Osela In Life

Monday, September 24, 2007

The Game

Με τον Άλκη δεν λέμε ούτε καλημέρα. Ή μάλλον, λέμε μόνο καλημέρα. Αυτός δεν μου μιλάει, εγώ δεν έχω πρόβλημα.
Βασικά δεν με νοιάζει, καλύτερα έτσι. Αν είναι να μου μιλάει επειδή με θέλει για υπηρέτρια/ γραμματέα, καλύτερα που δεν μου μιλάει καθόλου. Ποτέ δεν μπόρεσε να καταλάβει ότι είμαστε συνεργάτες, με υποτιμούσε πάντα, παρά το γεγονός ότι πολλές φορές έτρεχα να διορθώσω τα δικά του λάθη. Όχι γι' αυτόν, για μην εκτεθούμε όλοι.
Τώρα πια έχω τις δικές μου υποθέσεις ...Είμαι ήρεμη, γυρίζω από το γραφείο και δεν έχω νεύρα.
Κι ας λέει ότι είμαι προστατευόμενη του Δ/ντη και της προισταμένης. Δεν είναι ψέματα. Όλοι ξέρουν την οικογενειακή φιλία μας με τον Δ/ντη. Όσο για την προισταμένη, τί να πω, νομίζω με συμπαθεί.
Φυσικά μόνο ένας ανόητος και άχρηστος άνθρωπος θα σκεφτόταν ότι ένας Δ/ντης και μια προισταμένη θα έβαζαν σε ρίσκο τον ευατό τους, την δουλειά όλων, το γραφείο και την φήμη τους, έτσι απλά για να με προστατέψουν. Αν είναι δυνατόν. Εγώ τουλάχιστον δεν θα το έκανα ποτέ αυτό.
Ωστόσο είναι αλήθεια ότι κανείς "δεν μ' αγγίζει" στη δουλειά. Το παραδέχομαι. Αλλά αυτό συμβαίνει επειδή οι σωστοί άνθρ εκτίμησαν την μόρφωση και τις ικανότητές μου. Και φυσικά τ΄αποτελέσματα. Και την ανικανότητα και βαρεμάρα του Άλκη. Και παράληλα με συμπαθούν. Κακό είναι?
Τέλος πάντων, είχα τον χρόνο να το επεξεργαστώ μέσα μου και να αντιδράσω ήρεμα, σταδιακά. Αλλιώς θα λεγα κανα "Άλκη Σκάσε" και θα χαμε δράματα.
Απίστευτο: Όσο ήμουν η υπηρέτρια του, έλεγε τα καλύτερα για μένα. Με θεωρούσε δικό του άνθρωπο μέσα στο γραφείο. Τώρα λέει ότι "πολύ αέρα έχει πάρει η μικρή"
Δεν πειράζει. Θα τον ανεχτώ μέχρι τα Χριστούγεννα. Μετά του 'χω δωράκι.
΄
;-)
posted by osela at 18:13

10 Comments:

Να τον βάλεις να αγοράσει μπογιές και να τις κουβαλάει, γιατι θα χρειαστούμε πολύ υλικό για να βάψουμε τη θάλασσα.

September 24, 2007 at 10:16 PM  

Άλκης... μου θυμίζει έναν αρκουδάκο που είχε η αδερφή μου μικρή...
Σκίστοοοοοον.... ;)

Φιλούθκια

September 24, 2007 at 10:17 PM  

Οsela
Μηπως ξεροσταλιαζει για σενα ,και ολα αυτα ειναι παιχνιδακια;
Για δες τον αυριο με αλλο χρωμα οφθαλμων;

September 24, 2007 at 10:23 PM  

Θα αλλάξει και το χρώμα των ματιών, εκτός απο της θάλασσας;

September 24, 2007 at 11:24 PM  

Κακόμοιρε Αλκη τι σου έμελλε να πάθεις...
1. Ούτε καλημέρα με τη καλύτερη συνεργάτιδα
2. Η καλύτερη υπηρέτρια (συγνώμη, συνεργάτιδα) σου έφυγε
3. Αν ήμουν στη θέση σου θα άλλαζα δουλειά και φυσικά θα απέφευγα τη λήψη χριστουγεννιάτικων δώρων...

Παρόλα,κ. Αλκη, πρέπει να εκτιμήσεις οτι χάρη στη ψυχραιμία της οικοδέσποινας δεν είχαμε δράματα..

Προς το παρόν, τουλάχιστον....

September 25, 2007 at 11:28 AM  

σπίθα
ξεκίνα εσύ και θα ρθει και αυτός. Θα στον στείλω τα χριστούγεννα

ghost
ευτυχώς είναι αυτοκαταστροφικός, δεν χρειάζεται να κανω τπτ εγώ

liker
αποκλείεται! Ο γιος του είναι σχεδόν στην ηλικία μου, έλεος! Δεν του χω δωσει ποτέ δικαίωμα, άλλωστε.


takis
με κάνεις να γελάω, καλό αυτό!

September 25, 2007 at 1:16 PM  

Osela
Δεν αναφερεις τιποτα για την ηλικια του, οποτε δημιουργησα σεναριο.

September 25, 2007 at 3:20 PM  

Μαζί με την γαλοπούλα τα Χριστούγεννα θα πάρει και το "πούλο" ο κυρ-τεμπελχανάς.
Χώσε...

September 25, 2007 at 6:36 PM  

liker

sorry
νομιζα είχες δει το προφιλ...


shades
κάπως έτσι θα γίνει

September 25, 2007 at 7:24 PM  

Είμαι υπερ των ειρηνικών επαναστάσεων...Κάνε αυτό που πρέπει...Σίγουρα ξέρεις εσυ!

September 26, 2007 at 4:13 PM  

Post a Comment

<< Home