόλο που αυτός μένει κοντά μου και θα μπορούσε να με πάει. Η Ν. μου είπε ότι κανείς δεν είδε τπτ, ότι τα χέρια μας δεν φαινόντουσαν κι ότι μάλλον σκέφτεται κι αυτός πολύ τον Μ. (για την κοπέλα του καρφάκι δεν μας καίγεται).
posted by osela at 11:58

8 Comments:

Όλα μια χαρά τα άκουσα... αλλά να μη σε πάει στο σπίτι μετά από χεράκι??
Ο Μένιος δεν θα το έκανε ποτέ αυτό.
Βέβαια θα μου πεις ότι ο καθένας εκφράζει με διαφορετικό τρόπο αυτά που νοιώθει..
Πάντως και χεράκι που είχε τυχερό το κόβω!!!

June 20, 2007 at 7:34 PM  

afu einai kai se alli poli, mi to skeftese. utws h' allws oi sxeseis apo apostasi einai sa na min isxyoun

June 21, 2007 at 4:03 AM  

Πάνω απ'όλα μου άρεσαν τα αρχικά..Γ,Μ,Ε,Λ,Ν,Τ,,,
Μια χαρά νεανική παρέα σας βρίσκω...με τα διλήμματα της, με τις ανησυχίες της..
Χαρείτε το όσο γίνεται..και μην αναρωτιέσαι που πας..μια χαρά πάς!

June 21, 2007 at 10:04 AM  

...εγώ έχω πληροφορίες ότι ο Τ.
είναι κατάσκοπος της Ε. οι οποίες είναι πληρωμένες δολοφόνοι της γκόμενας του Γ. και του κολημένου Μ. Όταν ο Μ. πάρει τις φωτογραφίες "χεράκι-χεράκι" και "κωλοτρίβεσαι-κωλοτρίβομαι"που έχει τραβήξει η Λ., θα σε εκβιάσει να του κάτσεις.....αλλά εσύ θα τον στείλεις στον αγύριστο και τότε θα πουλήσει τις φωτογραφίες στην espresso και θα σε βγάλουν στα κανάλια!!!
:-))))))))))))




Καλά ξεμπερδέματα βρε....
:-)))))))

June 21, 2007 at 11:12 AM  

Όπως θα έχεις καταλάβει ο Μένιος φοράει παντελόνια άρα κρατά τις υποσχέσεις του...

June 22, 2007 at 9:50 AM  

keim
το ξέρω, τα χω περάσει κι εγώ.

takis
ναι μια χαρά και 2 τρομάρες

τσίρκο
τα λέμε στο STAR

last but not least
manio
χαίρομαι που τ' ακούω

June 24, 2007 at 5:23 PM  

Και τι ζητάω,
τι ζητάω;
Μια ευκαιρία στον παράδεισο
να πάω...

Μάλλον έχει προχωρήσει το θέμα, έτσι;
Περιμένουμε με την ανυπομονησία των τηλεθεατών του STAR τσάνελ να μάθουμε ανατριχιαστικές λεπτομέρειες!
Αλήθεια, είπατε καμια λέξη ή έχετε μείνει στα γούτσου - γούτσου;
Καλά να περνάς, γιατί ο καιρός γαρ εγγύς (3)

June 24, 2007 at 6:00 PM  

Καλά ρε παιδιά την άλλη την κοπελιά κανεις δεν την υπολογίζει?
(προφανως ουτε ο γκομενος της)
Παντως keimgreek οι σχέσεις απο αποσταση ισχυουν και παραισχύουν αν το θες πραγματικά.

June 27, 2007 at 1:08 PM  

Post a Comment

<< Home