Osela In Life

Friday, December 5, 2008

Be A....

DATE
Ήταν ο πιο αυστηρός και απόμακρος συνάδελφος -προιστάμενος που πέρασε ποτέ απ' το γραφείο μας. Ήρθε για σεμινάριο -τύπου 2 βδομάδων, κι απ' την αρχή έδειξε οτι δεν αστειεύεται.
Όμως ούτε εγώ αστειεύομαι.

Είχε βέβαια τις ενστάσεις του λόγω ηλικίας, προσπάθησε να τηρήσει και το αυστηρό προφίλ του, αλλά σε μένα δεν περνάνε αυτά.
Εννοείται.




UPDATE

..Και λοιπόν, την μέρα που θα φευγε, τον κάλεσε ο Δ/ντης κ η προισταμενη για να μας αξιολογήσει -τι βλακεία κι αυτή θεε μου- κι άρχισε αυτή να παινεύει τον έναν και τον άλλον, μέχρι που αυτός τη διέκοψε και ειπε "Η Οσέλα. Αυτή είναι ο αφανής ήρωας του γραφειου..." κόκαλο η προισταμένη.
Αν δεν ήμουν όντως τόσο καλή θα έλεγα οτι το είπε λόγω της σχέσης που δημιουργήθηκε μεταξύ μας.
Να δεις που στο τέλος θα πάρω και προαγωγή!

posted by osela at 14:37

13 Comments:

Άγριο νιάτο???

Πόσες κουκούλες φοράς???

December 11, 2008 at 8:09 AM  

Γειάσου Οσελάκι....πάνω του!έτσι μπράβο!μ αρέσει που είσαι δυναμική! σε αντίθεση με μένα που είμαι σκέτη 'μούχλα'....!!φιλάκια, Υσ-πρόσφατα άνοιξα κι εγώ το δικό μου μπλογκάκι..για αυτό βγαίνω μπλέ!...

December 11, 2008 at 12:50 PM  

shades
όσες και να φορουσα τις εβγαλα


αθανασια
καιρος ηταν να κανεις μπλογκ. όσο για το άλλο...
ηταν θεμα χρονου, ηταν να μην τον βαλω στο μυαλο μου

December 11, 2008 at 2:52 PM  

τον έφαγες τον άνθρωπο;

December 12, 2008 at 3:31 PM  

αφου τον εψησα αργα αργα, για μιασιμη βδομαδα σε σιγανη φωτια..

December 12, 2008 at 4:50 PM  

ΓΕΙΑ ΣΟΥ osela!!!!

τι κάνεις; είσαι καλά;

έχεις μπει σε ρυθμούς χριστουγεννιάτικους ή ακόμα;;;

byeee;-)

December 12, 2008 at 9:32 PM  

fresco
ειμαι μια χαρα, ευχαριστω. αγχος-προβληματα μηδεν.
santa clauss is comming to town!

December 13, 2008 at 8:50 PM  

Γειάσου καλό μου...αα,τι διαβάζω;; μπράβο!,μπράβο!..άντε και διευθύντρια!(και υπόψην αυτό δ εν είναι ειρωνικό,ΚΑΘΟΛΟΥ)...χαίρομαι που πάνε καλά τα πράγματα στη δουλειά σου...αυτό είναι καλό..μπράβο!...φιλάκια....

December 16, 2008 at 3:29 PM  

Πήραν τα μυαλά σου αέρα ?
ή μου φαίνεται ?

Αλήθεια, τι σημαίνει το "δεν αστειεύεται " σε χώρο εργασιακό ?

Παλεύετε εκεί μέσα ή συνεργαζόσαστε ?

December 16, 2008 at 4:26 PM  

αθανασια

δ/ντρια στα 27? γιατι οχι?
παντως δεν ειμαι για πολλες ευθυνες



τακη
τα μυαλα μου πηραν αερα οταν γεννηθηκα, ειναι εργοστασιακο το ελαττωμα, τι να κανω??
βλεπεις στο δικο σου το μπλογκ ποσο σοβαρη ειμαι. ασε με εδω να παιξω και μη με μαλωνεις -παλι-
α, και η μεταφραση: δεν αστειευεται σημαινει παιρνει πολυ σοβαρα τη δουλεια του.
πού την ειδες την παλη?!

December 16, 2008 at 6:02 PM  

Αφου ξέρεις οτι μου αρέσει να σε πειράζω !!

Αυτό το μείγμα σοβαρότητας και ελαφράδας είναι το σημαντικότερο στοιχείο πάνω σου ..μου φαίνεται..
και το Ντιόρ βέβαια !..

ΥΓ εντάξει, να παίρνετε σοβαρά τη δουλειά αλλά χρειάζετε και λίγη ελαφράδα...όπως και στο μπλόγκιν..όπως παντού θα έλεγα...

December 17, 2008 at 12:39 AM  

perasa na sou po kala Xristougenna!!!me igeia kai xara!!filiaaaa!!!!

December 24, 2008 at 11:00 PM  

taki
αν δεν με πειραζες θα ηταν προβλημα


levi
χρονια πολλα καλε μου!

December 28, 2008 at 8:09 PM  

Post a Comment

<< Home